IPADE Business School

Įvadas

Oficialus aprašymas

Apie IPADE

IPADE Business School buvo įkurta 1967 m. Žinomų verslininkų grupe, kurios tikslas - ugdyti būsimus lyderius, sugebančius valdyti socialinį ir ekonominį augimą, pagrįstą sąžiningumu, socialine atsakomybe ir pasauline vizija.

IPADE iš pirmo žvilgsnio

Istorija

IPADE Business School buvo įkurta 1967 metais.

Fakultetas

Mūsų 11 akademinių skyrių dalyvauja dalyvių švietime iš įvairių IPADE programų.

Absolventai

IPADE klasėse baigė daugiau nei 37 000 studentų Tai yra atrinkta įvairių sektorių verslininkų grupė, turinti skirtingų interesų, kurie dalijasi IPADE; IPADE absolventai yra svarbiausia vertybė.

Reitingai

"IPADE" turėjo puikų dalyvavimą tarptautiniuose ir vietiniuose reitinguose, paskelbtuose "Financial Times", "Forbes" ir "CNN Expansion", kuriose nagrinėjamos ir vertinamos geriausios verslo mokyklos ir jų programos.

Akreditacijos

IPADE kokybė ir nuoseklumas leido gauti tris tarptautines akreditacijas, kurios skiriamos svarbiausioms pasaulio verslo mokykloms.

Patariamasis komitetas

IPADE Business School skatino tarptautinį dialogą įtraukdama dvi prestižiškiausias verslo mokyklas pasaulyje: Harvardo verslo mokyklą ir IESE verslo mokyklą.

Campus

IPADE turi tris pagrindinius universitetus, esančius Meksikoje, Monterreyje ir Gvadalacharoje. IPADE taip pat siūlo savo programas laikinose palydovinėse kampelėse visoje Meksikoje, kad būtų patenkinti bendruomenių poreikiai mažesniuose šalies miestuose.

Metodika

Naudodamiesi bylos metodu, dalyviai tobulina savo valdymo įgūdžius, taikydami realių verslo problemų aptikimą, analizę ir diagnozę.

Atvejų metodas naudoja akademines medžiagas (verslo atvejus), remiantis realiais organizaciniais iššūkiais, analizuojamas iš skirtingų perspektyvų. Šis procesas suskirstytas į tris etapus: asmeninį tyrimą, komandinį darbą ir plenarinį posėdį, vadovaujamą profesoriaus profesoriaus.

Remdamiesi bylomis ir kartu pateikiamomis techninėmis pastabomis, dalyviai įgyja reikiamų žinių apie verslo valdymo pagrindus. Svečių svečiai ir lankantys profesoriai teikia papildomų praktinių užduotys, patirties ir gyvenimo patirties.

1. Asmens studija

Dalyviai naudoja savo asmeninę patirtį, atsižvelgdami į padėtį, išdėstytą norint įvertinti problemas ir parengti veiksmų planą.

2. Komandinis darbas

Dalyvių komanda sujungia savo asmeninę ir plenarinę analizę, kad galėtų priimti sprendimus, tartum jie būtų bendrovės valdyba.

3. Plenarinė sesija

Byla nagrinėjama naudojant visos klasės medžiagą vadovaujant eksperto profesoriui.

Socialinis darbas

"El Peñón Foundation" ir "Colegio Montefalco" yra dvi švietimo įstaigos nepalankioje padėtyje esančioms šeimoms, gyvenančioms Rytų Morelos valstijoje. Abi mokyklos yra IPADE socialinės atsakomybės iniciatyvų dalis. Institucijų plėtros departamentas sujungia dalyvius ir absolventus su konkrečiomis mokyklų skatinamomis iniciatyvomis, kurios padeda ugdyti vaikus, paauglius ir jų šeimos.

Vietos

Meksikas

Address
Floresta No. 20 Col. Clavería,
Del. Azcapotzalco
Mexico City, C.P. 02080

Meksikas, Meksikas, Meksika

Monterėjus

Address
Blvd. Díaz Ordaz No. 100,
Col. Privada Sta. María,
Monterrey, N.L., C.P. 646550

Monterėjus, Nuevo Leonas, Meksika

Gvadalachara

Address
Av. Carlos Llano Cifuentes No. 3000,
Fracc. El Río Country Club,
El Arenal, Jalisco, C.P. 45350

Gvadalachara, Jalisco, Meksika

„Keystone“ stipendija

Susipažinkite su mūsų siūlomomis stipendijų galimybėmis

Akreditacijos