Keystone logo
Argentina

Geriausi universitetai MBA Programos į Argentina 2024

Įstaigų skaičius: 122
    • Mendoza, Argentina

    „ Aden “ daugiausia dėmesio skiria įmonių direktorių ir vadovų mokymui ir profesiniam tobulėjimui tiek akis į akį, tiek el. Jai būdingas mokymosi modelių naujoviškumas, orientuotas į praktinį taikymą ir interaktyvių, patyriminių ir žaismingų klasių metodikų naudojimą, dėsto dėstytojai, kurie perduoda savo didžiulę vadybinę patirtį ir perduoda geriausią praktiką, taikomą įmonėse visoje Amerikoje. Lotynų kalba.

    • Pilar, Argentina
    • Rosario, Argentina

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Bologna, Italija
    • Cesena, Italija
    • + 4 Daugiau

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • 1906, Argentina

    Būti švietimo srityje reiškia būti pasirengusiam pokyčiams, mokytis - tai nuolatinis judėjimas. Jei prie šios esminės savybės pridėsime greitį, kurį šiandien patiriame socialiniuose pokyčiuose, kalbėdami apie mokymo metodą, turime pradėti sakydami, kad viskas yra įmanoma. Pradedame nuo akivaizdžių dalykų: kalba leidžia bendrauti. Todėl antrosios kalbos mokymosi pagrindinė ašis turi būti bendravimas. Mes mokome mokinius bendrauti ispaniškai, mūsų metodas aiškiai pabrėžia bendravimą. Be šio didaktinio tikslo, mes tikime panardinimo į ispanakalbių bendruomenę galia. Kai mokiniai yra pasinėrę į kalbą, kurią jis nori išmokti, viskas, ko jie mokosi klasėje, visą laiką taikoma skirtinguose realaus gyvenimo kontekstuose. Šis nuolatinis poveikis parodo stiprios motyvacijos poreikį ir todėl labai padidina jų galimybes mokytis. VOS mes pasinaudojame šio pasinėrimo į kalbą ugdomąja galia: nėra akivaizdžių realybių, mes naudojame tikrovę iš visų jėgų tiek klasėje, tiek už jos ribų (tai taip pat įmanoma elektroniniame mokyme: panardinimas ispaniškai pasiekiamas per socialinį tinklą). Šios žinios įgyjamos kas savaitę vykstančiuose seminaruose ir kultūrinėje veikloje, kuri kiekvieną dieną paverčia kultūriniu nuotykiu su ispanų kalba. Kurdami mokymo programą ir planuodami kiekvieną ispanų kalbos pamoką, mes puikiai žinome esminį faktą, kad „mokymasis buvo paveiktas technologijų“. Tai keičia mokymo praktiką, studento vaidmenį, tai, kas yra žinios ir iš esmės tai, ką mes darome, kad žmonės išmoktų.

    • Buenos Aires, Argentina

    Argentina internete, naudodama „ VisualRex platformą, siūlo vieną geriausių internetinio švietimo implantologijos ir kitose susijusiose srityse patirties. Paslauga transliuojama pagal pareikalavimą, o tai leidžia jums sekti savo kursus norimais įrenginiais ir kada tik norite. Kai internetinis kursas bus patvirtintas, turėsite galimybę ir pranašumą dalyvauti vienos savaitės intensyviuose praktiniuose kursuose (VKI), kuriuose pritaikysite viską, ką išmokote, uždėdami pacientams nuo 6 iki 12 implantų. Internetiniai studentai, 10% premija už VKI ir kitos lengvatos.

    • La Plata, Argentina

    „Universidad del Este“ gimė naujame nacionaliniame, regioniniame ir pasauliniame kontekste, darant prielaidą, kad ji turi keliauti atsakingai ir tvirtai įsipareigojusi interpretuoti, dalyvauti ir prisidėti prie šio konteksto. Mūsų universiteto kokybė palaikoma nuolat ieškant kompetencijos lygio, išlaikant institucinį identitetą, procesų aktualumą ir nuolatinį vidinį ir išorinį vertinimą, pagrįstą būtinu supratimu apie aplinką, kurioje jis įterptas. Mokslo ir tyrimų aplinka, švietimo paslaugų ir tęstinio mokymo erdvė. Mūsų universitetas yra pasiryžęs užtikrinti mokymo kokybę, kompetenciją tyrimuose ir paramą nuopelnams, gebėjimams ir lygybei. Palengvinti ir skatinti prieigą prie aukštos kokybės informacinės medžiagos, skirtos skaitymui, konsultacijoms ir studijoms, ir nuolatinį konsultavimo, orientuoto į konsultavimą, orientavimą, gaires ir nuolatinę paramą. Mes siekiame sudaryti teisingus, pajėgius ir kritiškus piliečius, turinčius plačią ir daugiadisciplininę viziją ir prisiimančius atsakomybę prisidėti prie teisingesnio ir palaikančio pasaulio. Džiaugiuosi galėdamas pasveikinti jus šioje informacijos ir bendravimo priemonėje, kurioje galėsite užmegzti žinias ir santykius, kurių linkime vaisingiems ir intensyviems.

