Turizmo MBA programa suteikia bendrą vadybos magistro ir išsilavinimo išsilavinimą tiems, kurie nori ar jau yra aukščiausio lygio turizmo įmonėse ir organizacijose ir suteikia jiems galimybę efektyviai dirbti vadovaujančias pareigas. Atitinkamai siekiama ne tik tęsti akademinę teorinę studiją, bet ir sudaryti sąlygas teorijai pritaikyti turizmo įmonių praktikoje, pavyzdžiui, turizmo įmonės programavimo, organizavimo ir veiklos aspektus. Tai laipsnis, kuriame panaudojama dalyvių darbo patirtis, tačiau tuo pačiu metu įvedami nauji įgūdžiai ir suteikiama naujų žinių realioje verslo aplinkoje. Taigi tai ugdys dalyvių gebėjimą priimti pagrįstus sprendimus dėl savo praktikos, plės ir gilins supratimą apie verslo ir valdymo funkcijas bei procesus; puoselėti verslo tyrimų, analizės, sintezės ir kūrybiškumo įgūdžius, siekiant pagerinti sprendimų priėmimą ir skatinti organizacinę gerovę nuolat besikeičiančioje ir konkurencingoje verslo aplinkoje; skatinti naujoves ir suvokti informacijos ir technologijų vaidmenį inovacijose; ugdyti sąmoningumą etikos, socialiniais, aplinkosaugos ir pasauliniais klausimais, turinčiais įtakos turizmo įmonių valdymo sprendimams.
Turizmo MBA yra išskirtinė programa, apimanti turizmo rinkos supratimo, lyderystės, informacinių technologijų, globalizacijos, strateginio planavimo ir susijusių sričių tyrimą. Programa priima holistinį turizmo vaizdą, integruoja komercinius, technologinius, finansinius aspektus ir lyderystės iššūkius. Programos mokymo programa skirta dabartiniams ir būsimiems turizmo įmonių vadovams suteikti įgūdžių, žinių ir įrankių, reikalingų sėkmingai valdyti turizmo verslą.Mokymosi rezultatasAbsolventai galės:Naudokite įvairius analizės metodus, kad nustatytumėte sudėtingą verslo problemą, sukurtumėte ir palygintumėte alternatyvas bei sukurtumėte sprendimą turizmo sektoriuje.
Pasirinkite ir įgyvendinkite tinkamus tyrimų įgūdžius ir priemones (informacines technologijas ir (arba) kiekybinę analizę) turizmo sektoriaus problemoms spręsti.
Integruokite savo funkcines žinias taikomojoje aplinkoje (pvz., Atvejų analizė, grupiniai projektai, tiriamieji darbai).
Parodykite žinias, susijusias su vertės kūrimo samprata ir kiekvienos turizmo įmonės funkcinės srities vaidmeniu.
Apibrėžkite pagrindinius turizmo verslo veiklos aplinkos (-ų) komponentus ir paaiškinkite, kaip šie komponentai veikia organizacijos veiklą ir sprendimus.
Parodykite labai efektyvius žodinio bendravimo įgūdžius profesinėje aplinkoje, įskaitant: profesinius pristatymus ir įtikinamus pristatymus.
Parengti moksliškai pagrįstas profesionalių aplinkosaugos įvertinimo ataskaitas pagal atitinkamus standartus.
Bendradarbiaukite ir veiksmingai dirbkite su kitais turizmo sektoriaus įvairialypės aplinkos ir kultūrų įvairovės sąlygomis.
Parodykite brandą, akademinius gebėjimus ir kompetenciją, kurią turizmo pramonėje galėsite panaudoti iškart po toKurso struktūraKodas Kurso pavadinimas MBA570 Operacijų valdymas ir žmogiškųjų išteklių valdymas MBA550 Finansinė ir vadybinė apskaita MBA560 Rinkodaros valdymas ir verslo komunikacija MBA580 Lyderystė ir organizacinis elgesys DIST600 Įvadas į tyrimus MBA540 Finansų valdymas TOUR520 Ekskursijų valdymas MBA581 Verslo strategija TOUR 530 Svetingumo operacijų valdymas ARBA (studentai turi pasirinkti vieną kursą iš TOUR 530, 540 arba 560) TOUR540 F&B valdymas ir kontrolė TOUR550 Turizmo ekonomika ir politika TOUR560 Transportas ir turizmas TOUR510 Tyrimo metodai turizmo sektoriuje MDIS600 Disertacija