Bhaktivedanta College

Įvadas

Oficialus aprašymas

Bhaktivedanta Koledžo į "trumpai"

Sanskrito terminas Bhaktivedanta turi ypatingą reikšmę Bhaktivedanta Koledžo. Vedanta, kurį sudaro Vedos (žinių) ir Anta (išvada), tai žinių, supratimo, ar kritinio vertinimo kulminacija. Bhakti reiškia mylėti atsidavimo tarnystę transcendentinio, asmens šaltinį viską.

Taigi žodis Bhaktivedanta sujungia mokslinės kompetencijos idėjas ir aukščiausius dvasines vertybes ir veiklą. Garbės terminas Bhaktivedanta skiriamas gerbė bhaktų-mokslininkų Indijos dvasinių ratą. Šrila Bhaktivedanta Svamis Prabhupada AC-steigėjas Acharya iš Tarptautinė Krišnos sąmonės bendrija (ISKCON), gavusi šį titulą vidurio XX amžiuje iš jo amžininkų.

Vėlai savo gyvenime, jis rašė beveik septyniasdešimt knygų, kurios yra vertimai ir komentarai apie Vaishnava tekstų. Tarp 1965 ir 1977 metais, jis ir jo pasekėjai visame pasaulyje prasidėjo daugiau nei šimtą šventyklos, ūkius ir mokyklas. Šiandien jo mokymai yra praktikuojama ir mokoma daugelyje bendruomenių, prijungtų prie ISKCON'o.

Šrila Prabhupada yra už Bhaktivedanta kolegijos įkvėpimo, nes jo pavyzdingas gyvenimas moko, kad geriausias švietimo sujungia žinias su savirealizacijos ir Dievo meilės, ar Šri Krišna pažangą.

Bhaktivedanta Koledžo yra tarptautinė institucija, teikianti paslaugas švietimo poreikius ambicingų, dvasiškai mąstančių studentų. Šiuo tikslu kolegija siekia šešis idealus:

Drąsa ir paskirtis Studentų gerovės Dvasiškai Integruota mokymosi Akademinio ir profesinio meistriškumo Moralinė ir dvasinės brandos Bendradarbiavimo partnerystė

Kolegija yra Durbuy, kad kaimelyje nestled vaizdingas Ardėnų regione Belgijoje. Nepralenkiama savo ramybėje ir ramybės, ši medžiais apsodintas plotas yra puikus nustatymas mokslinių tyrimų ir svarstymų. Tuo College Campus centre stovi istorinis Château de Petite Somme, klestinčios Vaishnava šventykloje ir bendruomenės širdį.

Mūsų istorija

Nuo atidarymo 2002 metų rugsėjo mėnesį Bhaktivedanta Koledžo gavo daugiau nei tūkstantį studentų iš dvidešimt šešių šalių. Nuo veiklos pradžios, kolegija akademinės moduliai buvo papildyta su užklasinę studijų ir kuravimo programas, kuriomis siekiama puoselėti charakterį, asmeninio tobulėjimo ir dvasinę brandą.

Šia programa siekiama integruoti griežtą akademinę studiją dvasinio tobulinimo, vertina švietimą ir profesinį mokymą. Mokymo terpė yra anglų, o mokiniai su alternatyviu pirmosios kalbos siūlomi papildomą paramą tiek sakytinės ir rašytinės anglų kalbos.

2003, University of Wales Lampeter (UWL) akredituota trejų metų akademinį kursą, po kurio laikomas teologijos laipsnį "Vaishnava tyrimai" bakalauro: pirmasis į angliškai kalbančių pasaulio. Kolegija dirbo bendradarbiaujant su Oksfordo centro induistų studijos (OCHS), pripažintas nepriklausomas centre Oksfordo universitete.

Nuo tada daugelis fakulteto nariai gavo savo daktaro Oksforde. Įsipareigojusi investicija į ateitį, Bhaktivedanta Koledžo neseniai baigė statyti naują biblioteką, biuro įranga ir gyventi blokas, taip suteikiant studentams su up-to-data patogumais mokslinių tyrimų ir poilsiui.

Bhaktivedanta Koledžo yra geros reputacijos ir gerai finansuojama Tarptautinis institutas, kuri remiasi senovės Indijos išminties ugdyti motyvuotus, gerai integruotas ir nepriklausomai-mąstantis suaugusiems. Palaikančioje ir dvasiškai-pakili aplinka, kolegija suteikia galimybę studentams realizuoti savo akademines ir profesines galimybes, taikyti Krišnai sąmoningus principus šiuolaikinio gyvenimo būdo ir padaryti ilgalaikį indėlį į visus vertas sričių žmogaus veiklos. Norint tai pasiekti, Kolegija skatina šešis idealus, o būtent:

  1. Vizija ir tikslas

Įkvepiantis ilgalaikė sėkmė per užsidegęs siekė tiesos, tikslą ir savęs atradimo.

  1. Studentų gerovės

Stiprinti mokinio perspektyvas d tvirtą pagrindą savo ateities karjerą, ekonominio stabilumo ir dvasinio įvykdymą.

  1. Dvasiškai Integruota mokymosi

Praturtinti studentus su teigiamu dvasinę patirtį, mokymo programas suleidžiama su Vaishnava teologijos, ir praktiniu, karjeros orientuotas kvalifikaciją.

  1. Akademinė ir profesinio meistriškumo

Skatinimas aukščiausio lygio paslaugas ir stipendija, o parengti studentus, kaip pavyzdinę lyderių jų atitinkamų kompetencijos sričių.

  1. Moralinis ir dvasinės brandos

Įjungus mokiniams plėtoti dorybę ir supratimą, priimti etiškus ir pasitenkinimą profesijas, ir taikyti savo išmintį visiems privataus ir viešojo gyvenimo aspektus.

  1. Bendradarbiavimo partnerystė

Darbas drauge su vietos, nacionaliniu ir pasaulio bendruomenių įsteigti švietimo paveldą tvarų socialinį, kultūrinį ir dvasinį naudos.

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų

Matyti Sertifikatai » Matyti Kursai » Matyti Summer courses »

Vaizdo įrašai

Bhaktivedanta College Online

Bhaktivedanta College Kirtan Course