Oficialus aprašymas

ESP ("Ecole supérieure de Publicité") yra aukštojo mokslo mokykla reklamos, komunikacijos, rinkodaros ir valdymo srityse, įsikūrusi Paryžiuje. Nuo 1927 m. ESP rengia patyrusius šios srities specialistus ir aktyviai dalyvauja komunikacijos agentūrose, žiniasklaidos organizacijose ir reklamuotojams. Pirmaujanti mokykla, turinti (beveik 90 metų!) Patirtį, ESP didžiuojasi savo pripažinta patirtimi:

ESP yra seniausia komunikacijos mokykla Prancūzijoje

Greita istorija ESP: XX a. Pradžioje JAV išrado reklamą. Tada kartu su Prancūzijos profesionalų grupe sukūrėme žinias apie reklamą Prancūzijoje. Tuo metu: - 1926 m. Buvo sukurta pirmasis Prancūzijos reklamos agentūros "PUBLICIS". 1927 m. Buvo sukurta ESP, novatoriškos reklamos mokyklos Prancūzijoje.

ESP SERTIFIKATAI

Nacionalinis sertifikatas: ESP yra privati ​​aukštojo techninio išsilavinimo aukštoji mokykla, kurią patvirtino Prancūzijos vyriausybė. "ESP" teikia "profesionalius" laipsnius, kurie suteikia specialių profesinių įgūdžių mokymą. Atitinkamai šie laipsniai (bakalauro ir magistrantūros) yra patvirtinti vyriausybės organizacijos RNCP (Nacionalinis profesinių sertifikatų registras). IAA Sertifikavimas: tarptautinis pripažinimas, kurį IAA išdavė po išsamios kursų apžvalgos ("Kiekvienas kursas yra akredituotas ir individualiai įvertinamas, taikant griežtą, standartizuotą IAA Švietimo tarybos procesą, užtikrinant tarptautiniu mastu pripažintą mokymo kokybę, reikalingą pasaulinei komunikacijos pramonei būsimiems studentams ir jauniems specialistams "). ESP yra 1-oji PARISIJOS PRIVATINĖ MOKYKLA [SMBG EDUNIVERSAL RANKING] Nuo 1927 m. ESP išliko pirmaujanti, SMBG EDUNIVERSAL (2013/2014 m.) Yra "aukščiausia privati ​​mokykla Paryžiuje". Šis Klasifikavimas grindžiamas trimis esminiais kriterijais: mokymo kokybe, pradiniu atlyginimu (absolventų) ir studentų pasitenkinimo lygiu.

Programos mokomos:
  • Anglų
  • Prancūzų kalba

Aukštoji mokykla taip pat siūlo:

Vienerių metų MBA

ESP - School of Communication & Marketing

Prabangus ženklai ryšiai sparčiai kinta, todėl keičiasi įgūdžius, reikalingus toms pramonės šakoms: investuoti į naujas technologijas, siekiant pagerinti prekės ženklo pa ... [+]

Prabangus ženklai ryšiai sparčiai kinta, todėl keičiasi įgūdžius, reikalingus toms pramonės šakoms: investuoti į naujas technologijas, siekiant pagerinti prekės ženklo patirtį, taikyti tinkamiausią segmentaciją ir naudos iš skaitmeninių ir socialinės žiniasklaidos bendrauti su klientais.

Programos tikslai Efektyviai bendrauti įvairiose kultūrose vis labiau globalizuotoje rinkoje Pagalvokite ir kurti inovatyvius komunikacijos Suprasti prabangos esmę Sukurkite unikalų markės patirtis Bendrauti su klientais PAGRINDINIAI ASPEKTAI ir pridėtinės VERTYBĖS "Inovacijų prizas" (Iš SMBG-EdUniversal) 12 mėnesių MBA programa - 2 įleidimo angų:... [-]
Prancūzija Paryžius
Rugsėjis 2020
Anglų
Dieninės
1 metai
Universiteto miestelis
Skaityti daugiau lietuvių kalba

Video de Présentation de l'école ESP