
MBA in
Atsparumo ugdymo magistras
Stefan cel Mare University of Suceava

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Suceava, Rumunija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Erasmus Mundus jungtinis atsparumo ugdymo kontekstuose magistras – EMJM FLOURISH yra 2 metų nuolatinė naujoviška magistrantūros programa, kuria siekiama ugdyti pedagogų ir praktikų gebėjimus kurti atsparumą didinančias aplinkybes, kurios aprūpintų vaikus ir jaunimą reikiamais ištekliais ir gebėjimus veiksmingai spręsti švietimo ir tobulėjimo iššūkius.
Ją siūlo Maltos universitetas (pagrindinis partneris), Kretos universitetas, Graikija, Lisabonos universitetas, Portugalija ir Stefan Cel Mare universitetas, Suceava, Rumunija, o remia dar penki asocijuoti partneriai, Dalhousie universitetas, Kanada, Rijeka. Universitetas, Kroatija, Pretorijos universitetas, Pietų Afrika, Orebro universitetas, Švedija, San Paulo universitetas, Brazilija ir Europos mokyklų psichologijos mokymo centras. Kurso dalyviai atlieka 4 mobilumus bent 3 laipsnius suteikiančiuose universitetuose.
Galerija
Studijų programa
Magistrantūros studijų metu studentai turės galimybę studijuoti šiuos dalykus ir įgyti šių žinių bei supratimo:
Semestras 1. Skyriaus siūlymo padalinys: Atsparumo ir socialinės-emocinės sveikatos centras
- Atsparumas žmogaus vystymuisi – Šis studijų padalinys yra įvadas į visą magistrantūros studijų programą ir siekiama supažindinti su sveikatos stiprinimo ir prevencijos pagrindais; apibrėžti atsparumo pobūdį; apibūdinti įvairias atsparumo teorijas ir modelius; nustatyti rizikos ir apsaugos veiksnius įvairiose sistemose; ir aptarti atsparumo ugdymo svarbą bendram vaikų ir jaunimo vystymuisi ir augimui.
Žinios ir supratimas: - studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Suvokti pagrindinius sveikatos stiprinimo ir prevencijos mokslo sistemos principus ir principus bei jų taikymą vaikų ir jaunimo psichinei sveikatai ir gerovei.
- Apibrėžkite atsparumą ir atsekite jo raidą nuo nepažeidžiamumo sąvokos iki
individualaus konteksto sandorio perspektyva - Kritiškai išnagrinėkite įvairius atsparumo požiūrius, pvz., namus, bendruomenę, darbo vietą, sveikatą ir socialinį bei ekonominį vystymąsi, išnagrinėkite ir įvertinkite pagrindines atsparumo teorijas ir modelius.
- Nustatyti rizikos ir apsaugos veiksnius vaikams ir jaunimui nuo nepalankių aplinkybių, įskaitant traumas, skurdą, etnines mažumas ir priverstinę migraciją
- Atsparumo ugdymo kompetencija ir pedagogika – šis studijų padalinys kurso dalyviams suteiks galimybę kritiškai apsvarstyti konkrečias vaikų ir jaunuolių nuostatas ir įgūdžius, kuriuos reikia ugdyti klasėje ir už jos ribų, taip pat atitinkamą pedagoginį požiūrį į tokias nuostatas ir įgūdžius. būti įgytas. Atsparumo negalima mokyti didaktiškai kaip dar vienos žinių srities
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Palyginkite ir palyginkite didaktinio ir patirtinio mokymo ir mokymosi metodų skirtumus, susijusius su atsparumo ugdymu
- Apibūdinti ir analizuoti SAFE metodo naudojimą socialiniame ir emociniame mokyme ir mokymesi
- Palyginkite ir palyginkite skirtingus vertinimo metodus, reikalingus žinių, požiūrio ir gebėjimų kompetencijoms vertinti atsižvelgiant į atsparumą
- Kritiškai apibūdinkite įgūdžius, kurie sudaro įvairias kompetencijas, įskaitant šias sritis: santykiai ir bendravimas, augimo mąstymas, apsisprendimas, stiprybėmis stiprinimas ir iššūkių pavertimas galimybėmis (susidorojimas su sunkumais, atstūmimu, šeimos konfliktais, praradimais, patyčiomis, pokyčiais ir perėjimai).
