
MBA in
Meistras verslo administravimo rinkodaros
New Jersey City University

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Jersey City, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 755 / per credit *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 2020–2021 m. Mokymas vietoje vieno kredito: vidaus: 755,55 USD, tarptautinis - 1 210,55 USD; Internetinių studijų absolventai už kreditą: vidaus ir tarptautiniai: 755,55 USD
Stipendijos
Įvadas
Apie šį laipsnį
Rinkodaros specializacija suteikia žmonėms galimybę suprasti tradicinę ir šiuolaikinę rinkodaros mintis bei geriausią praktiką. Studentai sužino apie rinkodaros tyrimus, prekės ženklo valdymą ir atsirandančius socialinės žiniasklaidos kanalus visais rinkodaros, viešųjų ryšių ir komunikacijos aspektais. Pabrėžiama, kad svarbu pripažinti įvairios kilmės vartotojų poreikius kaip šiuolaikinės daugiakultūrės rinkos faktą. Studentai naudoja sudėtingą kiekybinę analizę ir apskaitos įgūdžius, kad įvertintų rinkodaros tyrimus ir e. Verslo problemas.
Apžvalga
Rinkodaros magistro laipsniai įtraukia magistrantus į įdomias ir iškylančias temas dinamiškoje rinkodaros srityje. Programa rengia studentus karjeros mobilumui rinkodaros srityje ir siūlo specializuotus naujų produktų kūrimo, vartotojų analizės, skaitmeninės rinkodaros, strateginės integruotos rinkodaros komunikacijos, pasaulinės rinkodaros ir kt. Kursus.
Be specializacijos kursų, visi MBA studentai gauna išsamų pagrindą su rinka susijusiais valdymo, finansų, apskaitos, ekonomikos, kiekybinių metodų, etikos, strateginės ir sprendimų analizės bei vykdomosios komunikacijos aspektais. Ši turtinga verslo programa suteikia rinkodaros magistrantui platų išsilavinimą versle, kuris yra būtinas karjeros pažangai.
Priėmimo sąlygos
- Baigtas bakalauro laipsnis.
- Minimalus reikalavimas stoti į MBA / MS programas yra 3,0 GPA.
- Studentai, kurių bakalauro laipsnis yra tarp 2,75–2,99, bus priimami ir imituojami laikantis šių sąlygų:
- Pirmąjį semestrą privalote laikyti „BUSI 599 Graduate Business Essentials“ ir gauti B arba geresnį laipsnį, kad galėtumėte tęsti programą.
- Verslo bakalauro studijos, kurių GPA yra mažesnis nei 3,0 (2,75–2,99), turi laikyti GMAT ir pasiekti 560 (50 procentilių) ar geresnį balą.
- NJCU verslo absolventai, turintys GPA 2.75-2.99, taip pat turi gauti verslo padalinio koordinatoriaus arba vyresniojo fakulteto nario rekomendaciją.
- Ne verslo didžiosios įmonės pirmąjį semestrą turi laikyti „BUSI 599 Graduate Business Essentials“ ir gauti B laipsnį, kad tęstųsi MS arba MBA programoje.
- Atitinka visus būtiniausius magistrantūros studijų biuro reikalavimus. Šie reikalavimai apima: užpildytą paraišką; nuorašai; rekomendaciniai laiškai; esė; Aprašymas; ir bandymų rezultatus, jei reikia. Gali būti paprašyta interviu.
- Papildomi reikalavimai tarptautiniams studentams apima: anglų kalbos kaip užsienio kalbos (TOEFL) testo testo testą ir švietimo kvalifikacijos vertintojų (ECE) arba „World Education Services“ (WES) tarptautinių nuorašų vertinimą.
- Verslo mokyklos pritarimu gali būti priimami kitų institucijų absolventų kursai.
Magistrantūros kursus studentai gali įsigyti Verslo mokykloje, esančioje 200 Hudson Street, Harborside 2, Jersey City, New Jersey, 07311, Monmouth County ir internete.
Paraiškų pateikimo terminai *
Pareiškėjai iš vidaus:
Terminas | Terminas |
Pavasaris | Rieda |
Vasara | Rieda |
Kritimas | Rieda |
Tarptautiniai pareiškėjai:
Terminas | Terminas |
Pavasaris | Lapkričio 1 d |
Vasara | Balandžio 1 d |
Kritimas | Gegužės 1 d |
* Terminai gali keistis. Terminas gali būti pratęstas kiekvienu atveju atskirai. Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su absolventų priėmimu. [email protected].
Būtini reikalavimai
36 kreditų studijų kursas apima verslo bakalauro laipsnį, kuris apima finansinę apskaitą vidutiniu lygiu ir du statistikos semestrus. Studentams, turintiems verslo laipsnį, tačiau be šių kursų gali prireikti:
„BUSI 599“ su įterptuoju Harvardo verslo mokyklos internetiniu pasirengimo pažymėjimu (CORe) pirmąjį semestrą ir pasiekęs B laipsnį tęsi MBA programoje.
