Keystone logo

12 Stovykloje Programos į Skaitmeninės rinkodaros studijos 2024

Filtrai

Filtrai

  • Rinkodaros studijos
  • Rinkodara
  • Skaitmeninės rinkodaros studijos
  • Stovykloje
Studijų sritys
  • Rinkodaros studijos (12)
  • Grįžti į pagrindinę kategoriją
Vietos
Raskite daugiau vietų
Laipsnio tipas
Trukmė
Studijų tempas
Kalbos
Kalbos
Studijų formatas

    Stovykloje Programos į Skaitmeninės rinkodaros studijos

    Skaitmeninės rinkodaros profesionalai yra tikri prekės ženklo skatinimo technikų bei kitų rinkodaros sričių žinovai. Savo studijų metu jie paprastai nagrinėja įvairiausius būdus, kuriais socialiniai tinklai, skaitmeninė televizija ir radijas, mobiliosios programėlės ar teksto žinutės gali būti panaudojamos rinkodaros tikslams pasiekti. Be to, studijų metu jie taip pat lavina ir savo kūrybinio mąstymo įgūdžius, tam kad galėtų efektyviai sukurti rinkodaros žinutę ir efektyviai ją perteikti savo tikslinėms auditorijoms.

    Mokymasis miestelyje reiškia užsiėmimų lankymą asmeniškai. Paprastai tai apima lankymąsi tradicinėse pamokose ir paskaitose, dalyvavimą grupinėje veikloje ir asmeninį bendravimą su dėstytojais ir bendraamžiais. Mokymasis miestelyje taip pat dažnai apima prieigą prie laboratorijų, bibliotekų ir kitų universiteto miestelio išteklių, tokių kaip studentų klubai, karjeros paslaugų biurai ir poilsio centrai.