- Atsparumo programų planavimas, įgyvendinimas ir vertinimas – Šis studijų padalinys supažindina su pagrindinėmis žiniomis ir įgūdžiais planuojant, įgyvendinant ir vertinant atsparumo programas ir intervencijas naudojant įvairias strategijas. Šios kompetencijos sustiprins švietimo specialistų gebėjimus įgyvendinti atsparumo intervencijas, ypatingą dėmesį skiriant įgyvendinimo kokybei ir programos poveikio stebėsenai. Be to, studentai įgis įgūdžių, kaip sudaryti programos/projekto planą, kad būtų lengviau ir tvariau pritaikyti programą švietimo sistemoje.
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Nustatyti metodus, naudojamus bendrajame planavimo modelyje kuriant prevencijos/atsparumo programą
- Apibrėžkite įgyvendinimo kokybę ir veiksnius, turinčius įtakos įgyvendinimo kokybei, įskaitant pritaikymą ir programos vientisumą
- Paaiškinti mokyklos sąlygų ir mokytojų atsparumo bei mokyklos bendruomenės pasirengimo keistis svarbą siekiant sėkmingai įgyvendinti prevencines ir atsparumo programas.
- Paaiškinti vertinimo svarbą prevencijai/atsparumui ir nustatyti įvairių vertinimo tipų naudojimą
- Sisteminis ir šeimos atsparumo supratimas – šis skyrius supažindina studentus su įvairiomis teorijomis ir modeliais šeimos terapijos ir sisteminės praktikos srityje. Ji palaiko mokymąsi įtraukdama praktikos užsiėmimus, kad padėtų mokiniams geriau susipažinti su sisteminiais įgūdžiais. Be to, šis skyrius taip pat leidžia mokiniams apmąstyti skirtingas klientų populiacijas / esamus sunkumus ir sisteminių įgūdžių / metodų naudojimą kaip intervencijos formą, ypač turint omenyje vaikus ir jaunimą mokyklose. Be to, šis skyrius taip pat apims sisteminį mokyklų sistemos ir kitų daugiasistemių kontekstų, kurie yra platesnės socialinės ir ekologinės aplinkos dalis, supratimą.
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Suprasti teoriją, susijusią su sistemine praktika.
- Suprasdami darbo su skirtingomis šeimomis sudėtingumą ir jų kylančius sunkumus, naudokite sisteminę teorinę sistemą.
- Mokymosi plėtros kliūtys – šis studijų skyrius suteiks dalyviams galimybę gilinti savo supratimą apie mokymosi kliūtis, kylančias tiek dėl vidinių vaiko sutrikimų, tiek dėl socialinių ir mokymosi trūkumų. Ji apims teorijos ir iššūkių, kylančių dėl įvairių formų negalios ir mokymosi bei socialinių ir emocinių sunkumų, svarstymą, taip pat socialinių nuostatų, struktūrų ir procesų poveikį socialiniam negalios modeliui.
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Parodykite gilų ir platų supratimą, kaip įvairios sutrikimo formos gali tapti mokymosi trukdžių šaltiniu;
- Parodykite kritinį supratimą apie iššūkius ir stipriąsias puses, su kuriomis gali susidurti vaikai ir jaunuoliai, turintys jutimo sutrikimų;
- Parodykite kritinį supratimą apie iššūkius ir stipriąsias puses, su kuriomis gali susidurti vaikai ir jaunuoliai, turintys bendravimo sunkumų ir turintys autizmo spektro sutrikimų;
2 semestras. Studijų padalinys: Kretos universitetas, Graikija
- Kontekstiniai atsparumo didinimo procesai: klasės ir mokyklos klimatas – šio skyriaus tikslas – aptarti aktualiausias temas, susijusias su kontekstiniais atsparumo didinimo mokyklose procesais, ir supažindinti kurso dalyvius su:
- Pagrindinės inkliuzinio ugdymo koncepcijos ir sėkmingos inkliuzinės aplinkos skatinimo strategijos;
- Mokymosi bendradarbiaujant svarba ir kaip planuoti bendradarbiavimo veiklą klasėje;
- Rūpestingų santykių svarba atsparumo procese ir veiksmingos strategijos, skatinančios rūpestingus santykius klasėje;
- Pagrindiniai elgesio aiškinamieji modeliai, funkcinės elgsenos analizė klasėje ir strategijos, skatinančios teigiamą klasės klimatą;
- Papildomos paramos poreikio identifikavimo svarba sprendžiant bendruosius ir specialiuosius mokinių poreikius.
