Keystone logo

Ištęstinės MBA Programos į Skaitmeninės rinkodaros studijos į Prancūzija dėl 2024

Filtrai

Filtrai

  • MBA
  • Prancūzija
  • Rinkodaros studijos
  • Rinkodara
  • Ištęstinės
Studijų sritys
  • Rinkodaros studijos (0)
    • Grįžti į pagrindinę kategoriją
    Vietos
    Raskite daugiau vietų
    Laipsnio tipas
    Trukmė
    Studijų tempas
    Kalbos
    Kalbos
    Studijų formatas

    Ištęstinės MBA Programos į Skaitmeninės rinkodaros studijos

    Skaitmeninės rinkodaros profesionalai yra tikri prekės ženklo skatinimo technikų bei kitų rinkodaros sričių žinovai. Savo studijų metu jie paprastai nagrinėja įvairiausius būdus, kuriais socialiniai tinklai, skaitmeninė televizija ir radijas, mobiliosios programėlės ar teksto žinutės gali būti panaudojamos rinkodaros tikslams pasiekti. Be to, studijų metu jie taip pat lavina ir savo kūrybinio mąstymo įgūdžius, tam kad galėtų efektyviai sukurti rinkodaros žinutę ir efektyviai ją perteikti savo tikslinėms auditorijoms.

    Prancūzija šiuo metu yra tarp 20 geriausiai pasirodžiusių šalių, kalbant apie ekonomiką, atsižvelgiant į jų puikius rezultatus orientuoto aukštojo mokslo mokymuisi. Dauguma universitetų kursų yra siūlomi prancūzų kalba. Prancūzija turi 60 visuomenę ir 100 privačių universitetų.

    Verslo administravimo magistro arba MBA laipsnis yra suteikiamas tiems studentams, kurie sėkmingai pabaigia jų pasirinktą verslo studijų programą vienoje iš daugybės viso pasaulio verslo mokyklų. Šį laipsnį gali įgyti studentai pasirinkę tokius dalykus kaip rinkodara, finansai, apskaita, ar kitas su verslu glaudžiai susijusias akademines specialybes.

    Mokymasis neakivaizdiniu būdu leidžia įgyti laipsnį ar kvalifikaciją, net jei negali lankyti mokyklos visu etatu. Mokytis galima savo tempu, palaipsniui kaupiant kreditus, kurie įskaičiuojami į galutinę kvalifikaciją.