Verslo administravimo magistras
Georgian Technical University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Tbilisi, Gruzija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GEL 5 500 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Metinis mokslas užsienio studentams
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Ekonominiai field`s platus teorinių žinių, remiantis naujovėmis ir turintys praktinio darbo įgūdžius, atsakant už visuotinės žmonijos vertybes, mokymo orientuota į studentus. Programos tikslas - rengti kvalifikuotus specialistus, turinčius bakalauro laipsnį. Specialistai galės susidoroti su sudėtingais klausimais Ekonomika, įvertinti esamą ekonominę situaciją ir dirbti dinamiškoje socialinės ekonominės aplinkos.
programos Būtinos sąlygos
Pareiškėjas priimamas laikantis Gruzijos įstatymų
Mokymosi rezultatas / kompetencijos
Žinios ir supratimas
- Pažangios žinios apie studijų sritį, įskaitant kritinę teorijų ir principų analizę;
- Suvokimas sudėtingų dalykų studijų srityje
Taikant žinios
- Gebėjimas naudoti tiek lauke specifinius, tiek tam tikrus pasirinktus metodus problemų sprendimui;
- Gebėjimas atlikti mokslinius tyrimus ir praktinius projektus pagal iš anksto nustatytas kryptis
padaryti sprendimus
- Gebėjimas atrinkti ir interpretuoti lauko duomenis, taip pat išanalizuoti abstrakčius duomenis ir (arba) situacijas, naudojant standartus ir tam tikrus pasirinktus metodus;
- Gebėjimas priimti tvirtą sprendimą
Bendravimo įgūdžiai
- Aiškus ir lakoniškas rašytinis bendravimas;
- Gramatikos taisyklių laikymasis;
- Logiškas rašytinių konstrukcijų kūrimas;
- Vengiant sudėtingos kalbos;
- Komunikacija gimtojoje ir užsienio kalbomis;
- Aptariant teorines ekonomines ataskaitas naudojant pakankamus argumentus;
- Žodžiu pasakojimai apie sudėtingus klausimus;
- Viešas pristatymas ir asmeninių nuomonių išraiškos.
Mokymosi įgūdžiai
- Išsamus socialinių ir ekonominių teorinių disciplinų tyrimas naudojant tyrimo metodus skatina individualias magistrantūros studijas ir tolesnę praktiką, pripažinti sudėtingus ekonomikos klausimus, ypač:
- Ekonomika, ypač:
- Tirti ekonominių instrumentų veikimo mechanizmą;
- Supratimas apie ekonominius principus ir vertybes;
- Kritinis dabartinės ekonominės situacijos ir įvykių vertinimas;
- Pagrindinių ekonominės veiklos principų pripažinimas;
- Produktų ir paslaugų rinkų mechanizmų ir veikimo ypatumų apibrėžimas;
- Vartotojų ir verslininkų elgesio motyvacijos įvertinimas;
- Verslo struktūros ir veiklos sąlygų ir būklės nustatymas;
- Vertinant išlaidas ir įtakojančius veiksnius.
- Rinkų tipai ir veikimo ypatumai bei mechanizmai.
- Gamybos apimties ir kainų nustatymas. Informuotumas apie rinkos pusiausvyrą.
- Makroekonomikos reguliavimo principai ir jų ypatumai.
- Bendras pasiūlos ir paklausos modelis, makroekonominė pusiausvyra ir rinkos ekonomikos vystymosi ciklas.
- Sužinok apie nedarbo, darbo rinkos, užimtumo ir darbo užmokesčio problemas.
- Valstybinė finansų ir kreditų politika.
- Infliacijos esmė, rūšys, priežastys ir jos neigiamo poveikio analizė.
- Valstybės mokesčių politika, biudžetas ir struktūra.
- Recesijos priežasčių nustatymas.
- Valstybės investicijų politika.
- Pilietinės visuomenės formavimo ekonominiai aspektai.
- Dabartinės pasaulinės problemos.
- Naujausios pasaulio ekonomikos plėtros tendencijos.
- Transformacijos pasaulio ekonomikoje dėl globalizacijos proceso.
- Studijuojant besivystančių ir išsivysčiusių šalių strateginius ekonominius modelius.
