
MBA in
Verslo administravimo magistras (MBA): pabrėžti e-rinkodara
National American University

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Austin, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2023
Stipendijos
Įvadas
Verslo administravimo magistro programa suteikia studentams galimybę išplėsti savo žinias ir įgūdžius verslo srityje. Studentai gali būti iš verslo bakalauro laipsnį arba gali nuspręsti baigti pagrindinius kursus, siekdami užtikrinti, kad visi studentai įstotų į programą su tvirtu pagrindu verslo srityje. Pagrindiniai programos kursai suteikia studentams galimybę patobulinti savo analitinius ir praktinius įgūdžius apskaitos, finansų, ekonomikos, informacinių sistemų, rinkodaros, kiekybinių metodų ir lyderystės srityse. Akcentuotos sritys suteikia studentams galimybę pritaikyti programą, kad padėtų jiems įvykdyti konkrečius karjeros tikslus.
Verslo pasaulyje MBA laipsnis rodomas kaip požymis, kad turite bendrų žinių apie apskaitą, ekonomiką, finansus ir valdymą, ypač viduriniosios ar viršutinės valdymo požiūriu. NAU verslo administravimo magistras suteiks jums žinių ir įgūdžių, reikalingų patenkinti šiandieninių pirmaujančių organizacijų poreikius. E-rinkodaros koncentracijos absolventai gali siekti e-komercijos, internetinės rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos rinkodaros karjeros. "ONET Online" nuomone, pozicijos e. Rinkodaros srityje , pvz., Interneto rinkodaros specialistai ir e-komercijos rinkodaros vadybininkai, turi ryškių perspektyvų, kurių darbo vietų skaičius auga sparčiai ir vidutinį atlyginimą. E-marketingo mokymo programa apima kursinius darbus SEO / SEM, socialinės žiniasklaidos rinkodaros ir elektroninės komercijos srityse. Rinkodara per mobiliuosius įrenginius taip pat yra dėmesio centre.
MBA programos reikalavimai
MBA laipsnis, kurį teikia NAU, susideda iš dviejų akademinių reikalavimų: magistro pagrindinių kursų ir pasirenkamųjų kursų. Studijų programą sudaro 10 kursų ir sėkmingai užbaigti 45,0 kredito valandos.
MBA Core kursai
MT6255 turi būti baigtas per pirmą semestrą ir prieš baigus kitus magistro kursus. Pagrindiniai MBA kursai yra šie:
- AC6550 Valdymo apskaita 4.5
- EC6150 Vadybos ekonomika 4.5
- FN6350 Finansų valdymas 4.5
- MA6600 Kiekybiniai valdymo sprendimų metodai 4.5
- MG6500 rinkodaros vadyba 4.5
- MT6255 Vadovavimo ir kokybės pristatymas 4.5
- MT6650 strategija ir politika 4.5
E-marketingo pabrėžimas
Studentai, kurie pasirenka šią galimybę, turi užpildyti MBA pagrindinius kursus, skirtus e-rinkodaros akcentavimui kartu su tokiais pasirenkamais kursais:
- MG6600 interneto rinkodara 4.5
- MG6610 E-komercija 4.5
- MG6620 Social Media Marketing 4.5
- MG6630 E-Marketingo analizė 4.5
Absolventai MBA programoje su E-Marketing dėmesio bus:
- Plėtoti, įgyvendinti ir stebėti rinkodaros planus naudojant skaitmeninės rinkodaros technologijas.
- Įvertinkite realaus pasaulio rinkodaros scenarijus ir pasiūlykite sprendimus, pagrįstus kritiškai turimos rinkodaros informacijos analize.
Priėmimo sąlygos
- Bakalauro laipsnis
- Anglų kompetencijos įrodymas
- Nr GRE privaloma!
- Nebaigtas darbas!
Asocijuota karjera
- Vyriausiasis vadovai
- Generaliniai ir operacijų vadovai
- Pardavimų vadybininkai
- Administravimo paslaugų vadybininkai
- Pramonės gamybos vadovai
- Statybos valdytojai
- Socialinių ir bendruomenių paslaugų vadovai
- Išlaidų sąmatos
- Valdymo analitikai
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MBA tarptautinės rinkodaros srityje
MBA tarptautinės rinkodaros srityje
- Online
Skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos magistras (MDMC) (Europos ir JAV akreditacijos)
- Geneva, Šveicarija