    • San Martín, Argentina

    UNSAM yra nacionalinis, viešas ir nemokamas universitetas, įkurtas 1992 m. Jis siūlo platų bakalauro ir absolvento karjeros spektrą tiek žmogaus ir socialinių mokslų, tiek tiksliųjų ir gamtos mokslų srityse. Daugiau nei 65% jos išteklių yra skirta mokslo ir technologijų sritims. Daugiausia dėmesio skiriant bendrai darbo politikai, ji palaiko ryšius su agentūromis, kurios skatina mokslinius tyrimus ir technologijų perdavimą. Jos sąjungos su Nacionaline mokslinių ir techninių tyrimų taryba (CONICET), Nacionaline atominės energijos komisija (CNEA), Nacionaliniu pramoninės technologijos institutu (INTI) ir Nacionaliniu žemės ūkio technologijų institutu (INTA), be kita ko, gerina savo teorinę gamybą, jų tyrimų plėtrą ir žmogiškųjų išteklių mokymą. Tarp jo pasiekimų yra bitransgeninio galvijo klonavimas, gaminant pieną, panašų į žmogų, ir David Alfaro Siqueiros plastinės pratybos. UNSAM taip pat turi savo leidyklą (virš 100 paskelbtų pavadinimų) ir iki šiol ji pasirašė daugiau nei 250 sutarčių su užsienio universitetais dėl studentų, dėstytojų ir tyrėjų mainų. Jos būstinė yra General San Martín rajone, į šiaurės vakarus nuo Buenos Airių autonominio miesto. „Miguelete Campus“, pastatytas sename daugiau nei dviejų hektarų geležinkelio paplūdimyje, yra vienas iš pagrindinių Buenos Airių teritorijos objektų architektūros planavimo ir paveldo išsaugojimo požiūriu.

    • Salta Province, Argentina

    Saltos nacionalinis universitetas yra viešosios teisės institucija, savarankiška ir autarkiška, kurios tikslai yra kultūros skatinimas, sklaida ir išsaugojimas. Ji šį tikslą vykdo nuolat kontaktuodama su visuotine mintimi ir ypatingą dėmesį skiria regiono ir šalies problemoms. Universitetas prisideda prie kultūros plėtros humanistinėmis studijomis, moksliniais ir technologiniais tyrimais bei menine kūryba. Skleiskite idėjas ir meninius pasiekimus per mokymą ir įvairias žinių perdavimo priemones. Universiteto misija yra žinių, mokslo ir jo taikymo bei meno generavimas ir perdavimas. Jo pagrindinis tikslas yra švietimas iš etinės perspektyvos. Universitetas siekia integruoto ir harmoningo universiteto bendruomenės narių, dėstytojų, studentų, absolventų ir universiteto pagalbinio personalo formavimo ir įskiepija jiems moralinio teisingumo bei etinės ir pilietinės atsakomybės dvasią. Joje rengiami tyrėjai, mokytojai ir tinkami specialistai. Ji palaiko nuolatinius ryšius su absolventais per nuolatinį mokymo procesą, kurio tikslas - juos atnaujinti ir tobulinti, skatinti mokymą, mokslinius tyrimus ir profesinę praktiką, skirtą šalies ir regiono problemoms spręsti. Būdamas valstybės subjektas, jis bendradarbiauja nustatant ir sprendžiant nacionalines ir regionines problemas, laikantis konkrečių normų, reglamentuojančių jos funkcijas, pateikia savo išvadas, teikia technines konsultacijas ir dalyvauja bendroje veikloje su valstybės ir privačiomis institucijomis. susitarimus. bendradarbiavimą. Universitetas neturi ideologinių, politinių ir religinių dalykų, nesupranta socialinių, politinių ir ideologinių problemų, jas studijuoja moksliškai. Tai svetima bet kuriam sektoriaus interesui ar dogmatinei sampratai. Ji skatina kritišką požiūrį, užtikrindama plačiausią saviraiškos laisvę. Universitetas, be konkrečios studijų ir tyrimų centro užduoties, siekia skleisti savo kultūrinių ir socialinių veiksmų naudą bendraudamas su aplinka.

