Mba verslo modeliavimo ir plėtros
Mahidol University International College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Apytikslis mokestis vienam absolventui
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Verslo modeliavimo ir plėtros MBA
FILOSOFIJA
MUIC MBA verslo modeliavimo ir plėtros absolventai yra gerai aprūpinti tiek teoriniais, tiek praktiniais verslo modeliavimo ir plėtros aspektais bei strateginėmis jų taikomomis realiomis verslo situacijomis bei įrankiais, reikalingais norint sėkmingai dirbti dinamiškame verslo pasaulyje.
PAGRINDIMAS
Šiandienos vis labiau konkurencingoje verslo aplinkoje daugelis korporacijų ieško naujų savybių esamuose ir naujuose samdiniuose. Tie, kurie turi mokslinį protą, kurie yra įžvalgūs asmenys, turintys tvirtą ateities viziją, yra labai linkę pirmaujančių kompanijų. Tačiau specialistai, kurie gali analizuoti verslo duomenis ir kurti patikimų strateginių sprendimų skaičių, daugumoje MBA absolventų yra nedidelis skaičius. Siekdama reaguoti į vis didėjančią verslo poreikius visame pasaulyje, MUIC nusprendė pasiūlyti verslo modeliavimo ir plėtros studijų programos MBA, siekiant parengti profesionalius absolventus, turinčius stiprius kokybinius ir kiekybinius verslo analitinius įgūdžius.
Tikslai
Parengti absolventus, turintiems savybių, žinių ir įgūdžių taip:
- Turite žinių apie verslo valdymo teorijas, principus ir požiūrį į bendrą vaizdą, verslo modeliavimo ir plėtros sritį;
- Turite analitinių, kiekybinių ir sprendimų priėmimo įgūdžių, kurie paskatins sėkmingą verslo, vyriausybės ar privataus sektoriaus karjerą;
- Galime tinkamai ir laikantis etikos principų vykdyti mokslinius tyrimus, susijusius su verslo modeliavimu ir vystymu, kurti ir pateikti;
- Turi gerai išvystytą gebėjimą efektyviai naudoti anglų kalbos ne Tailando ir / ar tarptautinės verslo kontekstą;
- Būkite atsakingi ir sugebate dirbti su kitais tiek lyderio, tiek pasekėjų vaidmeniu;
- Turi etikos ir socialiai atsakingus mintis ir sugebėjimą pasirinkti labiausiai etiškus veiksmus jautriose aplinkyb ÷ se; ir
- Turi galimybę naudotis informacinėmis technologijomis, kad galėtų tinkamai bendrauti, ieškoti ir pateikti;
Priėmimo kriterijai
- Bakalauro laipsnis bet kurioje srityje
- Būsimiems studentams, turintiems bent 1 metų darbo patirties, turi būti bakalauro laipsnis, kurio GPA yra 2,50 ar daugiau.
- Būsimiems studentams, neturintiems darbo patirties, turėtų būti bakalauro laipsnis, kurio GPA yra 3,00 ar daugiau.
- TOEFL 550 (arba lygiavertis), IELTS 6.0 arba išlaikyti anglų kalbos mokėjimo testą
- Perduokite interviu, verslo anglų kalbos rašymo testą ir kiekybinį testą.
Studentai, baigę tarptautinę programą, yra atleisti nuo anglų kalbos testo.
Norėdami gauti daugiau informacijos, prašome kreiptis:
P Nutthaboon Pornratthanacharoen
Paštas: [email protected]
Skambinkite: +66818286209
DAUGIAKALBINĖ APŽVALGA - MUIC
1986 m. Įkurtas Mahidolio universiteto tarptautinis kolegija (MUIC) buvo Tailando pirmoji tarptautinė bakalauro studijų programa, vykdyta viešame universitete, kurios užduotis - parengti gerai išbaigtus absolventus, kurie ne tik žino savo pasirinktas sritis, bet ir gali naudotis šiomis žiniomis žmonijos nauda.
MUIC palaiko stiprią laisvųjų menų dėmesį ir skatina mokymosi kultūrą, kuri rengia savo studentus, kad išspręstų išgyvenimo ir darbo iššūkius įvairiame ir globalizuotame pasaulyje. Daugiau nei 3200 studentų dėsto profesionalus visą ir ne visą darbo dieną dirbantis fakultetas, iš kurių 60 proc. Yra užsienio piliečiai, o studentų ir dėstytojų santykis yra 28: 1.
Akademinis kalendorius grindžiamas trimis trimestrais, kurių kiekvienas trunka 12 savaičių, ir trumpa vasaros sesija, per kurią kolegija siūlo ne mažiau kaip 22 nepilnamečius, įskaitant kiniškus, meno, mokslo ir administravimo bakalauro studijų programas. Japonų, prancūzų, vokiečių, ispanų ir tajų.
MUIC taip pat siūlo dvi studijų programas, verslo administravimo magistro verslo modeliavimą ir plėtrą bei tarptautinio svetingumo vadybos magistro laipsnį, esantį savo studijų centre, patogiai įsikūręs pačiame Bankoko verslo rajone.
2010 m. MUIC gavo geriausios praktikos apdovanojimą už savo mainų programas iš Tailando švietimo ministerijos, pripažindamas savo klestinčią studijų užsienyje programą atvykstantiems tarptautiniams studentams ir išvykstantiems kandidatams. Kolegija, be neoficialių sutarčių su daugiau nei 100 universitetais ir švietimo agentūromis visame pasaulyje, yra sudariusi keitimo susitarimus su daugiau nei 75 universitetų partneriais iš Šiaurės Amerikos, Pietų Amerikos, Europos, Azijos ir Okeanijos. Tarptautiniai studentai iš daugiau nei 45 šalių sudaro 15 proc. Kolegijos studentų.
Savo specialiųjų projektų programoje MUIC dar labiau padidino savo regioninį ir tarptautinį profilį. Kasmet daugiau nei 200 lankančių studentų dalyvauja trumpalaikių mainų sutartyse, pavyzdžiui, oficialių nurodymų, konferencijų, seminarų, ekskursijų ir stažuočių.
Atsižvelgiant į mūsų naujosios pasaulinės tvarkos iššūkius, visapusiškas išsilavinimas nebegali būti ribojamas klasėje. MUIC studentų asociacija ir jos klubų palydovas siūlo įvairius dalykus, pagal kuriuos studentai gali siekti savo asmeninių interesų sporto, kovos menų, dviračių, diskusijų, muzikos, meno, savanoriškos veiklos ir verslo atvejų tyrimuose. jų tarpusavio bendravimas, komandos kūrimas ir vadovavimo įgūdžiai. MUIC studentai taip pat dalyvauja nacionalinėse, regioninėse ir tarptautinėse konferencijose, seminaruose ir konkursuose, kuriuose jie gali plėtoti tarpkultūrines jausmus.
Tailando prekybos ministerija neseniai suteikė MUIC Tailando patikimumo ženklą, nes tai yra pavyzdys aukščiausių tarptautinių švietimo standartų. Šis apdovanojimas patvirtina MUIC įsipareigojimą siekti akademinės kompetencijos ir internacionalizmo.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Nekilnojamojo turto ir plėtros MBA
- Prague, Čekija