- Sisteminė šalių klasifikacija.
- Ekonominės nepriklausomybės indeksas.
- Gruzijos gamtinių išteklių potencialas.
- Integracijos į transeuropinę erdvę poreikis.
- Išoriniai ekonomikos vystymosi veiksniai.
- Tarptautinių ekonominių santykių ypatumai, sritys, pagrindiniai principai.
- Užsienio prekybos problemos ir specifikacijos.
- Reguliuojami tarifai ir ne reguliuojami tarifai bei užsienio prekybos mechanizmai.
- Kapitalo srauto ir motyvacijos priežastys ir veiksniai.
- Tiesioginių užsienio investicijų ir specifikacijų analizė.
- Darbo jėgos perkėlimo ir kryptys priežastys.
- Reikalinga parengti darbo jėgos migracijos ir imigracijos bei reguliavimo mechanizmų valstybinę politiką.
- Keitimosi informacija ir technologijomis priemonės.
- Europos integracija ir Kopenhagos kriterijai.
- Kainų nustatymo pasaulinėje rinkoje ypatumai.
- Sumažėjimo kaina, parengta įmonės valstybės kainų politika.
- Atsirandančių ir atviros jūros zonų atsiradimo priežastys bei jų veikimo režimas.
- Valstybės ekonominės funkcijos, teisės ir pareigos.
- Sutarčių nutraukimo ir keitimo mechanizmai
- Tarptautinių sutarčių sudarymas ir metodų bei principų nustatymas.
- Pasiūlyti ir priimti.
- Prekių pristatymo incotermos.
- Force majeure ir tinkami veiksmai.
- Ekonominė terminologija.
Vertybės
- Dalyvavimas vertybių formavimo procese ir jo įgyvendinimo siekis; Profesionalių verčių tikslumas (tikslumas, punktualumas, objektyvumas, skaidrumas, organizavimas ir kt.) Saugumas;
- Ginti tik (žmogaus teises), etiką ir moralines normas
Mokymosi rezultatų pasiekimo formos ir metodai
Paskaita
Seminaras (dirba grupėje)
Praktiniai užsiėmimai
Kursinis darbas / projektas
Nepriklausomo darbo formos ir mokymosi rezultatų pasiekimo metodai įtraukiami į Švietimo programą ir gali būti rasti šia nuoroda: Http://www.gtu.ge/quality/pdf/sc.pdf
Pagrindinės mokymo formos
Paskaita, seminaras, laboratorijų rengimas ir praktinis mokymas;
Lauko tyrimas;
Kursinis darbas / projektas;
Bakalauro, magistro ir daktaro disertacijos;
Konsultacijos.
Paskaita Yra kūrybinis procesas, kuriame dalyvauja ir dėstytojas, ir studentas. Pagrindinis lekcijos tikslas - padėti studentams suvokti pagrindines dėstomo dalyko sąvokas, tai reiškia kūrybinį ir aktyvų medžiagos suvokimą. Be to, reikėtų atkreipti dėmesį į pagrindines sąvokas, apibrėžimus, pavadinimus, prielaidas. Būtina atlikti kritinę pagrindinių klausimų, faktų ir idėjų analizę. Paskaitoje turėtų būti numatytas mokslinis ir logiškai nuoseklus pagrindinių sąvokų supratimas, nepradėjus nereikalingų detalių. Todėl jis turėtų būti logiškai baigtas. Be to, faktai, pavyzdžiai, schemos, projektai, eksperimentai ir kitos vizualinės priemonės turėtų padėti paaiškinti paskaitoje pateiktą idėją.
Paskaita turėtų užtikrinti teisingą mokslinio dialektinio proceso analizę ir turėtų būti grindžiama studentų sugebėjimu suvokti ir suprasti pagrindines mokslines problemas.
Paskaitoje nagrinėjama medžiaga leidžia formuoti visą žinių sistemą, naudojant studentų žinias, Savarankiškas darbas. Studentai turėtų susipažinti su knygomis ir kitais informacijos šaltiniais ir būti skatinami savarankiškai studijuoti, nes tai yra savarankiško mąstymo, analizavimo ir išvadų pagrindas.
