MBA mados vadyba - žiniasklaida
IFA Paris
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Paris, Prancūzija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
24 - 24 months
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 14 800 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Paraiškos mokestis 150 EUR
Įvadas
IFA Paris MBA sertifikuota FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Trukmė: 24 mėnesių programa anglų kalba
- Miestas: Paryžius
- ECTS kreditai: 120
- Paraiškos mokestis: 150 eurų
- Mokestis už mokslą: 14 800 eurų
- Ribota: 25 mokiniai vienoje klasėje
„Mada socialinės žiniasklaidos amžiuje yra labai įdomi“
Įvadas
Labiau nei bet kada mados profesionalai turi parodyti lankstumą ir gebėjimą prisitaikyti prie sunkesnės ekonominės aplinkos, taip pat prie besikeičiančių vartotojų tendencijų ir mados sistemos pokyčių, didėjant tvaresnės ir etiškesnės verslo praktikos paklausai. Įmonės ieško vadybininkų, galinčių sukurti patrauklesnę ir socialinę patirtį, kad paskatintų vartotojus prisijungti, ir gali užtikrintai naršyti novatoriškas strategijas skaitmeninėje aplinkoje.
Nuo 2008 m. Pristatytas mūsų MBA mados valdymas buvo visiškai atnaujintas, siekiant visapusiškai pasinaudoti IFA Paris paveldo ir kultūros ypatumais bei mūsų patirtimi pažangiausių technologijų srityje ir pritaikant tvaresnę mados pramonės praktiką.
Mūsų prioritetas: suteikti absolventams puikius rinkodaros ir valdymo įgūdžius, reikalingus norint naršyti šiame besikeičiančiame kraštovaizdyje. Kadangi pramonė stengiasi sukurti daugiau nišų, kad išlaikytų ilgalaikį savo produktų ar paslaugų pelningumą, sukūrėme TRIJAS pagrindines įmones, kurios sujungia tradicinį prancūzišką savoir-faire ir nuodugnų ateities mados poreikių supratimą. drabužiai, mados žiniasklaida ir prabangos pramonė:
- Žiniasklaida (ši programa)
- Prabanga
- Drabužiai
Vaizdas: psichinis kažkieno ar kažko atvaizdavimas ... Jei madą laikome kalba, jos vaidmens suvokimo priemonė yra akivaizdi. Mūsų kūno formos, mūsų asmenybės, mūsų stiliai tam tikru mastu priklauso nuo įvaizdžio, kuris atsispindi per mados žiniasklaidos veidrodį.
Pramonė patiria psichologinių pokyčių. Dar visai neseniai žmonės visada stengėsi pasiekti „norimą savastį“, kuri būtų tobula kopija to, kas atsispindi blizgančiuose žurnalų puslapiuose. Dabar ši „norimo savęs“ sąvoka palaipsniui atmetama ir vartotojai reikalauja, kad jie galėtų matyti save tokius, kokie jie yra, per žiniasklaidos priemonių objektyvą.
Mados vadybos - žiniasklaidos magistro laipsnis buvo pertvarkytas, kad kandidatai galėtų apginti tikslaus atstovavimo idėją. Derindami eksperimentinius ir kūrybinius modulius, jie pagamins vaizdinius ir meninius artefaktus, kurie žvelgia į madą per antropologinį objektyvą.
Visos mūsų programos yra sudarytos pagal ECTS sistemą, apibrėžtą Bolonijos konvencijoje. Baigę kursą, studentai iš viso gauna 120 ECTS, kuriuos galima lengvai perkelti, jei jie nusprendžia studijuoti toliau. Ši programa taip pat yra sertifikuota FEDE (Fédération Européenne des Écoles).
Norite gauti daugiau informacijos apie šią MBA programą el. Paštu? Spustelėkite čia → Siųsti man daugiau informacijos!
Šią MBA programą taip pat galima studijuoti internetu mūsų nuotolinio mokymo svetainėje IFA Paris - Learn Online. Norėdami gauti visą informaciją apie visą šio kurso internetinę versiją, apsilankykite: MBA mados vadyba - žiniasklaidos majoras (internete).
