Keystone logo
Mapúa Institute of Technology

Mapúa Institute of Technology

Mapúa Institute of Technology

Įvadas

Mapúa technologijos institutas, įsteigtas 1925 m. Sausio 25 d., Mapúa technologijos institutas išlieka pirmaujančia technologine akademine institucija ir didžiausia inžinerijos mokykla Filipinuose. Ji numato tapti pasauliniu švietimo kompetencijos centru. Siekdamas užtikrinti studentų profesinį pasirengimą, jis priėmė rezultatų pagrįstą požiūrį į švietimą, tai yra pirmoji šalies akademinė institucija. Ji taip pat siekė ir sėkmingai gavo dešimties inžinerijos ir kompiuterių programų, akredituotų plačiai pripažintą akreditavimo įstaigą - JAV pagrįstą ABET. Mapúa yra pirmoji Filipinų mokykloje ir Pietryčių Azijoje, kad gautų ABET akreditaciją už savo programas. "Mapúa", turėdama stipriąsias sistemas ir procesus, pasaulinę švietimo perspektyvą, pasaulinio lygio mokymo programas, gerai parengtus dėstytojus ir naujausius įrenginius, teikia nepaprastas galimybes ir galutiniams pranašumus./>

1

Aukščiausios kompetencijos tradicija Beveik devynis dešimtmečius techninės instrukcijos meistriškumo srityje MIT tapo didžiausia Filipinų inžinerijos mokykla, kurioje dirba ne mažiau kaip 15 absolventų ir 18 absolventų inžinerijos programų. Jos chemikalai sudaro ne mažiau kaip 16% visų studentų skaičiaus BS (chemijos, chemijos), civilinės (CE), kompiuterių (CpE), elektrotechnikos (EE), elektronikos (ECE), aplinkos ir sanitarijos (ENSE), pramonės ( IE) ir "Mechaninės inžinerijos" ("ME") programas iš 10 geriausių šalies inžinerijos mokyklų, remiantis 2010 m. Aukštojo mokslo komisijos (CHED) registracijos duomenimis. MIT programos programos kitose studijų srityse taip pat išplėtė, ypač architektūros ir dizaino, informacinių technologijų (IT), verslo ir vadybos, multimedijos meno ir mokslo, socialinių mokslų ir sveikatos mokslų srityse. MIT pastangos nuolat tobulinti savo išsilavinimo kokybę buvo pastebimos. CHED pripažino institutą kaip nacionalinį vystymosi centrą CE, CpE, CS (kompiuterių mokslai), EE, ECE, IE, IT ir ME programose, kad įrodytų aukštus standartus mokymo, mokslinių tyrimų ir plėtros tarnybų klasėje. Pastaraisiais metais Institutas daugiau dėmesio skyrė pramonės partnerystę. Šiuo metu ji turi ryšius su šimtais vietos ir tarptautinių švietimo įstaigų, organizacijų ir bendrovių, skirtų jos fakulteto plėtrai, bendradarbiaujantiems mokslininkams ir studentų stažuotėms. Tokios pastangos leido MIT nuosekliai gaminti topnotchers leidimų egzaminus. Įregistruojant Instituto valdybos herojai nuo 2002 m. Pasiekė beveik 300. MIT stengiasi tiksliai suderinti savo mokymo standartus su daugybe akreditacijų. Viena, Filipinų kolegijų ir universitetų akreditavimo komisijos asociacija (PACUCOA) patvirtino aukštus Instituto švietimo veiklos standartus, suteikė IV lygio akreditaciją į savo CE programą ir III lygio akreditavimą savo CpE, EE, ECE, EnSE ir IE programoms . Nuo 2010 iki 2011 m. "MIT" pasirodė lygiagrečiai su kitais aukščiausio lygio universitetais visame pasaulyje, kai "ABET, Inc." pirmąją akreditacijos antspaudą visoje Rytų Azijoje suteikė aštuonioms inžinerinėms programoms (ChE, CE, CpE, EE, ECE , EnSE, IE ir ME) ir dvi kompiuterines programas (BS Informatikos mokslai ir BS informacinės technologijos), išleidžiant ją į kitas švietimo įstaigas šalyje. Aplinkos inžinerija Kartu su savo akademinės kompetencijos siekiu MIT taip pat siekia spręsti pasaulinį klimato kaitos klausimą. MIT jau seniai yra aplinkos apsaugos ir inžinerijos aplinkos gynėjas, pradėdamas nuo 1958 m. Atidarius savo BS aplinkos ir sanitarijos inžinerijos programą (EnSE), vėliau 2001 m. Pradėjo savo Aplinkos inžinerijos programos magistro programą ir Ph .D 2004 m. Aplinkos inžinerijos programoje. Šiuo metu EnSE mokymo programoje yra 17 trijų dalių kursų, susijusių su aplinkos apsauga ir išsaugojimu bei inžinerija. Be to, Institutas taip pat įtraukė aplinkos inžinerijos ir aplinkos mokslo kursus į visas savo inžinerines ir ne inžinerines programas atitinkamai. MIT mano, kad šie kursai yra pakankamai įvadas visiems studentams suprasti realią aplinką. Taip pat manoma, kad šie kursai yra pakankami, kad jie galėtų išmokti juos kurti, kurti ir įgyvendinti tvarius aplinkosaugos problemų sprendimus. Siekdama papildyti savo nurodymus, MIT įtraukė į savo 2010-2020 m. Iniciatyvas anglies pėdsako mažinimą. Inicijuojant institucines pastangas sumažinti anglies dvideginio išmetimą (angl. CFR), institutas suformavo pagrindinę grupę, kuriai vadovavo Chemijos inžinerijos katedros dr. Alvinas R. Caparanga. Kai kurie ČE studentai buvo užsakyti atlikti pirminį tyrimą, kurio metu apskaičiuojamas bendras anglies pėdsakų instituto. Pasibaigus rezultatų pristatymui, CFR komitetas sušaukė, kad Institutas galėtų imtis reikiamų veiksmų, siekdamas sumažinti anglies pėdsaką, kuris daugiausia susijęs su energijos, vandens ir popieriaus suvartojimu. Kartu su skirtingomis mokyklomis ir įstaigomis CFR komitetas surinko geriausią savo išteklių išsaugojimo praktiką. "MIT" pakeitė visas savo žibintas energiją taupančias lemputes. Vėliau po to mokyklos pakeis savo oro kondicionavimo įrenginius. Šiuo metu CFR grupė šiuo tikslu nustato tikslus ir stebėsenos gaires, kurių tikslas - visapusiškai įgyvendinti 2012 m. Be vidinių pastangų, MIT taip pat turi išplėstines paslaugas, skirtas švietimui spręsti aplinkos apsaugos problemas. Pagal savo Socialinės orientacijos ir Bendrijos dalyvavimo programą (SOCIP) institutas atliko seminarus apie perdirbimą, energijos taupymą ir atsinaujinančios energijos naudojimą; informacija apie pasaulinį atšilimą ir taršą bendruomenėje; ir medžių sodinimo bei švarių ir ekologiškų projektų, bendradarbiaujančių su vyriausybinėmis ir nevyriausybinėmis organizacijomis.

Vietos

  • Manila

    Mapúa Institute of Technology Muralla St., Intramuros, 1002, Manila

    Klausimai