Atsižvelgiant į pagrindinį paskaitų tikslą, turėtų būti leidžiama išleisti tik profesorius, nes jų teorinės žinios, praktinė patirtis ir pedagoginiai gebėjimai užtikrina aukštos kokybės paskaitų teikimą. Dirbdamas metodiniais klausimais lektorius turėtų skirti ypatingą dėmesį dėstomos medžiagos nuoseklumui, paskaitos stiliui ir kontaktui su auditorija. Dėstytojas turėtų plačiai naudoti vaizdines priemones, kad studentai aktyviai dalyvautų.
Teorinė medžiaga, pateikta paskaitoje, yra geriau suprantama seminaruose, laboratorijų mokymuose ir praktiniame mokyme.
Iš tikslas Seminaras Yra leisti studentams gilinti savo žinias apie pamokose studijuotas temas. Profesoriaus arba patyrusio mokytojo vadovaujant studentas ar studentų grupė prižiūri ir supranta papildomą informaciją, rengia prezentacijas, rašo rašinius ir tt Seminaro metu pristatomos ir aptariamos ataskaitos, daromos išvados. Seminaro vadovas koordinuoja šiuos procesus.
Laboratorinis mokymas Yra labiau įmanomas ir padeda mokiniams geriau suvokti procesus ir reiškinius. Laboratorijoje mokinys išmoksta atlikti eksperimentus. Laboratorinio mokymo metu mokinys mokosi, kaip tvarkyti, reguliuoti ir taisyti laboratorinę įrangą. Eksperimentinio mokymo laboratorijose įgyti įgūdžiai padeda geriau suprasti paskaitoje studijuojamą teorinę medžiagą.
Iš tikslas praktinis mokymas Yra laipsniškas teorinės medžiagos mokymasis sprendžiant konkrečias problemas; Tai yra įgūdžių tobulinimo savarankiškam naudojimui pagrindas. Mokytojas turėtų atkreipti ypatingą dėmesį į problemų sprendimo būdus, projektus, eskizus ir schemas, naudoti tinkamus skaičiavimo metodus ir tt
lauko tyrimas Padeda studentams gilinti ir įtvirtinti įgytas žinias. Jis kuria praktinių teorinių žinių realizavimo įgūdžius, naudodamas konkrečiam dalykui būdingus metodus problemoms spręsti.
Dirbu ties Kursinis darbas / projektas Yra kūrybinis procesas. Kiekviena nauja konstrukcija, mašina, instrumentas, automatinis įtaisas ir tt Yra suprojektuoti pagal projektą. Projektavimo procesas apima ir teoriją, ir praktiką. Mokymo metu studentas rengia kursinius projektus, taikydamas grafinius duomenis; Projektai iš tikrųjų yra pirmieji jų nepriklausomo darbo rezultatai, nors jie atliekami pasitelkiant mokytojo priežiūrą.
Bakalauro, magistro ir doktorantūros studijas Šis darbas yra paskutinis atskiras mokymo proceso etapas aukštojoje mokykloje. Jos tikslas yra sisteminti teorines ir praktines žinias, kurias mokiniai gavo, taip pat pasiekti pagrįstą konkrečių mokslinių, techninių, ekonominių ar pramoninių problemų sprendimą. Baigiamajame darbe turėtų atskleisti tyrimų metodų įsisavinimo lygį ir atlikti eksperimentus, susijusius su pateiktais klausimais, taip pat studento pasirengimą savarankiškai dirbti savo būsimos profesijos srityje. Patyręs mokytojas prižiūri projekto vykdymą.
Metu Konsultacijos Mokytojas turėtų padėti studentams įgyti nepriklausomų darbo įgūdžių, išmokti tinkamai naudoti akademines knygas ir kitus šaltinius bei išspręsti savarankiško darbo metu iškilusias problemas.
Mokymo ir mokymosi metodai
Mokymosi procese neįmanoma išmokti bet kokio konkretaus klausimo, naudojant tik vieną metodą. Mokymo metu mokytojas turi naudoti skirtingus metodus; Dažnai naudojamas ir metodų derinys. Mokymo metodai dažnai papildo vienas kitą.
Žemiau pateikiami plačiausiai paplitusių mokymo ir mokymosi metodai bei jų apibrėžimai. Mokytojas turėtų pasirinkti tinkamą metodą pagal konkretų tikslą ir problemą.
