
MBA in
MBA prabangos ir mados vadyba ir rinkodara
ESLSCA Business School

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Paris, Prancūzija
Kalbų studijos
Prancūzų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 12 000 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2023
Įvadas
Prabangos ir mados vadybos ir rinkodaros MBA šiandien, po 15 gyvavimo metų, yra žinomas ir pripažintas kaip vienas geriausių būdų integruoti skirtingus prabangos sektorius.
Juo siekiama suteikti studentams daug žinių ir įrankių, leidžiančių analizuoti prabangos ekonomikos, meno ir kultūros sektorius. Tai suteikia esminių įgūdžių, reikalingų vadovaujamai profesinei veiklai šioje srityje. Studentai taip pat mokomi mados rinkodaros mados dizaino ir vadybos bei kūrybos srityse.
Programa leidžia suabejoti meno, dizaino ir mados srovėmis... Mokymai taip pat orientuoti į skaitmeninę ir elektroninę prekybą, įgūdžius, kurių šiandien siekia įmonės. Programoje taip pat numatyta 3 dienų pažintinė kelionė į Italiją, siekiant atrasti italų meistrus ir pagilinti Made in Italy (mados nuoroda). Galiausiai, norėdami įgyti reikiamo atvirumo 2020-2025 metų pasaulyje, 2 kurso MBA studentai turės galimybę antrąjį semestrą praturtinti savo kursą tarptautine patirtimi su mūsų partneriu ROME BUSINESS SCHOOL.
Idealūs studentai
Kas yra mokymas?
- Šio sektoriaus studentams, norintiems integruoti prabangos ir mados rinkodaros dalies gilinimą, atitinkantį jų pasirinktą sektorių.
- Prekybos, vadybos, finansų studentams, norintiems pritaikyti su šia veikla susijusius istorinius, ekonominius ir kultūrinius veiksnius tuo pačiu metu, kaip ir žmogiškuosius bei meninius šio sektoriaus praktikos komponentus, pavyzdžiui, mažmeninę prekybą, vizualinę prekybą.
- Mokslo srities studentams, norintiems plėtoti savo viziją apie pasaulį, susidedantį tiek iš svajonių, tiek iš ekonominės pusės.
- Profesionalams, turintiems tik dalinę numatytų sričių patirtį (tik tam tikro sektoriaus ir veiklos įmonėje), norintiems išplėsti savo matymo lauką ir supratimą bei praturtinti savo įgūdžius.
- Profesionalams, kurie daugiausia dirbo atsakingose pareigose ir nori gilinti savo žinias apie šį sektorių, kad sustiprintų savo veiksmų potencialą.
- Persikvalifikuojantiems žmonėms, neturintiems tiesioginės profesijos praktikos patirties.
Priėmimai
Studijų programa
Kurso programa
1 modulis: rinkodaros valdymo ir valdymo pagrindai
- Skaitmeninė transformacija
- Verslo planas, biudžetai
- Verslo strategija
- Verslumas ir startuoliai*
- Įmonių socialinė atsakomybė (ĮSA)
- Projektų valdymas AGILE režimu
- „Adobe Suite“ („Photoshop“, „Illustrator“, „Indesign“)
- VBA Visual Basic programai (Excel
- Vadovavimas ir komandos valdymas
- Profesionali anglų kalba, TOEIC
2 modulis: Prabangos ir mados specializacija
3 modulis: prabanga, amatai
4 modulis: Darbo patirtis
Mokymo metodas
Ši programa sujungia įgūdžių, žinių ir mokymosi refleksijos metodų perdavimą, kad būtų galima specializuotis prabangoje. Čia taip pat mokomi verslo valdymo, vadybos ir lyderystės pagrindai, kad būtų galima turėti visą programą.
Skaitmeninės technologijos yra pamokų pagrindas. Mokymai vyksta ne tik paskaitomis, bet ir praktiniais atvejų tyrimais, klasių pristatymais ir grupinėmis diskusijomis.
Renginiai
MBA1
- Open Innovation Challenge: „Accenture“ pateikta byla dėl prabangos prekės ženklo problemos (valdoma „Agorize“, 2021–2022 m.)
- Meistriškumo klasė ir svečiai – prabangos pasaulio ekspertų (meno vadovo, butiko direktoriaus, ĮSA eksperto ir kt.) dalijimasis patirtimi
- Apsilankymai dirbtuvėse ir prabangiuose namuose: puikios odos gaminiai, puikūs papuošalai, Bonjour Paris
- Apsilankymas Versalyje ir susitikimas su amatininkais
- Vadovaujami atvejų tyrimai
- Specializuotų mugių ir profesionalių parodų lankymas (pagal kalendorių)
- Praktika įmonėje (min. 2 mėn.)
Reitingai
11 vieta „Eduniversal 2022“ reitinge – „Prabangos vadyba“ kategorijoje
Programos rezultatas
Tikslai
- Įgykite tvirtą prabangos ir mados pasaulio kultūrą
- Prabangos pagrindų įsisavinimas
- Gilinti rinkodaros ir valdymo metodus, pritaikytus prabangai ir madai
- Įsigykite į verslą ir augimą orientuotus prabangos mokymus
Įgūdžiai
- Ugdykite savarankiškumą, gebėjimą imtis iniciatyvos
- Ugdykite gebėjimą prisitaikyti, kūrybiškumą ir pragmatiškumą
- Parodykite lyderystę savo požiūriu ir elgesiu
- Priartėkite prie rinkodaros realybės per įvairius aspektus
KARJEROS GALIMYBĖS
Prabangos ir mados valdymo ir rinkodaros MBA leidžia integruoti profesionalų pasaulį į tokias pareigas kaip:
- Produkto vadovas, produkto savininkas
- Pardavimų vadovas, parduotuvės vadovas,
- Rinkodaros, komunikacijos, skaitmeninės, viešųjų ryšių vadovė
- Prekybos ir elektroninės prekybos vadybininkas,
- Tyrimų vadovas, konkurencinės žvalgybos vadovas, verslo analitikas,
- Galerijos vadovė, verslininkė,
- Bendruomenės vadovas, CRM vadybininkas, klientų aptarnavimas
Veiklos sritis
- Mados ir tekstilės prekės ženklai (greita mada, aukščiausios kokybės, prabangos)
- Prabangūs namai, visi sektoriai
- Komunikacijos agentūra, spauda, skaitmeninė agentūra
- Konsultacinės firmos, kurios specializuojasi prabangos ir mados srityse