Keystone logo
MEF University

MEF University

MEF University

Įvadas

47 metų žinios ir patirtis

MEF University , kuris pripažino savo pirmuosius studentus 2014-2015 mokslo metais, siekia tapti universitetu, kuris išlaiko verslumą, novatorišką mąstymą ir kūrybiškumą, ir turi galimybę sukurti pasaulinę ir vietinę pridėtinę vertę su savo išskirtiniu švietimo modeliu.

Vizija ir misija

Vizija

Išsiaiškinkite naujoviškus ir verslininkiškus pasaulio lyderius ateities formavimui.

Misija

Baigę mąstyti studentus, turinčius gebėjimą konkuruoti nacionaliniu ir tarptautiniu lygiu ir susieti savo tautinį identitetą su pasaulinėmis vertybėmis; kurie nuolat tobulina save, meistras technologija, elgiasi pagarbiai aplinkai, gerbia visuomenines ir etines vertybes; turintys gebėjimą derinti ir taikyti savo kūrybiškumą, verslumą ir vadovavimo savybes su savo mokslinių tyrimų kompetencija, kad nutrauktų naujus pagrindus nacionalinėje ir tarptautinėje arenoje,

Susitelkite ir remkite į mokslinius tyrimus orientuotus, pirmaujančius mokslininkus, kurie visapusiškai prisidės prie savo profesinių sričių, mokslo ir technologijų,

Sukurti ir palaikyti reikiamą infrastruktūrą ir įkvepiančią aplinką fakultetams, studentams ir darbuotojams, kad šie tikslai būtų pasiekti.

112142_pexels-photo-1595391.jpeg

Fondas už mus

Kaip lyderiai kokybiškame ugdyme Turkijoje su savo nacionalinėmis ir tarptautinėmis mokyklomis, pagrindinis EMF švietimo įstaigų tikslas buvo stiprinti jų ilgalaikę misiją švietimo srityje su universitetu.

MEF švietimo institucijos sukūrė skirtingą išsilavinimą, sukaupdamos 43 metų žinias ir patirtį, o MEF University įsteigė İbrahim Arıkan švietimo ir mokslinio tyrimo fondas, siekdamas tęsti šią sėkmę aukštojo mokslo lygmeniu.

MEF University , kuris pripažino savo pirmuosius studentus 2014-2015 mokslo metais, siekia tapti universitetu, kuris išlaiko verslumą, novatorišką mąstymą ir kūrybiškumą, ir turi galimybę sukurti pasaulinę ir vietinę pridėtinę vertę su savo išskirtiniu švietimo modeliu.

MEF University baigė visus būtinus pasirengimus tapti universitetu, galinčiu reaguoti į dabartinio amžiaus reikalavimus, turėti savo diplomą visame pasaulyje ir turėti didelę pagarbą tarptautinei akademinei ir administracinei organizacijai, dinamiškam ir prieinamam valdymo metodui ir jo novatorišką ir aplinką tausojantį požiūrį kuriant savo fizinę infrastruktūrą.

112185_pexels-photo-1438072.jpeg

Campus Life

MEF University miestelis įsikūręs Maslak, Stambulo finansiniame ir komerciniame centre. Campus patogiai įsikūręs pėsčiomis nuo ITU Maslak metro stoties. Universitetas, kuriame studentai gali patenkinti visus jų kasdienius poreikius, suteikia daug galimybių praturtinti studentų gyvenimą, o prie pat universiteto esanti prieinama kultūros ir meno platforma suteiks galimybę studentams patirti gyvenimo kokybę, kuri viršija tikėjimą. Mūsų studentai galės sekti kultūrinius ir meninius renginius, esančius šalia universiteto esančiame komplekse, ir jie taip pat turės galimybę susipažinti su vietos verslo gyvenimu dėl svarbios ir centrinės Maslak vietos. Su moderniomis klasėmis ir socialinio gyvenimo sritimis laukia MEF University Maslako universitetas.

