
MBA in
Sporto rinkodaros MBA
SMS - Sports Management School

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Paris, Prancūzija
Kalbų studijos
Prancūzų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 19 400 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 1 metai: 9700 €; 2 metai: 9700 €
Įvadas
2-oji MBA sporto rinkodaros programa skirta būsimiems rinkodaros pasaulio ekspertams. Sporto vadybos magistrantūros MBA, kuris yra bendras dalykas, sutelktas į sporto verslo kompetenciją, MBA 2 metų sporto marketingo srityje siekia profesinės integracijos. Ji suteikia įgūdžių, reikalingų praktikuoti šios galimybės visatoje ir įgyti supratimą bei sporto rinkodaros klausimus. Kitas mokslo metai bus spalio mėn.
Antrųjų metų sporto rinkodaros MBA turi daug privalumų:
- Pagrindiniai kursai, susiję su visais pagrindiniais rinkodaros klausimais
- Konkretūs kursai, kurie turi būti rinkodaros priešakyje
- Profesinio projekto statyba
- Profesinė atmintis, palaikanti profesinio projekto kūrimą
- Atidarymas rinkodaros pasauliui
Programos rezultatas
Per šią programą galėsite įgyti šių įgūdžių:
- Tapkite visos rinkodaros pramonės profesionalu
- Bendros rinkodaros pasaulio žinios
- Įrankių ir strategijų įvaldymas
- Strateginių ir operatyvinių komunikacijos technikų įvaldymas su DTP įrankių įvaldymu
- Patyrę verslo įgūdžiai
- Valdymo įgūdžiai (finansiniai, buhalteriniai, biudžetiniai), taip pat biuro automatizavimo įrankių įvaldymas
- Gebėjimas valdyti projektą ar grupę (projektų valdymas ir personalo valdymas)
- Gebėjimas organizuoti ir planuoti rinkodaros projektą
- Pradėti verslą
- Turėti profesinės anglų kalbos mokėjimą
- Padidėjęs savimonės ir profesionalumo profilis
- Jo profesinio ir asmeninio projekto įgyvendinimas
KARJEROS GALIMYBĖS
- Rinkodaros vadovas, produktų vadovas, tinklo vadovas
- Parduotuvės tvarkyklė
- Sporto federacijos ir klubai
- Reklamuotojai ir įmonių rinkodaros skyriai
- Įmonės, organizuojančios sporto renginius
- Technikos direktorius, logistikos vadovas, projektų vadovas, scenos vadovas, komunikacijos vadovas, žiniasklaidos koordinatorius, svetingumas, rėmimas, VIP zonų valdymas
- Rinkodaros ir ryšių konsultavimo agentūros per sportą
- Vietos ir regionų valdžios institucijos
- Sveikatingumo, geros savijautos ir sportinio poilsio sektorius
Studijų programa
Vidutinės žinios
- Marketingo rinkos žaidėjai ir jų specifika
- Elektroninio verslo strategija
- Sporto rinkodara
- Suaktyvinimo priemonės
* Neišsamus sąrašas
Bendravimas – Renginiai
Žiniasklaidos naudojimas ir aktyvinimas sporto renginio metu
Skaitmeninis sporto renginių ir konstrukcijų optimizavimas
* Neišsamus sąrašas
Profesionalūs įrankiai – papildoma veikla
Profesionalūs įrankiai
- Reflektyvus ir profesionalus požiūris į jo projektą
- Kurkite savo įvaizdį per socialinius tinklus
- DTP įrankiai
- Viešas kalbėjimas
- Profesionalus darbas apie rinkodaros problemą
Papildoma veikla
- Kelionė atrasti vakar ir šiandienos sportą
- Sporto verslo konferencijos su pripažintais sporto pasaulio ekspertais įvairiomis temomis. (PR, bendruomenės valdymas, renginių organizavimas, savanorystė sporte)
- Verslo dėmesys (vykdančiojo, generalinio direktoriaus, federacijos, klubo, prekės ženklo rinkodaros / komunikacijos direktoriaus įsikišimas)