MBA Prabangus prekės ženklo valdymas, maistas ir vynas

Ši programa moko studentus valdyti rinkodaros, komercijos ir strateginius prabangos rinkos, kuri tampa labiau prieinama, ypatybes. Tuo būdu šis magistras traukia tarptautinius vadybininkus prabangos prekės ženklo valdyme, tiksliau, Prancūzijos firmų - vynų ir spirito, viešbučių verslo ir maitinimo, mados, juvelyrinių dirbinių ir kvepalų, meno ir deko - vadovaujamose srityse.

Ši programa mokoma daugiausia anglų kalba, kai kurie seminarai prancūzų kalba. Jis sveikina dalyvius iš viso pasaulio dviejuose pripažintuose prestižo miestuose: Paryžiuje, epicentre ir prabangos gimtinėje bei Bordeaux, pasaulio baudos vyno kapitale.

Studentai gauna išsamų supratimą apie prabangos kultūrinius aspektus, praktinius kursus įvairiuose pramonės sektoriuose ir esamų bei besiformuojančių vartotojų ir rinkų analizę.

Kursai

PAPILDOMA BRAND MANAGEMENT


Įvadas į "Prestige" ir "Luxury"


Supratimas apie prabangos pasaulį istoriją ir plėtrą. Analizuojant prabangos socialinius, meninius ir kūrybinius aspektus.
Dekoduojanti prabangos ir prestižo semiotika.
Išnagrinėti paveldo vaidmenį, inovacijas ir išskirtinumą prabangos prekės ženklo valdyme bei atsaką į papildymo uždavinius.


Vedantis prekės ženklas ir įmonės strategijos


Tarptautinio strateginio plano rengimas. Prekinių ženklų portfelio planavimas tarptautinėse grupėse.
Augimo strategijos subrendusiose ir kylančiose rinkose.
Valdyti tarptautines platinimo partnerystes.
Nepriklausomo šeimos valdomo verslo vaidmuo.


Vartotojų elgsena: giluminis požiūris


Pasaulinės prabangos vartotojų kintančios profilio rodymas.
Pasirenkant prabangų vartotoją subrendusiose ir kylančiose rinkose.
Suprasti vartotojų socialines, kultūrines ir elgsenos ypatybes.
Išnagrinėjus prabangos mažmenines koncepcijas ir kuriant naujus platinimo kanalus.


Tarptautinis marketingas ir prekės ženklo valdymas


Kūrybiškumo ir inovacijų valdymas.
Įžvalgų apie esamas ir naujas prabangos prekių rinkas.
Tarptautinė prekės ženklo pozicionavimas ir konkurencinė analizė.
Rinkos įvesties strategijos, prekės ženklo kūrimas ir tarptautinės kainodaros strategijos.


Bendravimo strategijos globalioje aplinkoje


Išnagrinėti komunikacijos strategijas ir vartotojų orientavimą.
Prabangios reklamos ir viešųjų ryšių programos.
Rėmimo ir garsenybių patvirtinimo strategijos.
Tarptautinio išskirtinumo ir prekės ženklo įvaizdžio valdymas.


Internetas prabanga


Kaip internetas keičiasi prabangos klientų patirtimi, nuo internetinių parduotuvių iki naujausių socialinių tinklų kūrimo.
Prabangos e-strategijų apžvalga.

PAGRINDINIAI VERSLO ĮGŪDŽIAI PAPILDOMOJE PRAMONĖJE


Finansų valdymas ir strateginis planavimas


Finansų planavimas ir biudžetas, sąnaudų kontrolė, susijungimų ir įsigijimo strategijos.
Gamintojo kapitalas ir panaudotos kapitalo grąža.
Įmonių planavimas ir verslo ciklas.


Tiekimo grandinės valdymas


Žaliavų tiekimas ir tiekimas.
Gamybos procesai ir kontrolė.
Kokybės užtikrinimo sistemos.
Naujų technologijų taikymas.
Paskirstymo tinklo valdymas.


Teisiniai ir reguliavimo klausimai


Gaminio licencijavimas, sutartys ir prekės ženklo įvaizdžio kontrolė.
Intelektinės nuosavybės apsauga.
Kova su suklastotu ir lygiagrečiu importu.
Tarptautinė reguliavimo ir mokesčių aplinka.


Organizavimas ir žmogiškųjų išteklių valdymas


Žmogiškieji veiksniai prabangos industrijoje.
Organizacinis elgesys ir dizainas.
Vadybos ir mokymo klausimai tarptautinėje aplinkoje.


Tarptautinės derybų strategija


Derybų strategijos parengimas ir įgyvendinimas.
Įvairių derybų metodų įvaldymas.
Kultūriniai, socialiniai ir elgesio aspektai derybose.


Prabangios mažmeninės prekybos


Įžvalgos apie sudėtingus vartotojų mažmeninės patirties pokyčius. Plytų ir skiedinio mažmeninės prekybos strategijų peržiūra iki šiandienos daugiakanalės pirkimo veiklos.

PAGRINDINĖS PRAMONĖS PAGRINDINĖS SEKTORIAUS


Šampanas, puodeliai ir patiekalai


Produkto gyvavimo ciklas ir naujų produktų kūrimas.
Kurti linijos pratęsimus, vizualiai prekybai ir reklaminėms medžiagoms.
Prekės ženklo tapatybė ir vizualus dizainas pakuočių kūrime.
Degustavimas, ekskursijos ir pirmaujančių virėjų vizitai.


Prabangus svetingumas


Suprasti prabangos viešbučių pramonės pokyčius, nuo didžiųjų rūmų iki boutique viešbučių ir pagrindinių tarptautinių tinklų.
Istorinių ir naujausių tendencijų apžvalga.


Mados ir haute couture


Įvadas į haute couture vaidmenį prabangos industrijoje. Įžvalgos apie tarptautinio mados verslo valdymą. Suprasti kūrybiškumo vaidmenį prabangos prekės ženkle. Sėkminga tarptautinė kainų politika prabangių prekių ženklų.


Prabangios kelionės ir turizmas


Žvilgsnis į privataus oro uoste, personalizuotus maršrutus ir parašų paskirties vietas.
Kaip naujovės transformuoja įprastą turizmą.
Sėkmės strategijos, tendencijos ir pokyčiai.


Prabangūs priedai


Kvapų, kosmetikos ir aksesuarų demokratizavimas ir išskirtinumas.
Pasaulinės laikrodžių, juvelyrinių ir odos gaminių tendencijos.
Prabangos produktų asortimento menas, paveldas ir tradicijos.


Menas ir aukcionai


Kaip tarptautinės meno bendrovės ir aukcionai užima vis svarbesnį vaidmenį prabangos versle.
Šios sudėtingos verslo veiklos ir pasaulinių galimybių šioje srityje apžvalga.

Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 2 daugiau kursų INSEEC Paris »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2019
Duration
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date