Prakeiktas mokymasis

Sparčiai besivystanti informacinė technologija apima ir keičia visus mūsų gyvenimo aspektus, nuo to, kaip bendraujame tarpusavyje, kaip skaitome knygas, kaip užsakome maistą, kaip susitinkame verslo susitikimui. Kodėl taip pat neturėtų keistis mūsų mokymosi būdas?

Kas yra mokymasis?

Eric Mazur, Harvardo universiteto fizikos profesorius, mokymąsi apibrėžia kaip dviejų pakopų procesą. Pirmasis žingsnis yra žinių perdavimas (žinių perdavimas iš žinių šaltinio studentui savo profesoriumi ir skirtingais ištekliais), o antrasis - studentų įsisavinimas.

Tradicinėje švietimo sistemoje dėstytojams yra lengva užduotis perduoti žinias studentams klasėje, o studentai susiduria su sunkiu uždaviniu atlikti užduotis ir suvokti tik žinias. Flipped Learning modelyje žinių perdavimas studentams vyksta prieš klasę per fakulteto narių parengtus kurso vaizdo įrašus ir pagalbines medžiagas, tokias kaip straipsniai, „Excel“ lapai, pdf, vaizdai, vaizdai ir „PowerPoints“. Tai reiškia, kad tiesioginis nurodymas pereina iš grupės mokymosi erdvės į individualią mokymosi erdvę. Susidariusi grupių erdvė paversta dinamiška ir interaktyvia besikeičiančia mokymosi aplinka, kurioje profesorius vadovauja studentams, kai jie taiko sąvokas ir kūrybiškai įsitraukia į dalyką. Tai suteikia galimybę studentams bendradarbiauti su profesoriumi ir klasiokais įsisavinti ir plėtoti savo žinias - tikrąją besimokančiojo esmę.

Kodėl reikia keisti mokymosi sistemą?

Žmonės, gimę po interneto technologijų diegimo, kurie dabar yra visur mūsų kasdieniame gyvenime, yra daug greitesni nei ankstesnės kartos, pasivyti skaitmeninį pasaulį ir ką jis apima. Vienas iš geriausių pavyzdžių yra tai, kad nuo 2006 m. Rugsėjo 25 d. 3-erių metų internetinis kompiuteris namuose buvo įsigytas ir galėjo pirkti automobilį, nes motina pamiršo atsijungti iš savo interneto paskyros (BBC News ). „Y“ ir „Z“ kartos užaugo savarankiškai, tarpusavyje susietos su technologijomis, lengvai bendrauja su savo bendraamžiais visame pasaulyje ir neatsilieka nuo naujų technologinių priemonių, kurios greitai atsiranda ir išnyksta. Reikia pripažinti, kad tapo neįmanoma šviesti naujas ateities kartas su 900 metų tradicine universitetų sistema. Dėl šios priežasties MEF University įdiegė naują mokymo metodą, vadinamą „Pereikęs mokymasis“. Pasaulyje, kur visą gyvenimą dominuoja skaitmeninės technologijos, „Flipped Learning“ yra metodas, kuris visame pasaulyje yra skirtas siekti šviesti dabartinius „Y“ kartos studentus ir ateities universiteto studentus Z kartoje ir vėliau.

Pakeistas mokymosi metodas yra gerai suderintas su „Bloom“ taksonomija, nes studentai atlieka žemesnio lygio pažintines užduotis, pavyzdžiui, įgyti, prisiminti ir suprasti informaciją prieš klasės valandas, ir sutelkti dėmesį į aukštesnio lygio pažintines užduotis - taikyti, analizuoti, vertinti ir kuriant - per klasę tarpusavio mokymosi aplinkoje, kuriai padeda jų profesoriai.

Kaip mokymasis vyksta mokymosi procese?