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Įvertinkite klasės ir mokyklos klimato svarbą mokinių atsparumo didinimui, remdamiesi atitinkama literatūra apie atsparumo ugdymą
- Nustatykite socialinius ir intelektualinius mokymosi bendradarbiaujant rezultatus ir kritiškai peržiūrėkite kooperacinio mokymosi strategijų naudojimo atsparumo intervencijose pranašumus.
- Nustatyti pagrindinius elgesio paaiškinimo modelius ir kritiškai įvertinti teigiamo elgesio valdymo strategijas
- Kritiškai aptarkite, kaip svarbu nustatyti kai kurių studentų papildomos paramos poreikį ir užtikrinti, kad jie būtų patenkinti, vengiant stigmatizavimo
- Darbas su tėvais ir specialistais didinant atsparumą – jo studijų padalinys gali padėti praktikams sėkmingai plėtoti bendradarbiavimą su tėvais ugdant savo vaikų atsparumą. Tai leis praktikams bendradarbiauti su tėvais kaip pagrindiniais partneriais planuojant ir įgyvendinant atsparumo programas mokykloje, namuose ir kituose svarbiuose kontekstuose.
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Kritiškai apibūdinkite literatūrą apie tėvų ir bendruomenės įtraukimą į vaikų atsparumo ugdymą.
- Apibūdinkite ir išanalizuokite skirtingus būdus, kuriais mokytojai gali bendradarbiauti su įvairiais tėvais, ugdydami savo vaikų atsparumą.
- Apibūdinkite būdus, kaip bendruomenės įsitraukimas gali pagerinti vaikų atsparaus augimo galimybes.
- Atsparumo ugdymo tyrimo metodai – šiuo studijų padaliniu siekiama suteikti kurso dalyviams galimybę kritiškai suvokti sąvokas ir problemas, susijusias su atsparumo tyrimais, bei atitinkamus įgūdžius vertinant ir atliekant tokius tyrimus. Tai leis dalyviams sudaryti tyrimo klausimus, susijusius su atsparumo ugdymu, ir atskirti tuos, kuriems reikalingas kiekybinis, kokybinis arba mišrus metodas, parengti atitinkamus tyrimus naudojant atitinkamą metodiką ir duomenų rinkimo bei analizės strategijas, kartu sprendžiant pagrįstumo ir apibendrinimo problemas, ir laikantis etinių tyrimų standartų.
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Parodykite, kad suprantate praktikais pagrįstą tyrimą, jo teorinę struktūrą atliekant atsparumo ugdymo tyrimus
- Atskirkite tyrimo klausimus, kuriems reikalingas kiekybinis, kokybinis arba mišrus metodų planas, skirtingus būdus, kuriais kiekybiniuose ir kokybiniuose tyrimuose užtikrinamas pagrįstumas ir apibendrinimas.
- Parodykite gebėjimą atskirti skirtingus instrumentus, nustatydami naudingiausius kintamiesiems
- Atsparumo ir pritaikymo individualiems ugdymosi poreikiams pasirinktos temos – Studijų padalinyje siekiama aprėpti atsparumo tyrimų taikymą ugdyme, daugiausia dėmesio skiriant vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Jos tikslas – padėti pedagogams panaudoti taikomas žinias ir strategijas, skirtas atsparumo didinimui, daugiausia dėmesio skiriant pažeidžiamoms gyventojų grupėms, pvz., specialiųjų poreikių vaikams, įskaitant vaikus su negalia, migrantų vaikus. ir vaikai, turintys emocinių ir elgesio sunkumų.