Priėmimai
Studijų programa
Kurso struktūra
1 metai:
Pirmieji metai yra skirti pagrindinių įgūdžių ir kompetencijų įgijimui klasėje.
Šis intensyvus ir praktinis mokymas vyksta per dėstomus modulius, suskirstytus į keturias modulių grupes.
Dvi iš šių modulių grupių sudaro pagrindinius MBA mados valdymo komponentus. Tai būdinga visoms trims pagrindinėms sritims (prabangos, drabužių, žiniasklaidos):
Rinkodara ir vadyba
Ši grupė apima modulių, kurie bus nuosekliai planuojami remiantis rinkodaros plano struktūra, seriją. Bendras studentų įgytų žinių rinkinys paruoš juos:
Išanalizuokite sudėtingus rinkodaros iššūkius, remdamiesi praktiniais atvejų tyrimais
Strategiškai paskirstykite išteklius, kad pasiektumėte iš anksto nustatytus tikslus
Sukurkite prekės ženklo DNR, leidžiančius pasiekti tvarų konkurencinį pranašumą.
Verslo problemos
Gebėjimas klausytis ir interpretuoti rinkų signalus yra pagrindinė šių dienų vadovų sudedamoji dalis. Ją reikia nuolat auginti. Šio modulio grupavimo metu studentai atras mados industrijos ypatybes ekonominiu ir finansiniu požiūriu.
Be pagrindinio modulio, šis Media Major yra sutelktas į dvi modulių grupes, kurios sudaro beveik pusę mokymo programos:
Mados kontekstualizavimas
Šis modulių grupavimas padės studentams giliau suprasti mados pasaulį kaip meno ir pramonės sankirtą.
Vaizdas ir komunikacija
Mokiniai bus įtraukti į realų kontekstą ir tobulins savo techninius įgūdžius per daugybę praktinių seminarų, pradedant fotografavimu ir baigiant kūrybine žurnalistika.
Nors programa sudaryta iš unikalių modulių ir mokymosi patirties, svarbiausia yra mūsų fakultetas, kuriame dirba kvalifikuoti ir motyvuoti dėstytojai iš daugiau nei 20 skirtingų šalių. Šis tikras mokomasis katilas leidžia jums pasinaudoti skirtingomis kultūrinėmis perspektyvomis, kurios savo ruožtu skatina jūsų polinkį kūrybiškai ir neįprastai analizuoti ir spręsti problemas.
2 metai:
Antrieji metai yra skirti šių įgūdžių įgyvendinimui ir eksperimentavimui, atliekant privalomą stažuotę ir parengiant Capstone disertaciją – unikalų ir individualų projektą, kuris labai priklauso nuo IFA Paris mokymosi atliekant pedagogiką.
Tikimasi, kad „Capstone“ projekte studentai sukurs ryšį tarp kurso žinių ir praktinio supratimo apie naujausią geriausią pramonės praktiką, kad parengtų visavertį verslo planą.
Galiausiai, nuo pradžios iki baigimo ir nepaisant jų buvimo vietos, IFA Paris magistrantūros studentai gaus naudos iš unikalaus skyriaus, vadinamo „Karjeros ir absolventų centru“, parama.
Pasinaudojęs tvirtu bendradarbiavimu su tokiomis grupėmis kaip LVMH, Richemont ar Kering, Karjeros ir absolventų centras suteiks prieigą prie išskirtinių prekės ženklo pristatymo renginių, madų šou, meno parodų ar profesionalių parodų, kad sukurtų savo studentų profesinį tinklą.
Kreditai:
1 metai: 60 ECTS
Rinkodara ir vadyba – 18 ECTS
Verslo klausimai – 13 ECTS
Mados kontekstualizavimas – 7 ECTS
Vaizdas ir komunikacija – 22 ECTS
2 metai: 60 ECTS
Praktika – 20 ECTS
Capstone projektas – 40 ECTS