- Diskusijos / diskusijos. Tai yra labiausiai paplitęs interaktyviojo mokymo metodas. Diskusijų procesas labai padidina studentų dalyvavimo ir jų veiklos kokybę. Diskusija gali tapti argumentu, o šis procesas neapsiriboja tik mokytojo keliamais klausimais. Jis ugdo studentų gebėjimus pagrįsti ir pagrįsti savo idėjas.
- Kooperacinis mokymas yra mokymo strategija, kurios metu kiekvienas grupės narys turi ne tik pats mokytis dalyko, bet ir padėti savo kolegoms mokytis geriau. Kiekvienas grupės narys dirba su problema, kol visi jie įvaldo problemą.
- Bendradarbiavimas ; Naudojant šį metodą suprantama, kad dalijant mokinius į atskiras grupes ir suteikiant kiekvienai grupei savo užduotis. Grupės nariai savo klausimais dirba atskirai ir tuo pačiu metu dalijasi savo nuomone su likusia grupe. Pagal iškeltą problemą šiame procese galima perkelti funkcijas tarp grupės narių. Ši strategija užtikrina maksimalų studentų dalyvavimą mokymosi procese.
- Probleminis mokymas (PBL) yra metodas, kuris pradiniame etape naudoja konkrečią problemą tiek naujų žinių įgijimui, tiek integracijos procesui.
- Euristikos metodas grindžiamas konkrečios problemos sprendimo žingsniu žingsniu. Tai realizuojama nepriklausomai nustatant faktus mokymo procese ir nustatant jų ryšius.
- Atvejo analizė - mokytoja kartu su mokiniais aptaria konkrečius atvejus ir kruopščiai nagrinėja problemą. Pavyzdžiui, inžinerinės saugos srityje tai gali būti diskusija apie konkretų nelaimingą atsitikimą ar katastrofą, arba politinėje moksloje tai gali būti betono tyrimas, pvz., Karabacho problema (armėnų-azerbaidžanų konfliktas).
- Smegenų šturmas - šis metodas reiškia formuojant ir pateikiant kuo daugiau radikaliai skirtingų idėjų ir nuomonių tam tikroje temoje. Šis metodas nustato sąlygas kurti kūrybišką požiūrį į problemą. Šis metodas yra veiksmingas didelėje studentų grupėje ir susideda iš šių etapų:
- Naudojant kūrybišką požiūrį į problema / problemą;
- Tam tikrą laikotarpį (daugiausia ant lentos) studentų idėjos apie problemą be jokios kritikos;
- Nustatant vertinimo kriterijus, kuriais siekiama nustatyti, ar idėja atitinka minėto tyrimo tikslą;
- Pasirinktų idėjų vertinimas pagal anksčiau nustatytus kriterijus;
- Pasirinkdami idėjas, kurios labiausiai atitinka nurodytą problemą taikant pašalinimo metodą;
- Atskleidžiant geriausią idėją sprendžiant šią problemą.
- Vaidybiniai žaidimai ir simuliaciniai žaidimai, rodomi pagal anksčiau parengtą scenarijų, leidžia studentams įvertinti problemą iš skirtingų požiūrių. Jie padeda studentams kurti alternatyvius požiūrius. Tokie žaidimai, taip pat diskusijos padeda mokiniams tobulinti savarankiškai išreikšti savo idėjas ir dalyvauti diskusijose.
- Demonstracinis metodas reiškia, kad informacija pateikiama naudojant vaizdines priemones. Tai yra gana efektyvus norint pasiekti reikiamą rezultatą. Dažnai patariama medžiagą pristatyti vienu metu garso ir vaizdo priemonėmis. Medžiagą gali pateikti tiek mokytojas, tiek studentas. Šis metodas padeda mums padaryti skirtingus žingsnius, kaip suvokti mokymo medžiagą akivaizdžiau, nurodykite, kokius žingsnius studentai turėtų imtis savarankiškai; Tuo pačiu metu ši strategija vizualiai rodo problema / problemos esmę. Demonstracija gali būti labai paprasta.