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Peržiūrėkite kritiškai svarbią literatūrą apie pažeidžiamų vaikų atsparumą ir gerovę (pvz., specialiojo ugdymo poreikiai: negalia, migrantų ir pabėgėlių vaikai, emociniai ir elgesio sunkumai).
- Suprasti, kaip konsultacijų procesas gali padėti mokytojams išspręsti problemines situacijas mokyklose.
- Įvertinkite turinio sritis tokiomis temomis kaip tėvų mokymas ir švietimas bei šeimos atsparumas.
- Prevencinės programos pažeidžiamiems ikimokyklinio ir pradinio mokyklinio amžiaus vaikams – Studijų skyriaus tikslas – sujungti esamą literatūrą apie įrodymais pagrįstas intervencijas mažiems vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių mokykloje ir šeimoje, kad pedagogai galėtų panaudoti tokias intervencijas vaikų gerovei skatinti. ir atsparumas. Bendras studijų skyriaus tikslas – suteikti galimybę mokyklos praktikams kurti, įgyvendinti ir vertinti prevencines programas, pritaikytas mokyklinio amžiaus vaikų, ypač ankstyvųjų ir pradinių klasių vaikams, poreikiams.
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Nustatyti būtinus žingsnius kuriant prevencines programas mažiems vaikams
- Suprasti prevencinių programų įgyvendinimo etapo svarbą ir nustatyti praktines strategijas, reikalingas programos veiksmingumui užtikrinti mažiems pažeidžiamiems vaikams.
- Kritiškai apžvelgti dabartines prevencijos programas jauniems ir pažeidžiamiems vaikams, suvokiant jų stipriąsias puses ir trūkumus
3 semestras. Siūlomas skyrius: Lisabonos universitetas, Žmogaus kinetikos fakultetas/ Stefan cel Mare University of Suceava , Edukologijos fakultetas
- Švietimo specialistų atsparumo stiprinimas – šiuo studijų skyriumi siekiama remti praktikų atsparumą ugdymo įstaigose, padedant jiems įgyvendinti veiksmingas įveikos strategijas. Praktikų atsparumas gali būti psichologinis procesas, socialinį ir kultūrinį neigiamą kontekstą paverčiantis tobulėjimo galimybėmis. Praktikų atsparumas taip pat yra sektinas pavyzdys besimokantiems. Tai daro įtaką emocinėms ir skersinėms kompetencijoms, akademinėms žinioms, kurios gali virsti transformuojančiomis žiniomis.
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Sukurkite gilesnį supratimą apie būdus, kaip skatinti praktikų atsparumą sisteminėje, ekologinio atsparumo sistemoje
- Apibūdinkite veiksnius, skatinančius skirtingą mąstymą, kūrybinį procesą ir bendradarbiavimą
- Nustatykite pozityvumo vaidmenį skatinant augimą ir gerovę
- Nustatykite, kaip teorinis pagrindas galėtų formuoti praktiko vaidmens supratimą
- Stebėjimo ir praktikos I ir II praktikos – Šis studijų skyrius yra būtinas rengiant praktikus taikyti atsparumo kompetencijas realiame kontekste su vaikais ir jaunimu. Kurso dalyviams suteikiama galimybė stebėti ir taikyti šioje programoje nurodytas atsparumo kompetencijas.
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Kritiškai apibūdinkite veiksmingiausias atsparumo ugdymo strategijas jų darbo aplinkoje.
- Kritiškai įvertinkite veiksnius klasėje, mokykloje ar kituose kontekstuose, skatinančius vaikų ir jaunuolių atsparumo kompetencijų įgijimą.
- Atpažinti savo stipriąsias puses ir sunkumus, padedančius ugdyti vaikų ir jaunuolių atsparumą
- Organizaciniai ryšiai ir palaikomasis tinklas didinant atsparumą – šis skyrius siekia suteikti kurso dalyviams gilesnį supratimą apie procesus, susijusius su švietimo specialistų atsparumo skatinimu. Dalyviai turės galimybę išnagrinėti profesinį stresą ir analizuoti streso veiksnius asmeniniame profesiniame gyvenime bei organizacijos mokyklos klimatą. Tada bus aptarta, kaip profesionalūs tinklai gali būti naudojami siekiant padėti praktikams susidoroti su stresu ir ugdyti atsparumą.
