
MBA in
Meistras verslo administravimo rinkodaros
Caucasus International University

Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Tbilisi, Gruzija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Aug 2023
Stipendijos
Įvadas
"Jei nemanai kaip klientas, tu nemanai", - tokie garsaus verslininko Jeck'o Welcho žodžiai sukuria įspūdį dėl tarptautinės rinkodaros, kurią turime išugdyti šiandien, tipą. Atsižvelgiant į rinkodaros ir laiko poreikius, rinkodaros lyderis turėtų galvoti kaip klientas.
Atsakomybės ir skepticizmo principais laikomas rinkodaros specialistas yra skirtas sukurti vertės tinklą, kuris gali sujungti nacionalinę rinką su tarptautiniais ir remti abipusiai naudingą mainus.
Todėl pagrindinis programos tikslas - išugdyti rinkodaros specialistą, išskirtą žiniomis ir patirtimi tarptautinėje rinkoje, ir turintiems praktinių įgūdžių, leidžiančių jam palaikyti ir palengvinti greitą įvairių Gruzijos ir visos Kaukazo regiono, turinčio eksporto potencialą, plėtrą. XXI amžiuje tarptautinės rinkodaros specialistas yra didžiausias vieno asmens intelektinio potencialo kaupimas, kuris gali turėti įtakos teigiamiems nacionalinių ir tarptautinių rinkų bei visos ekonomikos ryšius, teigiamą tarptautinių santykių raidą.

Tyrimo rezultatų pasiekimo metodai
Suderinus koreguotus ir šiuolaikiškus mokymo metodikos mokymo metodus, numatytus pagal programą, užtikrinamas sėkmės pasiekimas.
Mokymo metodika daugiausia grindžiama studentų mokymo metodais ir yra būdų, kaip ugdyti studentų motyvaciją ir atsakomybės jausmą. Studentams pritaikyta mokymo strategija yra gana efektyvus ir išbandytas studento ugdymo metodas. Pagal šį metodą studentas yra pagrindinis žinių gavėjas ir jo valdytojas tuo pačiu metu. Profesorius turėtų vadovautis principu:
„Žinių ir laisvas, į asmenį orientuotas mąstymas kartu su komandinio darbo principu, užtikrinant naujų lyderių mokymą“. Minėta strategija skatina studentą. Iš pradžių jis supranta, kad jis galės atskleisti savo geriausias savybes pagal šią programą. Studentus sužavėjo žiniomis pagrįsta diskusijų priemonė, kurioje skatinamas laisvas mąstymas. Tai yra labai socialinė terpė, kurios sukūrimas yra tarptautinės rinkodaros magistrantūros programos vykdytojai ir studentai. Studentas turėtų tapti svarbiu komandos nariu, nes vienintelis suderintas komandos ir individualaus darbo sujungimas gali užtikrinti didelę sėkmę šiuolaikinės rinkodaros pasaulyje.
Programoje numatytos disciplinos nurodo šias problemas taikant 2 metodus: žinių teikimą ir diskusijas. Minėti metodai padidins studento dalyvavimą paties disciplinos realizavimo ir suvokimo procese, kuris savo ruožtu padidins studentų atsakomybę už savo žinių valdymą, plėtrą ir pritaikymą. Studentas turėtų suprasti, kad be dinaminių veiksmų bet kokia teorija, net labai efektyvi, ypač rinkodaros srityje, gali būti tik stagnacijos ir neveiksmingumo garantija.
Kai suprasi šią išmintį, studentas mokosi ne tik klausytis ir pasyviai įgyti žinių, bet ir atgaivinti jį bei suvokti, kaip svarbu pasiekti sėkmę realizuojant savo žinias. Studentas turėtų suvokti, kad tarptautinės rinkodaros pasaulyje bet kuri teorija yra tik praktikos pradžia ir bandoma analizuoti praktiką.
Įgyvendinant programą bus naudojami šie mokymo metodai:
- Knygų darbo metodas;
- Verbalinis - kalbantis būdas;
- Pateikimo ir demonstravimo metodas;
- Rašytinis darbo metodas;
- Diskusijų / diskusijų vykdymo būdas;
- Individualus ir grupinis darbo metodas;
- Kooperacinis mokymas;
- Vaidmenų vaidmuo;
- Probleminis mokymasis;
- Aiškinamasis metodas;
- Atvejo analizė;
- Elektroninis mokymosi metodas;
- "Smegenų šturmas";
- Empirinio tyrimo metodai, taikant į veiksmus orientuotą mokymo metodą;
- Patirtis pagrįstas mokymo metodas;
- Bendras mokymosi metodas.
Mokymo metodai parenkami atsižvelgiant į konkrečios disciplinos turinį ir specifiką, kuris atsispindi atitinkamos disciplinos studijų programoje.

