MBASTUDIES.LT

Ieškoti Ištęstinės studijos verslo administravimo magistro programų - Komunikacija - Europa - 2019

Studentai dažnai stebisi, ar jų sprendimas išeiti iš verslo pasaulio ir pradėti brangus MBA buvo išmintingas. Iki šiol sunkiausia dalis MBA buvo gauti priimama geriausių verslo mokyklų. Atsižvelgdama MBA buvo tarp dviejų su puse ir ketverių metų papildomai įvertinimas patirtis ekvivalentas. Tai laikais kaip šie, kad jūs suprasite tikrąją vertę MBA.

Yra daugiau nei keturis tūkstančius aukštojo mokslo organizacijų Europoje, nuo pirmaujančių mokslinių tyrimų institucijų iki mažų, mokymas orientuotas universitetuose. Pati Europa yra ne taip daug skiriasi nuo kitų žemynų, siekiančios nuo poliarinio rato į Afrikos pakrantę.

Tiesiogiai susisiekite su jus dominančiais universitetais dėl Geriausias Ištęstinės studijos verslo administravimo magistro programų - Komunikacija - Europa - 2019

2 Rezultatai Komunikacija, Europa Filter

Bendra MBA magistrantūros programa

Cracow School of Business at Cracow University of Economics
Universiteto miestelis Ištęstinės 4 semestrai Spalis 2019 Lenkija Kraków

Inovacinius MBA CSB magistro studijas organizuoja Krokuvos verslo mokykla CUE bendradarbiaujant su Vorsterio universiteto (JAV) klarko universitetu. Šie tyrimai yra sukurti visų pirma žmonėms, norintiems pradėti savo karjerą versle (jaunesnysis vadybininkas).

MBA komunikacijoje

EU Business School
Universiteto miestelis Internetinės Internetu ir universiteto miestelyje Dieninės Ištęstinės 1 - 2 metai Sausis 2020 Šveicarija Geneva Ispanija Barcelona Montreux Vokietija Munich Switzerland Online + 9 daugiau

Ryšiai su visuomene ir viešieji ryšiai reikalingi įgūdžiai buvo iš esmės persvarstyti per socialinių ir skaitmeninių žiniasklaidos. Šios srities specialistai turi koordinuoti vis sudėtingesnes viešųjų ryšių kampanijas ir apibrėžti sudėtingas strategijas bei mikroįmones, siekdami užtikrinti, kad svarbiausios organizacijos tikslinės auditorijos pasiektų pagrindines organizacijos žinutes. Ši programa suteiks studentams žinių, kaip jie turi likti prieš dabartines tendencijas ir taikyti naujausias technologijas ir komunikacijos strategijas.