Tarptautinio marketingo MBA
EU Business School Switzerland
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Geneva, Šveicarija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
CHF 39 750 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Mar 2024
Įvadas
Produktų ir paslaugų rinkodara yra svarbus bet kurio verslo aspektas. Efektyvus įmonės pasiūlymų pristatymas yra raktas į sėkmę šiuolaikiniame ir besikeičiančiame verslo pasaulyje. Ši programa suteikia pagrindą suprasti rinkas, konkurentus, produktų portfelius ir vartotojų elgseną iš tarptautinės perspektyvos. Studentai sužinos apie naujausius skaitmeninės rinkodaros strategijos, reklamos ir žiniasklaidos pokyčius, ruošdami juos karjerai tarptautinėje rinkodaroje.
Mokymasis iš lyderių
Renginiai, kuriuose ES studentai supažindinami su pasauliniu mastu sėkmingais lyderiais, yra pagrindinis mūsų požiūrio į verslo išsilavinimą, kuris pradės jūsų karjerą, aspektas.
Šveicarijos laikrodžių pramonės gelbėtojas Jeanas-Claude'as Biveris, LVMH Group, Zenith ir Hublot įnešė gaivaus oro gurkšnį kiekvienam savo vadovaujamam prekės ženklui. Jis paaiškino ES studentams, kaip įgyti kūrybinės perspektyvos ir verslumo mąstyseną, būtiną kuriant ir vadovaujant sėkmingam verslui.
Galerija
Priėmimai
Stipendijos ir finansavimas
Galimi keli stipendijų variantai. Daugiau informacijos rasite instituto svetainėje.
Studijų programa
- Trukmė: Trys kadencijos / vieneri metai (visa darbo diena) arba šešios kadencijos / dveji metai (ne visą darbo dieną)
- Kreditų skaičius: 90 ECTS
- Pradžios datos: spalis, sausis ir kovas
- Kalba: anglų
- Semestro mokestis: 12 600 CHF
- Įėjimas: ištisus metus
Suteiktas laipsnis
- Valstybės pripažintas universiteto MBA laipsnis, akredituotas Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Ispanija (titulo propio) .
- MBA laipsnis iš EU Business School Switzerland , tarptautiniu mastu akredituotas ACBSP, IACBE, IQA ir sertifikuotas eduQua.
Programos rezultatas
Kreditai: 90 ECTS
Suteikiamas laipsnis
- Universiteto MBA laipsnis, suteiktas Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), valstybės pripažinto universiteto Ispanijoje.
- MBA laipsnis iš EU Business School Switzerland , kuris yra tarptautiniu mastu akredituotas ACBSP, IACBE, IQA ir sertifikuotas eduQua.
Mokymosi rezultatai
Absolventai palieka šią programą, turėdami visas priemones, kurių jiems reikia, kad būtų efektyvūs tarptautinės rinkodaros žaidėjai. Studentai taip pat:
- Išsiaiškinkite, kaip įmonės maksimaliai išnaudoja savo investicijas; nuo duomenų valdymo iki ryšių.
- Taikykite pagrindinius principus, kurie pagerina bendravimą ir efektyvumą.
- Išanalizuoti personalo valdymo funkcijas ir išsiaiškinti jos strateginę svarbą.
- Analizuoti ir kurti alternatyvius investicinius projektus.