Filter
Vienerių metų MBA
Ispanija Studijų tipas: Visi

Rasti Ištęstinės studijos {mbastudies-1-year-mba:plural}, Turizmo ir svetingumo studijos, Ispanijoje, 2019/2020

1 metų MBA programa traukia studentus vadovaujančias pareigas verslo pasaulyje. Jie gali įgyti esminių žinių ekonomikos, finansų, rinkodaros ir žmogiškųjų išteklių srityse, mokydami komandinį darbą ir valdymo įgūdžius.

Turizmo ir svetingumo tyrimas gali apimti tiek turizmo pramonės, tiek svetingumo industrijos verslo aspektus. Kai kurios programos gali sutelkti dėmesį į tarptautinius pramonės aspektus, kurie gali padidinti studentų karjeros pasirinkimo perspektyvas.

Ispanija, oficialiai Ispanijos Karalystė, yra suvereni valstybė ir valstybė narė, į Europos Sąjungą. Jis įsikūręs Iberijos pusiasalio pietvakarinėje Europoje. Ispanijos universitetai reguliuoti galimybę teikti savo mokslo laipsnius ir jie nustato akademinius mokesčius. Jie taip pat gali pasiūlyti neoficiali magistro laipsnius. Sostinė Madridas yra galbūt didžiausias Barų skaičius vienam gyventojui yra bet kurio Europos miesto ir labai aktyvus naktinis gyvenimas.

gauti daugiau informacijos apie Geriausios Ištęstinės studijos {mbastudies-1-year-mba:plural}, Turizmo ir svetingumo studijos, Ispanijoje, 2019/2020

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

1 Rezultatai Turizmo ir svetingumo studijos, Ispanija

Kitos šios studijų srities programos:
IMF Business School

Analizuoti Strateginio valdymo pagrindus, studijuojančius jos pagrindus, konkurencinę aplinkos analizę. ... [+]

Šis meistras leidžia:

Analizuoti Strateginio valdymo pagrindus, studijuojančius jos pagrindus, konkurencinę aplinkos analizę.Gebėti įvertinti komercinės strategijos tinkamumą, analizuoti rinkodaros planą, kuriuo jis pagrįstas, nuspręsti, kokie yra tinkamiausi rinkodaros kanalai ir tt; taip užtikrinant norimus jūsų įmonės rezultatus.Įgyti reikiamų žinių įvairioms disciplinoms, leidžiančioms teisingai funkcionuoti bendrovei, vadovauti ir valdyti, dominuojant pagrindines kiekvienos iš jų kūrimo ir įgyvendinimo gaires.Žinant lemiamą viešbučio, ne viešbučio, maitinimo ir laisvalaikio įstaigų svarbą turizmo pramonėje, atrandant naujų su gamta, gyvenimo erdve ir patirtimi susijusių galimybių, pavyzdžiui, gastronomijos, galimybes.Sužinokite, kaip valdyti globalizaciją ir atviras rinkas taikant kainų valdymo metodus ir konkurencingas strategijas.Suprasti didžiulę pertvarką, kurią socialiniai tinklai yra skirti turizmui, kaip erdvę prisijungti ir gyventi kelionės patirtį ir žinoti, kaip pasinaudoti įmonės ir kliento ryšiu.Atraskite turizmo pramonės būtiną prisitaikymą prie turizmo ekonominio, socialinio ir aplinkos tvarumo principo.... [-]
Ispanija Madridas
Registracija galima
Ispanų
Ištęstinės
12 mėnesiai
Internetinės
Skaityti daugiau lietuvių kalba