
Kodėl EDHEC
Sukurta verslininkams ir verslininkams,
EDHEC yra viena iš 15 geriausių Europos verslo mokyklų, veikiančių Lilio, Nicos, Paryžiaus, Londono ir Singapūro miestuose. Visiškai tarptautinis ir tiesiogiai susijęs su verslo pasauliu, EDHEC yra verslo mokykla, o ne verslo mokykla, kurioje kompetencija mokymuose ir moksliniuose tyrimuose daugiausia dėmesio skiriama inovacijoms, skatinančioms verslumą ir kūrybiškumą. "EDHEC" verslui nuo pat gimimo ir verslui skiria visą gyvenimą, gali pertvarkyti ar kurti sėkmingą verslą visur, kur jie dirba.
EDHEC veikia kaip tikra idėjų laboratorija ir sukuria novatoriškus sprendimus, kuriuos vertina įmonės. Mokyklos mokymo filosofija, įkvėpta jos apdovanojimų pelniusių mokslinių tyrimų veiklos, pagrindinis dėmesys skiriamas "mokytis darant".
Mąstysena, kuri nustato mus
EDHEC, sukurtas verslininkams ir verslininkams, per keletą amžių įkūrė pagrindines verslo vertybes.
Mūsų tikslas yra perduoti verslo sėkmės pagrindus naujoms kartoms vadovų ir verslininkų, išplėsti įsitikinimą, kad bendrovės gali turėti teigiamą poveikį ekonomikai ir visai visuomenei.
Nepriklausomybė
Norėdamas apsaugoti savo veiksmų nepriklausomybę per pastaruosius 110 metų, EDHEC remiasi savo ištekliais, kad galėtų finansuoti ir vadovauti jo plėtrai. Ji taip pat vykdo visišką savo akademinės ir mokslinės strategijos autonomiją.
Pragmatizmas
Nuo pat įkūrimo 1906 m. EDHEC sukūrė savo reputaciją pragmatizmu ir mokymo metodu, orientuotu į verslą. Pagrindiniai įrankiai, žinios ir verslo elgsena perduodami vadovų kartoms.
Ne konformizmas
Dėl savo neįprasto modelio, programos turinio ir jo tyrimų vertės, EDHEC skatina savo skirtumus, skatina studentus ir mokytojus mąstyti už dėžutės ir ugdyti jų vadovavimo savybes.
Verslinė dvasia
Verslo mokyklos verslui EDHEC traukia greito mąstymo, išradingų ir išradingų verslininkų ir vadovų kartas, kurie gali pakeisti žaidimo taisykles, kad galėtų pratęsti komandas ir jiems patikėtus projektus.
Atviras mąstymas
Kadangi verslo efektyvumas yra unikalus, EDHEC teikia didelę reikšmę mokymo ir veiklos įvairovei bei kultūrų, profilių, praktikos ir disciplinų deriniui.