MBA tarptautinio verslo plėtra (galimybė pasirinkti prabangos ir svetingumo valdymą)

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Organizacija

Didėjantis prabangos prekės ženklo rinkos profilis suteikia unikalią galimybę. Galite išplėsti savo rinkodaros ir vadybos patirtį ir patekti į šį specifinį ir dinamišką rinkos sektorių Paryžiuje.

ILCI Business School teikiamas MBA tarptautinio verslo plėtros, prabangos ir svetingumo vadybos studijų turinys užtikrina nuolatines pastangas tobulinti tarptautinio valdymo įgūdžius ir užtikrinti optimalų tokių asmeninių savybių kaip iniciatyva, komandinis darbas ar kritinis mąstymas plėtrą.

Šių kursų pabaigoje įgysite žinių, metodų ir praktinės patirties efektyviam sprendimų priėmimui tarptautiniame valdyme ir tarptautinėje rinkodaroje prabangos ir svetingumo srityje.

Be to, galėsite analizuoti esamą ekonominį kontekstą, rinkos tendencijas, pagrindines įmones ir atstovus, kurie sudaro prabangos prekių sektorių.

122026_pexels-photo-1249158.jpeg

Trukmė: 2 metai

Prasideda: pavasaris

Reikalavimai:

  • 3 metų laipsnis (180 ECTS) pirmaisiais metais
  • 4 metų laipsnis (240 ECTS) antrus metus

Pagrindiniai bruožai

  • RNCP patvirtintas I laipsnio laipsnis (5)
  • Gilus įžvalgos tarptautinis prabangos ir svetingumo valdymas
  • Ugdyti tarptautinio verslo įgūdžius prabangos ir svetingumo srityje
  • Aukštos kvalifikacijos fakultetas
  • 100% dėstoma anglų kalba
  • Vienerių metų programa Paryžiuje

Darbo vietų atidarymai

  • Produktų vadybininkas prabangos ir svetingumo srityse
  • Prabangos pardavimo vadybininkas
  • Prekės ženklo verslo vadovas
  • Prabangus projekto vadovas
  • Prabangaus verslo kūrėjas
  • Ryšių su visuomene vadovas

Programa

  • Bendravimo įgūdžiai
  • Tarpkultūrinės derybos Europoje
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Ekonomika ir Europos rinka
  • Tarptautinė verslo teisė
  • Tarptautinės pardavimo metodikos
  • Tarptautinis tiekimas
  • Vadovavimas
  • Vadybos apskaita
  • Rinkodaros vadyba
  • Operacijos
  • Projektų valdymas
  • Viešojo kalbėjimo komunikacija
  • Socialiniai tinklai ir skaitmeninė prekyba
  • Strateginis marketingas
  • Prabangos sektoriai
  • Prabangi geopolitika ir vartotojų elgesys
  • Vyno pramonės vadyba
  • Stažuotė (neprivaloma, jei darbo patirtis)
  • Prancūzų kalba (neprivaloma)

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Skaityti daugiau

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Skaityti mažiau
Paryžius , Paryžius + 1 Daugiau Mažiau