
MBA in
Pilnas laikas MBA ESIC Business & Marketing School

Įvadas
Diferenciniai veiksniai
- Skerspjūvio turinio dizainas, leidžiantis susidaryti visuotinę įmonės viziją, o ne tradicinę programą, organizuotą vertikaliuose „silosuose“.
- AMBA akredituota. Tik 2% pasaulio mokyklų turi akredituotą MBA.
- Tarptautinis tinklas, kuriame klasėje dirba daugiau nei 10 skirtingų tautybių atstovų.
- Aiškus tikslas plėtoti ne tik žinias, bet sistemingai ir kūrybiškai spręsti sudėtingas situacijas tarptautiniame ir skaitmeniniame kontekste bei verslo sprendimus suderinti su žmogiškosiomis ir etinėmis vertybėmis.
Užimtumo santykis
- 6 mėnesiai baigus programą: 85 proc.
- Vieneri metai po programos baigimo: 90 proc.
Programos buvusių studentų duomenys
Funkcinės sritys, kurias užima mūsų studentai
- 30% rinkodara
- 25% verslo plėtra
- 21% tarptautinė plėtra
- 7% finansai
Geografinės sritys, kuriose jie dirba
- 75% Ispanijos
- 10% LATAM
- 6% Afrikos
- 5% likusios Europos dalies
- 2% JAV
- 1% Azija
- 1% Okeanija
metodika
Programos metodika orientuota į studentų mokymąsi derinant tinkamas individualias pastangas ir gebėjimą bei įsitraukimą į komandinį darbą.
Dėstytojai, mentoriai ir mokytojai palengvina žinių supratimą ir pritaikymą bei įgūdžių perdavimą.
- Doringas veiksmų ratas-grįžtamasis ryšys-analizė-veiksmas mūsų programos dalyviams.
- Kritinio mąstymo ugdymas, savarankiško mokymosi skatinimas (į studentą orientuotas mokymasis).
- Sesijos, orientuotos į sprendimų priėmimą.
- Individualus reikalavimas vertinimuose, atvejais, pratybose ir kt.
- Komandinis įmonės atvejų pristatymas.
- Pasirengimas, pristatymas ir gynimas baigiamojo projekto grupėmis prižiūrint.
Metodiniai kriterijai
- Teorinis komponentas
- Praktinis komponentas
- Darbai ir atvejai
- Baigiamoji projekto
- Individualūs vertinimai
- Grupiniai vertinimai
Akademinė struktūra

ESIC MBA buvo sukurtas daugiau nei prieš tris dešimtmečius, siekiant reaguoti į didėjantį įmonių poreikį įtraukti profesionalus ir verslininkus, turinčius šiuolaikišką mokymą ir pritaikytą šiuolaikinei verslo realybei, gebančius sudaryti ir vadovauti efektyvioms darbo komandoms. globalioje ir skaitmeninėje aplinkoje, nuolat keičiantis ir keičiantis. MBA yra administravimo magistro studijų programa, apimanti visas įmonės funkcines sritis, kartu siūlanti ypatingą ir diferencijuotą dėmesį į naujausias rinkodaros ir skaitmeninės ekonomikos tendencijas. ESIC verslo administravimo magistras (MBA dieninės studijos) įgyja įgūdžių, įrankių ir mentaliteto, reikalingų sėkmingai profesinei karjerai plėtoti visame pasaulyje.
Pagrindiniai moduliai
- Globalioji aplinka: pasaulio rinkos
- Ekonominiai modeliai ir sistemos
- Strategija
- Unikalių ir diferencijuotų verslo modelių apibrėžimas ir plėtojimas
- Finansinė analizė ir vertė suinteresuotosioms šalims.
- Triguba dugno linija
- Finansavimas ir investicijos
- Rinkos ir vartotojų supratimas
- Prekės ženklo ir firmos reputacija prisijungus - neprisijungus
- „Big Data“ ir „Analytics“
- Duomenų modeliavimas priimant sprendimus
- Atsakingos ir į rinką orientuotos organizacijos
- Įvairių talentų ir žmogiškojo kapitalo ugdymas
- Online - vertės pristatymas neprisijungus
Kryžminės sesijos
- Kritinis mąstymas, problemų sprendimas ir savarankiškas mokymasis
- Bendrovė, kaip atsakingas pasaulio pilietis
- Krikščioniškasis humanizmas
- Projektų valdymas
- Augimas ir vertės kūrimas tarptautinėse rinkose
- Sprendimų priėmimas neapibrėžtoje aplinkoje
- Įgūdžių ugdymas
- Integracija į didelio našumo komandas
- Kūrybiškumas ir naujovės besikeičiančiose rinkose
- Mano, kaip globalios ir atsakingos vadybininkės, tobulėjimas
- Skaitmeninė laboratorija
- Verslumas: darbo modelių tendencijos
TFM
- TFM
Reitingai
# 1 - 1 vieta „El Mundo“ reitingas - „ El Mundo“
TOP-ESIC tarp 250 geriausių MBA verslo mokyklų pasaulyje - QS
TOP ESIC - 20 geriausių 2017 metų pasaulio verslo mokyklų 20 geriausių - „ América Economía“ reitingas - „ América Economía“