
EMBA in
Vykdomosios MBA rinkodaros srityje
ESPM – Brasil

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
São Paulo, Brazilija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 semesters
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
BRL 1 891 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iki 35 įmokų 1 891,88 BRL + 1 2 083,21 BRL įmoka
Įvadas
Kurso tikslai – aptarti novatoriškas verslumo verslo valdymo koncepcijas, akcentuojant rinkodaros sritį, parengti profesionalą, gebantį vadovauti ir pritaikyti žinias nepalankiuose scenarijuose, gebantį susidoroti su sudėtingomis situacijomis ir būti ryžtingesniems. sprendimus. Tikslai apima verslumo požiūrio ugdymą ir kritiško požiūrio į rinkodarą ir verslo valdymą žadinimą, skatinant vadybinių nuostatų, suderinamų su orientavimosi į rinką ir verslo etikos bei atsakomybės filosofija, ugdymą.
Studijų programa
ko išmoksi
- Finansų pagrindai (nuotolinis mokymas)
- Strateginė rinkodara
- Verslumo mąstymas ir verslo strategijos
- Rinkodaros tyrimai
- Rinkodarai taikoma etnografija
- Konkurencinis intelektas
- Ekonominių scenarijų kūrimas
- Statistinis modeliavimas ir verslo žvalgyba
- Vartotojų įžvalgos
- Prekės ženklo kūrimas
- Produktas ir naujovės
- Derybos ir konfliktų valdymas
- Kanalų valdymas
- Komunikacija ir skaitmeninė rinkodara
- Strateginis operacijų valdymas
- Įmonių valdymas
- Asmeninis planavimas ir saviugda
- Atsakinga rinkodara
- Organizacinis elgesys ir vadovavimas komandai
- Lyderystė ir pokyčių valdymas
- Rinkodarai taikomas finansų valdymas
- Įmonės tvarumo ir ESG strategija
- Daugiadisciplininis integracinis projektas
Užsiėmimai vyksta ESPM absolventų miestelyje ir gali būti mokomi kitose vietose, iš anksto suplanavus profesorių. EAD disciplinos, nurodytos kurso programoje, vyks kartu su akis į akį disciplinomis ir pradiniu kurso laikotarpiu.
Programos rezultatas
Tikslai – aptarti novatoriškas verslumo verslo valdymo koncepcijas, akcentuojant rinkodaros sritį, parengti profesionalą, gebantį vadovauti ir pritaikyti žinias nepalankiuose scenarijuose, gebantį susidoroti su sudėtingomis situacijomis ir priimti ryžtingesnius sprendimus. Tikslai apima verslumo požiūrio ugdymą ir kritiško požiūrio į rinkodarą ir verslo valdymą žadinimą, skatinant vadybinių nuostatų, suderinamų su orientacijos į rinką ir verslo etikos bei atsakomybės filosofija, ugdymą.
Galerija
Idealūs studentai
kam jis skirtas
Skirta profesionalams, turintiems daugiau nei 5 metų vadovaujančių pareigų patirtį, iš pačių įvairiausių mokymo sričių, norintiems toliau tobulėti savo karjeroje ugdant vadybinius įgūdžius verslo administravimo srityje ir pagrindinėse šiuolaikinėse rinkodaros koncepcijose.