- Indukcinis metodas nustato tokią bet kokios rūšies žinių perdavimo formą, kai mokymosi proceso metu mokymasis į minties trajektoriją orientuojasi iš faktų į apibendrinimą, ty pateikiant medžiagą, procesas vyksta iš betono į bendrąjį.
- Atsiradimo metodas lemia tokią bet kokios rūšies žinių perdavimo formą, kuri yra logiškas naujų žinių atradimo procesas remiantis bendromis žiniomis, ty procesas vyksta nuo bendro iki konkretaus.
- Analitinis metodas padeda mums padalyti visą mokymo medžiagą į sudedamąsias dalis. Tokiu būdu supaprastintas išsamus atskirų klausimų išsprendimas pagal šią kompleksinę problemą.
- Sintetinis metodas reiškia, kad reikia sukurti vieną iš kelių atskirų variantų. Šis metodas padeda mokiniams tobulinti gebėjimą matyti visą problemą.
- Verbalinis ar žodinis metodas apima paskaitą, pasakojimą, pokalbį ir kt. Proceso metu mokytojas perteikia, paaiškina medžiagą žodžiu, o studentai ją supranta ir įsisąmonina suvokia ir išmoko.
- Rašytinis metodas reiškia tokias veiklos formas: kopijavimą, užrašų rašymą, tezių sudarymą, rašinių rašymą ir kt.
- Laboratorinis metodas reiškia tokias veiklos formas: eksperimentų atlikimą, vaizdo medžiagos rodymą ir kt.
- Praktiniai metodai sujungia visas mokymo formas, kurios skatina studentų praktinius įgūdžius. Šiuo atveju studentas savarankiškai vykdo įvairias veiklos rūšis, remiantis įgytomis žiniomis, pvz., Lauko tyrimo, mokymo praktikos, lauko darbo ir kt.
- Aiškinamasis metodas grindžiamas aptariamu klausimu. Aptariant medžiagą, mokytojas pateikia konkrečius pavyzdžius, kurių išsami analizė atliekama nagrinėjamos temos pagrindu.
- Į veiklos kryptis orientuotas mokymasis reiškia mokytojų ir studentų aktyvų dalyvavimą mokymo procese, kai praktinis teorinės medžiagos interpretavimas vyksta.
- Projekto kūrimas ir pristatymas. Projekto metu studentas taiko žinias ir įgūdžius, kuriuos jis įgijo, kad išspręstų problemą. Mokymas projektuojant projektus didina studentų motyvaciją ir atsakomybę. Darbas su projektu apima planavimo, tyrimo, praktinės veiklos etapus ir rezultatų pateikimą pagal pasirinktą problemą. Projektas laikomas užbaigtu, jei jo rezultatai pateikiami aiškiai, įtikinamai ir teisingai. Tai galima atlikti atskirai, poromis arba grupėmis; Taip pat pagal vieną ar kelis dalykus (dalykų integravimas); Pasibaigus projektui pristatoma didelė auditorija.
- E-mokymasis Reiškia, kad mokymo procese naudojamos internetinės ir daugialypės terpės priemonės. Ją sudaro visi mokymo proceso komponentai (tikslai, turinys, metodai, priemonės ir tt); Šių komponentų realizavimas vyksta konkrečiomis priemonėmis. Yra trys e-mokymosi tipai:
- Dieninis mokymasis; Kai mokymosi procesas vyksta mokytojų ir mokinių kontakto metu, o mokymo medžiaga perduodama per e-kursą;
- Nuotolinis mokymasis reiškia, kad atliekant mokymo procesą trūksta profesoriaus. Mokymo kursai vykdomi toli; E-formatu.
- Hibridinis (visą darbo dieną / nuotolinis) mokymas daugiausia atliekamas toli, tačiau tam tikra jo dalis vyksta per kontaktines valandas.
Sferos įdarbinimo
- Valstybinės įstaigos;
- Vyriausybinės ir nevyriausybinės organizacijos;
- Gruzijos tarptautinių organizacijų atstovai; Valstybinės ir privačios įmonės (firmos) skirtingo profilio
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Verslo administravimo magistras (MBA) Tarptautinė vadyba
- Munich, Vokietija
Verslo administravimo magistras (MBA)
- Leiden, Olandija
Tarptautinio viešbučių ir turizmo vadybos MBA
- Madrid, Ispanija