Bendroji informacija
Programos aprašymas
Ieškokite savo organizacijos sprendimų sudėtingoje ir kintančioje aplinkoje.
Vykdomosios MBA rinkodaros kurso tikslas - išmokyti patyrusius vadybininkus dirbti rinkodaros ir strategijos srityse ir duoti geresnių rezultatų savo įvairaus dydžio ir sektorių organizacijoms. Tai yra antrosios pakopos studijų kursas, leidžiantis iškiliems specialistams geriau suprasti tendencijas, analizuoti scenarijus ir ieškoti jų organizavimo sprendimų sudėtingoje ir kintančioje aplinkoje.
Kursas buvo skirtas profesionalams, norintiems tapti savarankiškais, dinamiškais vadovais ir gebančiais teigiamai įkvėpti bei įtakoti savo komandas.
Disciplinų asortimentas apima esmines verslo vadybos mokymo temas ir apima pagrindinius rinkodaros aspektus, kad būtų galima sustiprinti kūrybiškumą ir novatorišką dvasią, išplėsti analitinius gebėjimus, pagerinti komunikacijos įgūdžius ir paskatinti komandinį darbą bei etiškas elgesys.
Vykdomosios MBA rinkodaros srityje siekiama remti pertvarkančių specialistų, galinčių suabejoti status quo ir sukelti reikalingus organizacinius pokyčius, mokymą, atsižvelgiant tiek į techninius, tiek į elgesio aspektus.
Kurso tikslas
Tikslai yra aptarti novatoriškas verslaus verslo valdymo koncepcijas, akcentuojant rinkodaros sritį, apmokyti profesionalą, sugebantį vadovauti ir pritaikyti žinias nepalankiuose scenarijuose, kuris sugeba spręsti sudėtingas situacijas ir priimti tvirtesnius sprendimus. Tikslai apima verslumo ugdymą ir kritinio požiūrio į rinkodarą bei verslo valdymą pažadinimą, skatinant vadovų požiūrio formavimąsi, suderinamą su rinkos ir verslo etikos bei atsakomybės filosofija.
Kam jis skirtas?
Skirtas specialistams, turintiems daugiau nei 5 metų patirtį vadovaujančiose pareigose, iš pačių įvairiausių mokymo sričių, kurie nori tęsti savo karjerą tobulindami vadybos įgūdžius verslo administravimo srityje ir pagrindines šiuolaikines rinkodaros koncepcijas. Tinka profesionalams, kuriems vyksta konsolidacija ar profesinis pripažinimas.
Ko išmoksi
Kurso darbo krūvis yra 600 valandų, susidedantis iš šių dalykų:
- Kontekstas
- Išlyginimas
- Strategija
- valdymas
- Integracija
Moduliai
Išlyginimas
- Finansų pagrindai - Nuotolinis mokymas
- Marketingo pagrindai - nuotolinis mokymas
Kontekstualizavimas
- Vartotojų kultūra ir visuomenė
- Informacinės technologijos ir skaitmeninės platformos
- Verslo ekonomika
- Vartotojų įžvalgos
Strategija, planavimas ir įkvėpimas
- Verslo strategija
- Strateginis operacijų valdymas
- Rinkodarai taikomas finansų valdymas
- Prekės ženklo kūrimas
- Inovacijų planavimas ir valdymas
- MKT taikomi kiekybiniai metodai ir sprendimų teorija
Valdymas, vykdymas ir prakaitavimas
- Organizacinis elgesys
- Pardavimų, kanalų ir prekybos rinkodaros valdymas
- Komunikacija ir skaitmeninė rinkodara
- Bendrovės valdymas
- Lyderystė ir pokyčių valdymas
- „Web Analytics“ ir SEM
Integracija
- Kurso išvada (TCC)
Užsiėmimai vyksta ESPM absolventų miestelyje ir gali būti dėstomi kitose vietose, iš anksto užsisakę profesoriaus. Kurso programoje nurodytos nuotolinio mokymo disciplinos vyks kartu su klasės dalykais ir pradiniu kurso laikotarpiu.
Norėdami sužinoti pradžios datas ir registracijos laikotarpius, susisiekite su mumis.
Apie mokyklą
Com mais de 65 anos de história, a ESPM é referência brasileira em comunicação, marketing e gestão no ensino superior, com DNA de inovação e tecnologia presente em todos os processos de aprendizagem, ... Skaityti daugiau