Tarptautinio verslo rinkodaros specializacijos MBA

Bendroji informacija

Programos aprašymas

organizacija

Ar organizuoti įmonės dalyvavimą pasirodyme, nustatyti tinkamus komunikacijos kanalus, pritaikyti jos produktą vietinei rinkai, suprasti vartotojų pirkimo elgseną ar išryškinti gaminius, susijusius funkcijas Tarptautinė rinkodara yra būtina, kad prekės ženklas sėkmingai vystytųsi. Siekdama patenkinti šiuos įgūdžių poreikius, ILCI Business School nusprendė pradėti rinkodaros ir skaitmeninės srities specializaciją.

Per dvejus metus - MBA programa tarptautinio verslo specializacijos rinkodaroje

Remiantis Tarptautinio verslo MBA, tai leidžia studentams įgyti įgūdžių, reikalingų plėtoti tarptautinį verslą, o specializuojasi vienoje iš 5 sertifikavimo įgūdžių, susijusių su rinkodaros elementų, leidžiančių kurti įmonei reklamuoti produktus ir paslaugas tarptautiniu mastu.

„AIMaD MBA“ daugiau dėmesio skiria produktų rinkodarai ir klientų rinkodarai, suteikdama studentams galimybę operatyviai dalyvauti didinant klientų lojalumą ir plėtojant pardavimus realiais ar skaitmeniniais kanalais.

Be aukščiau apibrėžtų mokymo tikslų, rinkodaros specializacijos tikslų

  • Įsisavinti rinkodaros ir skaitmeninės rinkodaros įrankius
  • Žinoti, kaip analizuoti ir suprasti konkrečią rinką
  • Apibrėžkite rinkodaros strategiją
  • Apibrėžkite produkto, prekės ženklo ar įmonės pozicijas nacionalinėje ar tarptautinėje rinkoje.
  • Dalyvauti kuriant ir įgyvendinant rinkodaros strategiją
  • Įvertinkite įgyvendintų veiksmų efektyvumą.
  • Sukurti produktų inovacijų strategiją128614_rsz_icons8-team-m0oste_mjsi-unsplash.jpg

stiprybės

  • I lygio pažymėtas pavadinimas (2)
  • Marketingo priemonių įsigijimas ir skaitmeninė rinkodara
  • Sužinok apie skaitmeninę transformaciją tarptautinėse biržose ir naudokis skaitmeninėmis priemonėmis, pritaikytomis tikslinei rinkai
  • Tarptautinio verslo plėtros specializacija
  • Panardinimas į profesinį pasaulį

galimybės

  • Tarptautinių ryšių su klientais vadybininkas
  • Tarptautinių pardavimų skatinimo vadybininkas
  • Projekto ar tarptautinės rinkodaros misijos vadovas
  • Tarptautinio prekės ženklo vadovas (fe)
  • Internetinės rinkodaros vadovas

Susirūpinusi visuomenė

Bac 3 lygio ekonomikoje ar vadyboje arba Bac 4 lygyje tarptautinėje rinkodaroje ar tarptautiniame valdyme

programa

1 ir 2 metai

  • Tarptautinių mainų sistema
  • Tarptautinės sutartys
  • Tarptautiniai pardavimo būdai
  • Tarptautinis konkursas
  • Tarpkultūrinis valdymas
  • Geopolitika - šalies požiūris
  • Lyderystė ir valdymas
  • Rinkos tinklo pasirinkimas ir paskirstymo tinklo nustatymas
  • Marketingo ir pardavimų rezultatų matavimas
  • Tarptautinio verslo plėtros strategija
  • Tarptautinis pardavimų skatinimas
  • Projektų valdymas
  • Profesionalus koučingas
  • Prekės ženklo rinkodara
  • Kūrybinė ir reklaminė strategija
  • CRM (ryšių su klientais valdymas)
  • Rinkos tyrimai ir stebėjimas
  • Tarptautinis rizikos valdymas
  • Tarptautinis marketingas
  • SEM SEO SA SMO
  • Didelė platinimo prekyba
  • Tarptautinė komercinė žvalgyba
  • „Big Data“ seminaras
  • Inovatyvių projektų kūrimo seminaras
  • Socialinės medijos strategija
  • Kalba ir kultūra
  • Verslo vizitai
  • Profesionalus projektas
  • Misija versle
Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Skaityti daugiau

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Skaityti mažiau
Paryžius , Paryžius + 1 Daugiau Mažiau