Verslo administravimo magistras

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Programa ir tikslai

Verslo administravimo magistro (MBA) programa yra skirta patenkinti besimokančių suaugusiųjų vadybininkų poreikius besiplečiančioje pasaulio ekonomikoje. Programoje pabrėžiama sudėtingų valdymo problemų nustatymas, analizė ir sprendimas, atsižvelgiant į techninį supratimą ir subalansuotą sprendimų priėmimą.
Valdymą sudaro racionalus situacijos įvertinimas ir sistemingas tikslų ir tikslų parinkimas; sistemingas šių tikslų įgyvendinimo strategijų kūrimas; reikalingų išteklių paskirstymas; racionaliai suplanuoti, organizuoti, vadovauti ir kontroliuoti veiklą, reikalingą atrinktiems tikslams pasiekti, ir, galiausiai, žmonių motyvaciją ir atlygį už darbą.
MBA programa suteikia suaugusiems besimokantiesiems išsamų pagrindą verslo sprendimų priėmimui ir rengia juos vadovauti veiksmingai sparčiai kintančioje verslo aplinkoje. Programa buvo struktūrizuota lanksčiai, kad tarnautų verslo administravimo bakalauro laipsnį turintiems asmenims, taip pat tiems, kurie turi kitų disciplinų laipsnius.

Priėmimo sąlygos

Prieš priimant sprendimą dėl priėmimo priėmimo komisija privalo pateikti šias medžiagas:

  1. Oficialus visų akademinių darbų, atliktų nuo vidurinės mokyklos baigimo, kopijos turėtų būti pateikiamos tiesiogiai Stanton University Priėmimo ir įrašų biure. Turi būti pateiktas galutinis oficialaus dokumento, patvirtinančio, kad suteiktas bakalauro laipsnis, dokumentas. Jei bakalauro laipsnis nebuvo suteiktas tuo metu, kai studentas kreipiasi dėl priėmimo į MBA programą, tuomet studentas, gavęs bakalauro laipsnį, turėtų nedelsdamas susitarti, kad oficialus stenograma būtų siunčiama tiesiogiai į Stanton University nurodant, kad bakalauro laipsnis buvo suteikta.
  2. Pareiškėjai turi būti baigę bakalauro studijų programą iš koledžo ar universiteto, akredituoto JAV Švietimo departamento pripažintos akreditacijos agentūros, iš Kalifornijos privataus postsecernary švietimo biuro patvirtintos institucijos arba iš šių standartų atitinkančios nacionalinės ar tarptautinės institucijos. .
  3. Paraiškos mokestis
  4. Paraiškos forma: paraiška galioja vienerius metus.

Mokymo planas

Bendra pagrindinė programa:

Bendrosios koncentracijos:

  • Finansų valdymas
  • Tarptautinis verslas / pasaulinis valdymas (IB / GM)
  • Rinkodara
  • Kitos individualizuotos koncentracijos 24 vnt

MBA projektas

4 vnt

Iš viso

60 vienetų

MBA baigimo reikalavimai

Verslo administravimo magistro laipsnio kandidatas turi:

  1. Sėkmingai baigė patvirtintą verslo administravimo programą, kurios kumuliacinis balų taško vidurkis yra 3,0 ar didesnis, o gavęs ne daugiau kaip dvi raidžių klases, mažesnes nei B, o raidės laipsnis mažesnis nei C;
  2. Sėkmingai baigė ne mažiau kaip 60 ketvirčių vienetų kursinių darbų, iš kurių bent 40 buvo baigti gyventi SU, o ne mažiau kaip 12 vienetų, kurie buvo baigti po kvalifikacijos kėlimo;
  3. Sėkmingai baigė visus laipsnio reikalavimus per maksimalų leistiną laikotarpį, penkerius metus arba per oficialiai patvirtintą laiko pratęsimą;
  4. Sėkmingai baigtas verslo administravimo magistras „Capstone Project“, BA 750;
  5. Pateikė visas reikalingas baigimo formas pagal Verslo ir vadybos mokyklos pateiktą tvarkaraštį ir
  6. Nustatė visus finansinius įsipareigojimus Universitetui.
Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Stanton University (SU) was founded in 1996 as an academic institution of higher learning which focuses those approaches of higher education that lead to student success. To meet the needs of its stud ... Skaityti daugiau

Stanton University (SU) was founded in 1996 as an academic institution of higher learning which focuses those approaches of higher education that lead to student success. To meet the needs of its students, the University is organized into an educational delivery system based on the democratic process in which the student is the prime concern. In the quest for academic quality, the University has a commitment to increase and strengthen the quality of teaching in the classroom by trying varied teaching models, careful evaluation and feedback. Skaityti mažiau