Keystone logo
© Eli Haney, Northwest University photographer
Hawaii Tokai International College

Hawaii Tokai International College

Hawaii Tokai International College

Įvadas

Hawaii Tokai International College (HTIC), įsteigta 1992 m. Kaip amerikiečių dvejų metų laisvųjų menų kolegija, yra Kapolei mieste. HTIC, akredituota Vakarų mokyklų ir kolegijų vakarų bendruomenių ir jaunimo kolegijų akreditavimo komisijos (WASC) akreditavimo komisijoje, yra vienintelė Japonijos Tokai universiteto švietimo sistemos universitetinė kampelė. HTIC atspindi TES įkūrėjo, dr. Shigeyoshi Matsumae ir dr. Richard Kosaki universiteto Havajų kanclerio emeritus buvę profesoriai ir UH bendruomenės kolegijos sistemos įkūrėjai. Abu vyrai suvokė tvirtą įsitikinimą aktyviu švietimu, per kurį studentai ne tik įgyja žinių, bet ir ugdo kritinį mąstymą, bendravimo įgūdžius ir intelektualų smalsumą.

Kaip mokslininkas, dr. Matsumae tikėjo, kad stipraus laisvųjų menų ugdymas prisidėtų prie moralės ir socialinės sąmonės, reikalingos vis technologiškai pažengusiam pasauliui. Jo patirtis Antrojo pasaulinio karo metais taip pat leido manyti, kad tarptautiniu požiūriu orientuotas švietimas yra geriausias kelias į ilgalaikę pasaulio taiką. Toki universiteto edukacinė sistema (TES) yra plati švietimo ir mokslinių tyrimų institucijų visoje Japonijoje tinklas, taip pat Danijoje ir Austrijoje. Unikali geografinė padėtis Havajuose ir turtinga daugiakultūrė aplinka padarė tai ideali vieta TES amerikiečių miesteliui.

Taigi, HTIC yra pavyzdys ir atspindi Dr. Matsumae įsitikinimus. Nors Japonijoje priklauso, HTIC yra akredituotas amerikiečių liberalų meno junior college. HTIC įkūrimo metu Dr. Kosaki atkreipė dėmesį į Tokai pasaulinės taikos misiją ir nustatė, kad Koledžo tikslas yra tarptautinė studentų organizacija, kuri mokysis ir gyvens kartu mokymosi bendruomenėje.


Bendrijos dalyvavimas

Visi HTIC studentai yra raginami dalyvauti vietos bendruomenėje ir daugelį metų savanoriškai dalyvauti bendruomenės centruose, mokyklose, vaikų darželiuose, ūkininkų rinkose, paplūdimio valymuose ir renginiuose, tokiuose kaip Havajų tarptautinis kino festivalis, Didysis Aloha Run ir Honolulu Maratonas. Taip pat egzistuoja galimybės iš pirmo žvilgsnio stebėti ir dalyvauti verslo bendruomenėje bei vietos valdžios institucijose.

Be HTIC švietimo programų, kolegija dalyvauja bendruomenės gyvenime, dalindama savo paslaugas su grupėmis, norinčiomis organizuoti seminarus, seminarus, konferencijas ir mokymus.

Kadangi Havajai judesio į XXI amžius, tokios institucijos kaip HTIC atlieka gyvybiškai svarbų vaidmenį, sukuriant tarptautinius tiltus, reikalingus visiems, kurie siekia suformuluoti ir kultūriniu požiūriu suvokti "pasaulinį kaimą". Kaip HTIC yra jaunas, energingas ir pasiryžęs HTIC teikia studentams šiems tiltui gerinti savo gyvenimą, siekdama skatinti idėjų mainus tarp mokslininkų, mokslininkų, vyriausybių ir verslo lyderių įvairiomis temomis ir klausimais. Tai darydama, HTIC tikisi, kad ir toliau aktyviai dalyvaus Vakarų Oahu bendruomenėje, prisidėdama prie daugybės teigiamų būdų dinamiškumui ir augimui - taip pat, kaip daugiakultūrė Havajai, HTIC tarptautiniai studentai ir lankytojai yra vieta, kur patirti šiltą dvasią Aloha.


Instituciniai mokymosi rezultatai

HTIC Instituciniai mokymosi rezultatai yra grindžiami savo misija ugdyti studentus tapti produktyviais pasauliniais piliečiais. Šie mokymosi rezultatai yra neatskiriama Kolegijos kursų, programų, paslaugų ir veiklos dalis. Visi kursai, siūlomi HTIC, atitinkamai apima šiuos mokymosi rezultatus.

(Be to, pasirinktoms klasėms kiekvienas terminas priskiriamas kaip "intensyvios" klasės ir pabrėžiami šie trys konkretūs rezultatai: rašymas, žodinis bendravimas ir (arba) kooperacinis mokymasis.)


Efektyvus bendravimo įgūdžiai

Studentai skaito analitiniu požiūriu, atidžiai klauso, aiškiai, efektyviai ir kūrybiškai bendraujantys tiek rašytinių, tiek žodinių formų būdu auditorijai, situacijai ir kontekstui.

Įgūdžių, žinių ir vertybių sritys, apimančios šį Institucinio mokymo rezultatą, kurį turi pasiekti studentai, yra šie:

  • Žodžiu
  • Raštu
  • Teksto suvokimas
  • Intelektualūs ir praktiniai įgūdžiai


Intelektualūs ir praktiniai įgūdžiai

Studentai demonstruoja intelektualinius ir praktinius įgūdžius skirtinguose kontekstuose ir srityse, interpretuoja ir siūlo pagrįstus sprendimus problemoms, iškylančioms tiek klasėje, tiek už jos ribų.

Studentai atlieka kiekybinę ir mokslinę analizę ir vertina motyvus, teiginius ar informaciją. Studentai taip pat demonstruoja kūrybiškumą ir sąmoningai vertina menus.

Įgūdžių, žinių ir vertybių sritys, apimančios šį Institucinio mokymo rezultatą, kurį turi pasiekti studentai, yra šie:

  • Kritinis mąstymas
  • Kiekybinis motyvavimas
  • Kūrybiškumas
  • Informacinis ir technologinis raštingumas
  • Estetinis pagarba
  • Pasaulinis pilietiškumas


Pasaulinis pilietiškumas

Studentai demonstruoja supratimą apie save, kuris apima įvairovės ir daugiakalbystės dėkingumą. Mokiniai taip pat praktikuoja bendradarbiavimą, etišką elgesį ir kitus elgesio modelius, prisidedančius prie pasaulinio supratimo ir pasaulinės taikos.

Įgūdžių, žinių ir vertybių sritys, apimančios šį Institucinio mokymo rezultatą, kurį turi pasiekti studentai, yra šie:

  • Tarpkultūrinis supratimas
  • Etiškas samprotavimas
  • Antrosios kalbos mokėjimas
  • Kooperatyvinis mokymasis
  • Pasaulio taikos problemų supratimas


Tvarkaraštis

HTIC siūlo keturis akademinius terminus kiekvienais metais. Nauji studentai gali pradėti studijas keturiomis 10 savaičių sąlygomis: rudenį (rugsėjis / spalis), žiema (sausio mėn.), Pavasaris (balandis) ar vasara (birželis / liepa)

Vietos

  • Kapolei

    Farrington Highway,91-971, 96707, Kapolei

Klausimai