MBA prabangių prekių ženklų valdymas
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 16 800 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* pilnas laikas
Įvadas
Ši naujoviška MBA programa reaguoja į augančią kvalifikuotų vadovų paklausą, gerai išmanydama prabangių prekės ženklų valdymo strategijas ir įrankius.
Programa remiasi MBA prabangių prekių ženklų rinkodaros sėkme ir toliau yra puiki platforma, skirta tyrinėti pasaulinės prabangos rinkos raidą.
MBA prabangių prekių ženklų valdymo programa skirta aprūpinti kandidatus, turinčius atitinkamos vadybos patirties, specialių pažangių žinių ir įgūdžių, kad galėtų pereiti į kitą savo karjeros lygį.
Programos dizainas padės studentams giliai suprasti valdymo sudėtingumą prabangos organizacijų kontekste, ypač kai prabangos rinkos ir toliau tampa konkurencingesnės ir daugialypės, o prabangos vartotojai tampa labiau poliarizuoti.
Visoje programoje didelis dėmesys skiriamas duomenų rinkimui ir analizei, kad būtų galima priimti sudėtingus sprendimus. Studentai lavins analitinius įgūdžius, būtinus išnagrinėti įvairius klausimus, turinčius įtakos prabangos sektoriui, ir gebėjimą kurti kūrybiškus sprendimus. Aktyvus patirtinis mokymasis leis studentams ugdyti strateginį mąstymą, lyderystę, tarpasmeninius ir grupinius įgūdžius bei gilesnę verslumo perspektyvą. Problemų sprendimo galimybės taip pat bus ugdomos atliekant atvejų studijas, verslo žaidimus ir tiesioginių trumpų projektų projektą, sukurtą bendradarbiaujant su pirmaujančiomis prabangos organizacijomis.
Prabangūs prekės ženklai ir toliau bus sėkmingi dėl pagrindinių autentiškumo, išskirtinumo ir meistriškumo elementų, tačiau šiandien jie turi būti subalansuoti su 24/7 prieiga ir betarpiškumu bei atspindėti skaitmeninių technologijų pažangą ir didėjančią vartotojo galią. „ MBA Luxury Brand Management“ nagrinėja, kaip prabangūs prekės ženklai turi rasti novatoriškų būdų, kaip išspręsti klasikinį kompromisą tarp retenybės ir pasaulinės plėtros.
Priėmimai
Studijų programa
Pagrindiniai moduliai
Prabangos perspektyvos ir praktika
Sukurta kritiškai įvertinti prabangos koncepcijos sudėtingumą ir pasaulinio prabangos sektoriaus evoliuciją. Studentai analizuos, kaip prabangos vertės suvokimas kinta įvairiuose produktų/rinkų kontekstuose ir tirs, kaip individualių vartotojų savybės, socialinė dinamika ir su prekės ženklu susiję veiksniai įtakoja sprendimus pirkti prabangos produktus ir paslaugas.
Finansai ir turto valdymas
Plėtoja kritinį supratimą apie šiuolaikinį turto valdymą ir remiasi studentų ankstesniais finansų valdymo principais ir metodais. Modulis bus sutelktas į visus tris pagrindinius turto valdymo aspektus, kurie būtų: turto kūrimas, turto išsaugojimas ir turto perdavimas.
Prabangus platinimas ir mažmeninė prekyba
Pateikiama kritinė valdymo tendencijų ir pokyčių, susijusių su prabangos prekių ir paslaugų mažmenine prekyba bei platinimu, analizė. Atsižvelgiama į prabangios mažmeninės prekybos patirties matmenis, ypač pabrėžiant skirtingą pranašumą kuriant parduotuvės įvaizdį ir aptarnaujant klientus.
Strategija Lyderystė ir socialinė atsakomybė
Suteikia studentams galimybę kritiškai analizuoti vadovų vaidmenis formuojant, įgyvendinant ir vertinant strategiją prabangos sektoriaus organizacijose. Studentai skatinami apmąstyti lyderystės svarbą kuriant, saugant ir išnaudojant strateginius organizacijos pajėgumus. Modulis sukurtas tam, kad padėtų studentams užimti reikšmingą lyderio vaidmenį savo būsimoje karjeroje prabangos sektoriuje.
Strateginis prekės ženklo valdymas
Tyrinėja produkto prigimtį ir vaidmenį prekės ženklo pristatymo ir patirties įvairiuose prabangos sektoriuose požiūriu. Jame pabrėžiama veiksmingo prekės ženklo valdymo svarba prabangos prekių ir paslaugų sektoriuje, išsamiai išnagrinėjus atitinkamą literatūrą, paremtą kontekstiniais pavyzdžiais.
Prekės ženklo valdymo teisiniai aspektai
Dėmesys sutelkiamas į nišinius teisės aspektus ir juos kontekstualizuoja, kad būtų prieinamas tiems, kurie nėra iš anksto teisiškai ištyrę intelektinės nuosavybės teisės ar reguliavimo. Ji suteikia pagrindą kritiškam, analitiniam ir teisiškai kūrybingam mąstymui, nagrinėjant teisines problemas, susijusias su prekių ženklais, domenų vardais, perdavimu, dizaino teisėmis, patentų teisėmis, autorių teisėmis ir su reklamos standartais susijusiais klausimais.
Tyrimo projektas: dizainas ir metodai
Supažindina studentus su tyrimų metodais ir laiko valdymo įgūdžiais, kurie yra būtini jų mokslinių tyrimų projektui. Modulis suteikia esminių žinių apie mokslinių tyrimų planavimą pagrindinėse srityse ir priima kritinę perspektyvą lyginant ir supriešinant alternatyvius tyrimų modelius.
Disertacija
Paskutinis programos elementas yra disertacija, kuri suteikia jums galimybę sukurti ir atlikti originalų tyrimą pasirinktoje prabangių prekių ženklų rinkodaros srityje. Atlikdami tyrimą, studentai turi galimybę pritaikyti teorijas, sąvokas, teorijas ir sistemas, pristatytas moduliuose, kurie anksčiau buvo mokomi. Disertacija gali būti viena iš 3 formų: taikomųjų tyrimų projektas, tyrimo projektas arba verslo konsultavimo projektas.
Mokymas ir mokymasis
Studentai, studijuojantys MBA prabangaus prekės ženklo vadybą, bus mažos ir tikslingos klasės, vietinių ir tarptautinių studentų, besidalinančių valdymo patirtimi ir besinaudojančių pasaulinio lygio profesorių mokymu, mokslinių tyrimų ir profesinės patirties bei glaudžių ryšių su pramone, dalis.
Įvairovė ir patirtis, kurią į klasę atnešė kiekvienas asmuo, yra viena iš pagrindinių MBA privalumų GCU London . Programa skirta skatinti neformalų kolegų palaikymą ir dalijimosi žiniomis tinklus, padedant jiems tapti veiksmingais, nepriklausomais, besimokančiais visą gyvenimą. Tarptautiniai akademikai iš Prancūzijos, Ispanijos, Italijos, Taivano, Kinijos ir JAV apsilankė GCU London norėdami susipažinti su mūsų mokymu.
KARJEROS GALIMYBĖS
Absolventų galimybės
Ankstesni MBA absolventai kūrė stiprią karjerą pasauliniu mastu pripažintose organizacijose. Mūsų tarptautiniai absolventai įsidarbino savo gimtosiose šalyse Europoje, Indijoje, Pakistane, Nigerijoje, Kanadoje, Meksikoje, Indonezijoje ir Kinijoje.