Tarptautinė MBA
INSA Business, Marketing & Communication School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 7 400 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Pristatymas
MBA programa požiūris įvairiose su verslu susijusių dalykų, kaip tobulinti įgūdžius vykdomąsias ir vadovavimo, šalia galimybė įgyti praktinių darbo patirtis Dėka stažuotės programą, siekiant sėkmės tuo vykdomosios valdžios lygmeniu. Jame pagrindinis dėmesys skiriamas praktinių aspektų pasaulinėse rinkose mokyti studentams įgūdžius, taikomus tarptautinės prekybos ir pasaulio valdymo įmonių.
Tikslai
- Išmokyti taikytinas verslo realybė etikos principus.
- Pateikite studentas suprasti įmonių ir mechanizmų, reguliuojančių pasaulio rinkas pasaulio funkcionavimą.
- Sužinokite geriausias priemones, žinias ir gebėjimus, siekiant sėkmės tuo vykdomosios valdžios lygmeniu.
Taikinys
a) absolventų ir specialistų, kurie nori išplėsti savo įsidarbinimo akiratį.
b) patyrusių specialistų, kurie nori imtis naujų užduočių ir atsakomybės.
c) įmonių, siekiančių darbuotojų mokymui.
d) Absolventai profesinio mokymo ir aukštojo mokslo srities įmonės ieško praktinį pasirengimą įsitraukti į darbo rinką.
Profesionalūs galimybių
- Tarptautinis marketingas direktorius
- katedros vedėjas
INSA siūlome darai įmonėse stažuotės kurso metu galimybę.
Programa
1 modulis - Įmonės politika ir generalinis valdymo strategiją.
2 modulis - Strategijos ir politikos Marketingo valdymas.
3 modulis - Ekonominė kontrolė ir optimizavimas rezultatus.
4 modulis - komercinis valdymas organizavimas tinkluose.
5 modulis - valdymo įgūdžių: instruktavimas, įgalinimas, vadovavimas ir organizavimas.
6 modulis - ekonominė analizė valdymo sprendimus.
7 modulis - Finansų valdymas: valdymas, strategija ir vertės kūrimui.
8 modulis - Įmonės įvertinimas: susijungimo, pirkimai, bendras įmones.
9 modulis - Globalizacija ir internacionalizacija rinkų. Analizė.
10 modulis - valdymo etikos ir socialinės atsakomybės.
11 modulis - Branding, iš tam produktui (know-how ") vertės valdymas.
12 modulis - Produkto vadybininkas. Dizainas ir įgyvendinimas politikos ir rinkodaros planą.
13 modulis - pardavimo prognozes. Prognozė - Forenet (ekspertinės sistemos Verslo prognozės).
14 modulis - Produktai ir paviljonai pozicionavimo strategija. Globalizacija, atveriant naujas rinkas.
15 modulis - Gamybos valdymas, kokybės, logistikos ir platinimo produkto komplektacijoje.
16 modulis - prekybos mugės, konvencijas, Kongresai.
17 modulis - Klientų rinkodara. Klientų lojalumo schemas. Valdymo naujų kanalų.
18 modulis - Marketingas pramonės įmonių ir paslaugų.
19 modulis - Paraiška rinkodaros 2.0 įmonėje.
Modulis 20 - Optimizavimas produktų maržas.
21 modulis - Socialiniai klausimai. Bendradarbiavimas ir darbo konfliktus.
22 modulis - Teisminis ir apmokestinimas vadybinius veiklos.
23 modulis - technologinės inovacijos Įmonės. Valdymas pasaulio žinios.
24 modulis - Balance Scorecard. Dizainas valdymo strategijas.
Modulis 25 - Baigiamasis projektas. Strateginis verslo planas.
Vertinimo sistema
Vertinimo sistema grindžiama nuolatinio vertinimo kiekvieno tyrimo blokas, per klasės lankomumo ir / ar egzaminui. Studentas turi būti išlaikęs kiekvieną temą atskirai. Be to, studentas turi uždirbo minimalų kokybės nurodyta verslo plane.
Sėkmingai išlaikę vertinimus ir su minimaliu lankomumo reikalaujama, kad studentas gauna diplomą Tarptautinė MBA iš Insa Verslo, rinkodaros ir komunikacijos mokykloje.