„Flipped Learning“ mokymasis vyksta šiais būdais:

  • Mokiniai žiūri į kursų vaizdo įrašus, skaito tekstus ir mokomąją medžiagą prieš pat klasę, užsirašinėja, rengia klausimus apie klausimus, kurių jie nesuprato ar nesuprato.
  • Studentai savo klasę (-es) savo klausimus siunčia profesoriui skaitmeniniu būdu prieš klasę.
  • Studentai yra sugrupuoti pagal klausimų pobūdį per pirmąją klasę. Studentai stengiasi ieškoti atsakymų į savo klausimus per grupinį darbą ir mokymąsi. Profesorius stebi grupes ir palengvina problemų sprendimą.
  • Antroje klasės klasėje profesorius padeda mokytis taip, kad paskatintų mokinius atsakyti į neatsakytus klausimus.
  • Profesorius užduoda klausimus, siekdamas patikrinti, ar studentai supranta sąvokas, ar studentai dirba komandose problemomis, susijusiomis su labiau praktiniais ar taikomais temos aspektais.
  • Šis modelis leidžia studentams pereiti nuo „žmonių, kurie savo profesoriaus žiniomis maitina“ į „žmones, kurie atranda žinias ir įgyja įgytas žinias dar vieną žingsnį“.

Kodėl mokiniams geriau mokosi?

  • Studentai mokosi, peržiūri ir peržiūri kursų medžiagą savo tempu.
  • Kiekvienas studentas turi skirtingą mokymosi stilių. Tradiciniu metodu profesorius negali atsakyti į visus šiuos stilius. Mokymasis leidžia mokiniams stebėti vaizdo įrašo paskaitą norimu greičiu, sustabdyti, atsukti atgal ir, jei reikia, pakartoti.
  • Kadangi pamokos yra struktūrizuotos interaktyviu, abipusiu ir taikomu būdu, studentams lengviau suvokti temas.
  • Studentai lieka pasyvūs klasėje, nes jie iš tikrųjų yra atsakingi už savo mokymąsi per komandinį darbą; visi studentai natūraliai dalyvauja veikloje.
  • Studentai bendradarbiauja ir diskutuoja bendrai kurdami naujas žinias.
  • Studentai, praleidžiantys klasę dėl medicininių priežasčių arba dėl reikalingos sporto ir studentų klubų veiklos, nėra palikti.
  • Studentai vis dar turi ne mažiau kaip 2 valandas per savaitę su savo instruktoriumi, iš kurių viena valanda bus internete. Išlaikomas ryšys su fakulteto nariu.
  • Kurso medžiagos visada prieinamos platformoje. Studentai gali peržiūrėti ankstesnį turinį ir juos peržiūrėti, kai tik reikia.
  • Studentų ir fakulteto narių sąveika ir asmeniniai ryšiai yra didesni.
  • Studentai yra labiau atsakingi už savo mokymąsi; visi mokiniai yra klasėje.
  • Visi studentai gauna individualų, individualų mokymą.
  • Žemesnio lygio pažintinės užduotys, pvz., Prisiminimas ir supratimas, atliekamos prieš klasės valandas, o studentai daugiausia dėmesio skiria aukštesnio lygio pažintinėms užduotims - taikymui, analizei, vertinimui ir kūrimui - klasių valandomis per tarpusavio mokymą, kurį palengvina jų profesorius .

Kodėl mokymas yra sėkmingas?

  • Tai didina studentų dalyvavimą.
  • Tai leidžia studentams labiau orientuotis į besimokantįjį.
  • Jis skatina kritinį mąstymą.
  • Jis gerina komandinį įgūdį ir bendradarbiavimą.
  • Jis siūlo labiau individualizuotas studentų konsultacijas.
  • Tai daro efektyvesnę diskusiją klasėje.
  • Jis skatina mokinius save apmąstyti.
  • Tai suteikia instruktoriaus ir tarpusavio atsiliepimų.
  • Mokiniai atsiskaito už savo mokymąsi.
  • Jis skatina mokytis naudojant naujausias technologijas, susijusias su Y ir Z moksleiviais.

Vietos

  • Maslak

    Ayazağa Cad. No.4, 34396, Maslak

Klausimai