    • Bernal, Argentina

    Nacionalinis Quilmes universitetas (UNQ, kurio inicialai yra ispaniškai) buvo įkurtas 1989 m. Jis yra Buenos Airių pietinės metropolinės zonos centre, Bernal City, Quilmes. Šiame regione, kuriame yra 20% šalies pramonės įmonių, gyvena trys milijonai žmonių. Šiuo metu UNQ turi daugiau nei vienuolika tūkstančių studentų, paskirstytų tarp magistrantūros ir antrosios pakopos studijų. Universiteto misija yra aukščiausios kokybės žinių gamyba, mokymas ir perdavimas lygybės ir įvairovės aplinkoje. Pagrindinės UNQ funkcijos yra mokymas, moksliniai tyrimai, pratęsimo kursai, žmogiškųjų išteklių formavimas, technologijų plėtra, produktų naujovės ir kultūros skatinimas.

    • Lomas de Zamora, Argentina

    Šio universiteto dėstymas yra pripažintas įvairiose srityse. Naudodami materialinių ir žmogiškųjų išteklių vertinimo įrankius, išlaikome savo karjeros meistriškumo standartus, kartu skatindami atnaujinti ir kritiškai peržiūrėti turinį.

    • José C. Paz, Argentina

    José C. Paz mieste įsikūręs José Clemente Paz nacionalinis universitetas (UNPAZ) buvo įkurtas 2009 m. Įstatymu Nr. 26 577. UNPAZ pripažįsta aukštąjį mokslą kaip pagrindinę socialinę teisę ekonominiam, socialiniam ir kultūriniam regiono vystymuisi bei teisinės valstybės ir demokratinių žmonių vertybių stiprinimui. Šia prasme jos misija yra mokymas aukštajame moksle, taip pat žinių, prisidedančių prie regiono vystymosi, gamyba ir sklaida, padedanti socialinio teisingumo ir vystymosi konsolidavimui. Jo vizija yra skatinti teisingumą, įtrauktį ir išplėsti galimybes, kurias aukštasis mokslas siūlo vietos bendruomenei. Ją įkvepiančios vertybės grindžiamos solidarumu, kaip keliu formuojant sąžiningus vyrus ir moteris, kurie kaip žmonės ir piliečiai yra aukščiausių humanizmo keliamų idealų nešėjai ir gali panaudoti savo žinias visuomenės. demokratija ir žmonijos augimas. Šių studijų namų tikslas yra garantuoti nemokamą bakalauro studijas ir prieigą prie viešojo, laisvo ir nemokamo universiteto, užtikrinant lygias galimybes ir galimybes, ugdant pliuralistinį atvirumą, nediskriminuojant visų visuomenės sektorių. Bet kurio piliečio patekimas į valstybinį universitetą yra įgyta teisė. Aukštasis mokslas turėtų būti ne tik viešoji ir socialinė gėrybė, bet ir visuotinė žmogaus teisė bei valstybės pareiga.

    • Los Polvorines, Argentina

    Nacionalinis Generolo Sarmjento universitetas (UNGS) buvo įkurtas 1992 m. Gegužės 20 d. Nacionaliniu įstatymu Nr. 24 082 ir įkurtas 1993 m., Kai buvo paskirtas organizuojantis rektorius Roberto Nöel Domecq ir Patariamoji komisija. UNGS savo vardą skolina tuometinei generolo Sarmiento partijai, kuri vėliau 1994 m. Buvo suskirstyta į tris savivaldybes: San Miguel, José C. Paz ir Malvinas Argentinas. Nuo pat įkūrimo Universitetas kaip principą priėmė ryšį tarp mokymų, kritiško visuomenę veikiančių problemų tyrimo ir alternatyvių veiksmų joms įveikti paieškos. UNGS yra suskirstyta į keturis tarpdisciplininius tyrimų ir mokymo institutus, kurie siekia reaguoti į dabartines problemas, susijusias su pramone, mokslu, miestu ir žiniomis. Jie yra Mokslų institutas, Conurbano institutas, Pramonės institutas ir Žmogaus raidos institutas. Pagrindinis jos veiklos aspektas yra prisidėti prie mokymo demokratizavimo, visų visuomenės sektorių prieigos prie žinių ir akademinės kompetencijos paieškos, prisiimant pedagoginę strategiją, orientuotą į tvirtą pagrindinį ir specifinį mokinių mokymą. Atsižvelgdamas į tai, universitetas siūlo nemokamus bakalauro laipsnius, nacionaliniu mastu galiojančius laipsnius, studijų stipendijas, akademines stipendijas mokymo, mokslinių tyrimų, valdymo ir bendruomenės paslaugų mokymams, individualizuotą mokymo programą, modernią ir veiksmingą bibliotekos viešumą, nemokamą prieigą ir kokybišką erdvės. Jos universiteto miestelis yra Juan María Gutiérrez 1150, Los Polvorines mieste, Malvinas Argentinas, į šiaurės vakarus nuo Didžiosios Buenos Airių.

