
MBA in
Verslo administravimo magistras (MBA) – rinkodaros ir komunikacijos specializacija
Swiss UMEF (University of Applied Sciences Institute)

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Geneva, Šveicarija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Prancūzų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
CHF 18 900 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2023
* Mokestis už mokslą
Įvadas
Ši programa suteikia studentui platų ir praktinį rinkodaros ir pardavimo funkcijų mokymą.
Tikslai:
Programos pabaigoje studentai bus įvaldę aplinkos analizės, rinkodaros studijų skyrimo ir vykdymo. Jie gebės priimti sprendimus ir įgyvendinti strategijas bei rinkodaros veiksmus. Studentai gebės bendrauti ir savarankiškai vadovauti projektui tarptautinėje ir daugiakultūrėje aplinkoje. Studentas turi sugebėti vadovauti projektams tarpkultūriniame kontekste.
Programos rezultatas
Mokymosi rezultatai:
- Kursai buvo sukurti taip, kad kiekvienas absolventas, sėkmingai baigęs savo programą, išmoktų kritinio mąstymo, efektyvaus problemų sprendimo, efektyvaus bendravimo, emocinio intelekto įgūdžių, strateginio planavimo ir mąstymo.
- Studentai gebės suprasti pramonės ir buitinių vartotojų elgseną, taip sukurdami reklaminį produktų ir paslaugų derinį, kad atitiktų jų lūkesčius.
- Studentai gebės suprasti ir segmentuoti tinkamas tikslines rinkas bei sukurti tiesioginės rinkodaros derinį, siekdami sukurti tvarų konkurencinį pranašumą pasirinktoje (-se) tikslinėje (-se) rinkoje (-ėse) ir produktuose.
- Studentai ugdys sumanų pardavėjų požiūrį ir profesionalumą, reikalingą pardavimams gerinti, ir suformuluos sudėtingas pardavimo ir mokymo strategijas, kad atitiktų rinkos iššūkius.
- Studentai gebės visapusiškai suprasti pasaulinės rinkos aplinkos sąlygas kultūrinių, politinių ir ekonominių pasekmių atžvilgiu.
- Mokiniai galės suprasti ir priimti konstruktyvius sprendimus, kaip sukurti konkrečias taktines gaires, kaip sukurti, įvertinti ir valdyti prekės ženklo nuosavybę, kurių rinkodaros specialistai gali vadovautis, kad pradėtų kurti stiprius, sėkmingus prekės ženklus.
- Studentai galės paaiškinti ir parodyti, kaip kurti ir įgyvendinti prekės ženklo strategijas ir kada naudoti prekės ženklo plėtinius, ir parodyti, kaip koreguoti prekės ženklo strategijas laikui bėgant ir geografinėmis ribomis, siekiant maksimaliai padidinti prekės ženklo nuosavybę.
- Studentai gebės kurti strateginius rinkodaros planus, kurie būtų pragmatiški ir novatoriški, siekiant efektyviai pasiekti strateginius ir rinkodaros planavimo tikslus.
Studijų programa
Pirmųjų metų 60 kreditų (ECTS)
- Rinkodaros valdymas
- Žmogiškasis kapitalas ir talentų valdymas
- Verslo komunikacijos
- Apskaita vadovams
- Organizacinis elgesys
- Vadovavimas, komandos valdymas
- Įmonių finansai
- Skaitmeninė transformacija
- Strateginis valdymas
- Projektų valdymas ir sprendimų priėmimas
Antrųjų metų 60 kreditai (ECTS)
- Baigiamojo darbo metodika
- Rinkodaros komunikacija: ryšiai su visuomene, spauda, žiniasklaida ir reklama
- Pardavimo pajėgų ir platinimo kanalo valdymas
- Tarptautinė rinkodara
- Mažmeninės prekybos skatinimas
- Baigiamasis darbas arba praktika
KARJEROS GALIMYBĖS
Vadovaujančios pozicijos rinkodaros srityse: rinkodaros vadovas, produkto vadovas, projektų vadovas, prekės ženklo vadovas, produktų linijos vadovas, rinkos tyrimų darbuotojas ir rinkodaros asistentas.