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Taikykite atsparumo skatinimo sistemą, kad suprastumėte ir skatintumėte mokytojų atsparumą ir gerovę per organizacinį klimatą;
- Nustatyti pagrindinę riziką ir sprendimus per tinklus, skatinančius asmeninį ir profesinį mokytojų tobulėjimą;
- Taikykite atsparumo sistemą, kad nustatytumėte procesus, kurie padeda skatinti mokytojų atsparumą ir gerovę, ir tapti mokytojų mentoriais.
- Nustatyti strategijas, skatinančias mokyklos lyderystės atsparumą.
- Pozityvioji psichologija ugdyme – šiuo studijų skyriumi siekiama suteikti gilų ir kritišką supratimą apie pozityviosios psichologijos taikymą švietime, siekiant skatinti stiprybe pagrįstą požiūrį mokykloje, priešingai nei anksčiau taikytas deficitas ugdyme. Pagrindinis tikslas – leisti mokytojams, globėjams, tėvams ir mokiniams ieškoti savo mokinių ir vaikų stipriųjų pusių ir panaudoti jas siekiant padėti jiems įveikti savo pažeidžiamumą.
Žinios ir supratimas – studijų vieneto pabaigoje studentas gebės:
- Apibrėžkite pagrindinius pozityviosios psichologijos aspektus
- Išsiaiškinkite pozityviosios psichologijos principus įvairiose gyvenimo srityse
- Nustatyti pozityviosios psichologijos panaudojimą ugdymo įstaigose
- Išanalizuokite ir sintezuokite pagrindines gerovės ir atsparumo teorijas ir modelius, kylančius iš pozityviosios psichologijos
4 semestras. Studijų padalinys: Maltos universitetas, Kretos universitetas, Lisabonos universitetas, Stefan cel Mare universitetas Suceava
- Disertacija – disertacija suteikia galimybę kurso dalyviams atlikti praktika pagrįstus tyrimus (apima duomenų rinkimą ir analizę) srityje, susijusioje su kurso metu nagrinėjamų vaikų ir jaunuolių atsparumu ir gerove, ir prisidėti prie tiriamo dalyko žinių. . Jis turėtų būti baigtas per trečiąjį kurso semestrą ir pateiktas kaip maždaug 15 000–20 000 žodžių disertacija. Studentai taip pat laikys egzaminą žodžiu. Išsamios disertacijos siūlymo ir užbaigimo gairės bei jos nagrinėjimo kriterijai ir tvarka bus pateiktos magistrantūros studijų pradžioje paskelbtame disertacijų gairių dokumente.
Nužudo – studijų skyriaus pabaigoje studentas galės:
- Nustatyti ir kritiškai analizuoti pradinio tyrimo klausimo pobūdį ir svarbą savo profesinės praktikos srityje.
- Atlikite mokslinį atsparumo tyrimą, tinkamai atlikdami planavimo, duomenų rinkimo, analizės ir užrašymo etapus.
- Parodykite įgūdžius atliekant tyrimą profesinio darbo srityje, susijusioje su vaikų / jaunuolių atsparumo ir gerovės problemomis
- Demonstruoti kritinius įgūdžius analizuojant savo ir su kitais susijusio tiriamojo darbo ribotumą.
- Parodykite kompetenciją analizuoti etikos klausimus, susijusius su konkrečiu tyrimu, ir įgyvendinti būtinus etinius sumetimus ir procedūras.
Tai pirmasis tarptautinis, jungtinis magistro laipsnis atsparumo ugdymo kontekstuose, vadovaujamas tarptautinio aukštųjų mokyklų konsorciumo, suteikiantis unikalią galimybę trokštantiems lyderiams kurti atsparumą didinančius švietimo kontekstus ir sistemas.