    • Avenida Doctor Luis Gutniski, Argentina

    Universiteto gyvenimas Formosoje atsiranda sukūrus Nacionalinį šiaurės rytų universitetą (UNNE -1956 m. Gruodžio 14 d. Dekretu -įstatymu Nr. 22 229), kaip universiteto centras visame regione, apimančiame Chaco provincijas, Corrientes , Misiones ir Formosa. Iš tikrųjų universitetų veikla Formosoje prasidėtų tik pasirašius susitarimą tarp provincijos vyriausybės ir Šiaurės rytų nacionalinio universiteto. Vėliau, 1971 m. Kovo 26 d., Buvo pasirašytas susitarimas, kuriuo buvo sukurtas Formosos universiteto institutas, kuris savo veiklą pradėjo 1971 m. Balandžio 21 d. Senoji struktūra pagal 1974 m. Kovo 14 d. Rektorato rezoliuciją Nr. minėtą ministro nutarimą. 1976 m. Rugsėjo mėn. Rektorato nutarimu Nr. 2082 esamų akademinių padalinių (Universiteto instituto, Žemės ūkio švietimo mokslų fakulteto ir Atsinaujinančių gamtos išteklių fakulteto) veikla yra suvienyta Atsinaujinančių gamtos išteklių fakultete. stabiliai diktuoti miškų inžinieriaus karjerą, įgyvendindama įvairias karjeros kryptis pagal atsirandančius poreikius. Kita universiteto veikla buvo skirta agentams, kurie jau dirbo šiose srityse. Tokia buvo viešojo administravimo techniko ar bankininko techniko karjera. Profesorių, kurių registracija buvo atlikta 1970–1974 m., Terminas diktavo dėl būtinybės tenkinti konkrečius reikalavimus neveikliems žmonėms, nors registruotis į šią karjerą galėjo ir kiti pareiškėjai. 1984 m. Mokymo personalas pradėjo veikti tarp Sutartyje nustatytų karjeros sričių. 1986 m. Diferencijuoto ugdymo dėstytojai ir biologijos dėstytojai pradėjo stabilią karjerą, kuri tęsiasi iki šiol.

    • Córdoba, Argentina

    Kordobos nacionaliniame universitete (UNC) studijuoja maždaug 136 tūkstančiai studentų. Fiziškai jis užima 11,5 milijono kvadratinių metrų plotą, iš kurių 1,37 milijono yra Kordobos mieste, o likusieji - Kordobos provincijos viduje. Jos užimamas plotas viršija 380 tūkstančių kvadratinių metrų. Tarp Ciudad Universitaria ir istorinio Kordobos centro esantis UNC - taip pat žinomas kaip Casa de Trejo - turi penkiolika fakultetų; dvi vidurinės mokyklos; 145 tyrimų centrai ir institutai; dvidešimt penkios bibliotekos; septyniolika muziejų; kraujo produktų laboratorija; dvi ligoninės; kraujo bankas; dvi astronomijos observatorijos; gamtos draustinis ir daugialypės terpės komunikacijos sistema, sudaryta iš dviejų televizijos kanalų, dviejų radijo imtuvų (AM ir FM) ir naujienų portalo.

    • Buenos Aires, Argentina

    UNdeC yra aukštojo mokslo institucija, vieša ir nemokama, atsakinga ir įsipareigojusi kokybei, aktualumui ir priklausanti Čilės visuomenei, provincijai ir regionui; energingas, kūrybingas ir nuolat augantis. Nors nacionaliniai universitetai turi reaguoti į veiklos logiką ir kokybės parametrus, kurie yra vienodi visų Nacionalinės universitetų sistemos narių kompetencijai, jie taip pat turi geopolitinį įsipareigojimą. Sprendimas įsteigti universitetą grindžiamas įsitikinimu stiprinti šio regiono plėtrą.