Reikalinga pagrindinė programa: 18 kreditų
- FINC 514 Verslo analizės ir duomenų mokslo įvadas, 3 kreditai
- FINC 507 įmonių finansų valdymas, 3 kreditai
- MGMT 595 vykdomoji komunikacija, 3 kreditai
- MKTG 515 Šiuolaikinės rinkodaros perspektyvos: tendencijos, strategijos ir praktika, 3 kreditai
- ACCT 552 Strateginė pelningumo analizė: vadovų apskaita, 3 kreditai
Rinkodaros specializacijos kursai. Studentai turi imtis bet kokių penkių (5) šių dalykų: 15 kreditų
- MKTG 720 klientų analizė, 3 kreditai
- MKTG 731 naujų produktų kūrimas, 3 kreditai
- MKTG 732 skaitmeninės rinkodaros strategija, 3 kreditai
- MKTG 733 pasaulinė rinkodaros strategija, 3 kreditai
- MKTG 735 Strateginė integruota rinkodaros komunikacija, 3 kreditai
- MKTG TBD-7 naujos rinkodaros temos, 3 kreditai
„Capstone“ reikalavimas
- BUSI 799 tarpdisciplininis verslo administravimo akmuo, 3 kreditai
Iš viso kreditų: 36
Laipsnių žemėlapiai
Laipsnių žemėlapių pavyzdžiai yra pagrįsti visu etatu. Absolventų besimokančiųjų dieninis darbas apibrėžiamas kaip devynių ar daugiau kreditų užmokestis. Šis terminas apibrėžiamas kaip akademinis laikotarpis, per kurį mokykloje vyksta pamokos. Tai gali reikšti numatytą rudenį, žiemos užsiėmimus, pavasario ar vasaros sesijas. Tai pavyzdinio laipsnio žemėlapio ir reikalingo kurso darbo seka. Individualūs planai gali skirtis, atsižvelgiant į konkrečius besimokančiųjų poreikius. Studentams, neturintiems bakalauro verslo laipsnio ar su tuo susijusios disciplinos laipsnio, gali reikėti laikyti „BUSI 599Graduate Business Essentials“ (9 kreditai).
Pirmi metai
Terminas 1
- FINC 514 Verslo analizės ir duomenų mokslo įvadas, 3 kreditai
- FINC 507 įmonių finansų valdymas, 3 kreditai
- MGMT 595 vykdomoji komunikacija, 3 kreditai
- Kreditai: 9
Terminas 2
- MGMT 516 pasaulinis strateginis valdymas, 3 kreditai
- MKTG 515 Šiuolaikinės rinkodaros perspektyvos: tendencijos, strategijos ir praktika, 3 kreditai
- ACCT 552 Strateginė pelningumo analizė: vadovų apskaita, 3 kreditai
- Kreditai: 9
Terminas 3
- Studentai turi imtis bet kokių penkių (5) šių dalykų:
- MKTG 720 klientų analizė, 3 kreditai
- MKTG 731 naujų produktų kūrimas, 3 kreditai
- MKTG 732 skaitmeninės rinkodaros strategija, 3 kreditai
- MKTG 733 pasaulinė rinkodaros strategija, 3 kreditai
- MKTG 735 Strateginė integruota rinkodaros komunikacija, 3 kreditai
- MKTG TBD-7 naujos rinkodaros temos, 3 kreditai
- Kreditai: 15
4 terminas
- BUSI 799 tarpdisciplininis verslo administravimo akmuo, 3 kreditai
Iš viso kreditų: 36
Studentų mokymosi rezultatai
Baigę verslo administravimo magistro specialybę rinkodaros programoje, studentai galės:
- Nustatykite etikos problemas ir supraskite socialinės atsakomybės įtaką tvariai verslo praktikai.
- Įvertinkite informaciją ir pritaikykite kritinio mąstymo įgūdžius, kad nustatytumėte sprendimus ir informuotumėte apie verslo sprendimus.
- Pasinaudokite technologijomis, taikykite kiekybinius metodus ir interpretuokite duomenis verslo problemoms spręsti.
- Integruoti žinias apie pagrindines verslo koncepcijas ir produktyviai bendradarbiauti kaip komandos dalis.
- Veiksmingai dirbkite įvairioje aplinkoje ir supraskite, kaip globalūs ir kultūriniai klausimai veikia organizaciją ir jos suinteresuotąsias šalis.
- Sukurkite aiškias ir glaustas rašytinio bendravimo formas, kad galėtumėte efektyviai perduoti idėjas ir informaciją, susijusią su verslo temomis.
- Efektyviai perteikite verslo koncepcijas žodžiu.
- Sukurkite ir įvertinkite tikslinius rinkodaros planus / programas ir nustatykite veiklos metriką.
- Analizuokite dabartinius rinkodaros tyrimus, tendencijas ir išvadas bei pritaikykite mokymąsi kurdami rinkodaros planus ir tyrimus
- Parodykite bendravimo žodžiu ir raštu lygį, kurio tikimasi iš XXI amžiaus rinkos specialistų.
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MBA in Marketing Management in Madrid
- Madrid, Ispanija
MBA prabangaus prekės ženklo rinkodara ir tarptautinis valdymas
- Paris, Prancūzija
MBA | Rinkodara ir pardavimas
- Moscow, Rusija
- Online Russia