Galimybė tęsti studijas
Magistrantūros studijų programos absolventas turi teisę tęsti studijas aukštojo mokslo institucijose Gruzijoje ar kitose šalyse daktaro verslo administravimo programoje, orientuotoje į kito lygio mokslo darbuotojų mokymą.
Tęstiniai moksliniai tyrimai tarptautinės rinkodaros, tarptautinio prekių ženklų, tiekimo ir tarptautinių integruotų rinkodaros komunikacijų srityse užtikrins absolventams rimtas perspektyvas.
Pasaulinis universitetinis išsilavinimas tarptautinės rinkodaros srityje, didelis universitetų, įgyvendinančių mokslinį rengimą ir garsių profesorių įvairovė, grupė, įgyvendindama nagrinėjamą programą, palaiko ryšius su, teigia, kad tuo atveju, jei tęsis studijos tarptautinės prekybos srityje rinkodara, sėkmės pasiekimas yra labai garantuotas.
Priėmimo į programą sąlyga
Bakalauras arba asmuo, turintis lygiavertį akademinį laipsnį bet kuria kryptimi / specialybe, turi teisę užsiregistruoti
Tarptautinio rinkodaros magistro studijų programa, remiantis Universiteto bendrosios magistro egzaminų ir egzaminų bei testų rezultatais.
Magistro studijų programos studento statuso įgijimo pagrindai yra Generalinio skyriaus rezultatai
Universiteto vykdomi magistro egzaminai, kuriuos atlieka Nacionalinis egzaminų centras, vidiniai egzaminai pagal specialybę ir anglų kalbos testas. Asmuo, pateikiantis anglų kalbos anglų kalbos sertifikatą B2 lygio lygiu, atleidžiamas nuo anglų kalbos testo.
Universiteto sprendimu studentas gali būti apklaustas, o ne egzaminą pagal specialybę.
Gavęs Caucasus International University studento statusą, asmuo privalo pateikti universitetui bakalauro ar jo lygiaverčio laipsnio patvirtinantį dokumentą, kai asmuo yra pateikęs karinę tarnybą pagal taikomus teisės aktus, pateikia dokumentą, patvirtinantį kad asmuo yra įteiktas karinei tarnybai.
Tarptautinio marketingo magistrantūros studijų programos įtraukimas į akademinį mobilumą yra leidžiamas du kartus per metus Gruzijos švietimo ir mokslo ministerijos nustatytu laiku, laikantis Universiteto nustatytų privalomų procedūrų ir taisyklių.
Įstojimas į magistrantūros studijų programą arba įregistravimas perduodant iš pripažintos užsienio šalies aukštojo mokslo institucijos yra priimamas remiantis Gruzijos švietimo ir mokslo ministerijos sprendimu.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MBA in Marketing Management in Madrid
- Madrid, Ispanija
MBA prabangaus prekės ženklo rinkodara ir tarptautinis valdymas
- Paris, Prancūzija
MBA | Rinkodara ir pardavimas
- Moscow, Rusija
- Online Russia