MBA svetingumo vadybos

Bendroji informacija

Programos aprašymas

MBA Svetingumo vadyba

Šis verslo administravimo ar MBA svetingumo vadybos magistras rengia jaunus specialistus vyresniųjų vadovų postus daugiau dėmesio skiriant problemoms spręsti, duomenų varomo sprendimų priėmimo, ir strateginio verslo ir lyderystės plėtrai.

Mokymo programa yra sukurta bendradarbiaujant su pramonės ekspertais siekiant užtikrinti maksimalų aktualumą pramonės tendencijas ir poreikius. Jis pristatytas patyręs, tarptautinės fakulteto. Programa apima vadovavimo paskaitas, realaus pasaulio projektų bendradarbiavimą su svetingumo įmonių įgyvendinti lyderystės problemų sprendimo įgūdžius, disertacijos ir specializacijos kursus rinkodaros ar finansų.

Kursai apžvalga

Po kontūrai kursų, siūlomų į svetingumo vadybos programos MBA apžvalga. Dėl tikslios informacijos ir kursų aprašymai, kreiptis į Akademinio katalogas.

SEMESTRAS 1

  • Įvairiose kultūrose
  • Vadovavimas ir plėtros
  • Strateginis Svetingumo vadyba
  • tvarumas
  • Tendencijos turizmo ir svetingumo
  • Duomenų analizė ir sprendimų priėmimas
  • Strateginis veiklos valdymas
  • Viešbučiai Finansų valdymas ir biudžeto sudarymas

SEMESTER 2

  • Verslo ekonomika
  • Strateginis valdymas
  • Pajamos ir kainodara valdymo
  • Turizmas Paskirties ir Renginių planavimas
  • Taikomieji tyrimai Projekto

... plius trys specializacijos kursus (Svetingumas Nekilnojamasis turtas, Įmonių finansai, investicijų strategijų finansų rinkų ir turto valdymas).

MBA specializacija

MBA SVETINGUMAS su finansais

Finansų valdymas yra pagrindinė kompetencija vykdomųjų vadovų šiandienos konkurencingos pasaulio svetingumo sektoriuje. Rodoma tvirtą žinių, susijusių su pajamų, nekilnojamojo turto pagrindinių finansinių principų ir investavimo strategijas duos Graduate pridėtinę vertę sparčiai progresuoti iki apie svetingumo organizacijos kopėčių.

Specializacijos kursus semestras 2

  • Viešbučiai Nekilnojamasis turtas
  • Įmonių finansai
  • Investiciniai Strategijos finansų rinkų ir turto valdymo

MBA SVETINGUMAS į rinką,

Viešbučiai vartotojų lūkesčiai nuolat auga ir galia rezervuoti, peržiūrėti ir pasirinkti internete yra Būdo svetingumo įmonių rinkodaros tikslais. Atsižvelgdama pagrindines kompetencijas prekės ir skaitmeninis rinkodaros strategijas duos Graduate daug galimybių plėtoti ir įrodyti kompetenciją skaitmeninėje eroje.

Specializacijos kursus semestras 2

  • Vartotojų elgsena
  • Gamintojas Rinkodara
  • E-marketingo

Priėmimo reikalavimai

Amžius - Paprastai vyresniems 24 metai, arba didesnė.

Švietimas - Pareiškėjai turi turėti bakalauro laipsnį iš akredituotos įstaigos aukštosios mokyklos bet kurioje srityje, geriausia su 2 metų darbo patirtį minimumo.

Anglų kvalifikacijų - Jei esate ne gimtoji anglų kalba, arba, jei turite ne praleido pastaruosius 3 metus anglų-mokė mokykloje, prašome pridėti vieną iš šių veiksmų:

  1. TOEFL: mažiausias balas 550 taškų popieriaus testas arba 80 dėl interneto testas (IBT). TOEFL testavimo kodo numeris Les Roches yra 9827.
  2. Cambridge First Certificate Egzaminas (FCE): laipsnio Cambridge Advanced Exam (CAE): klasė C. Prašome siųsti rezultatų ataskaitą su jūsų išsamų aprašymą.
  3. IELTS: akademinio modulio minimalus bendrasis balų skaičius 6,0 ir min. 5,5 kiekvienoje dalyje (klausymas, skaitymas, rašymas, kalbėjimas).

Interviu - Mokykla gali reikalauti, telefonu arba asmeninis pokalbis prieš priėmimo į programą.

Paskutinį kartą atnaujinta Liepa 2017

Apie mokyklą

Les Roches is a co-educational hospitality management school offering higher education programs that is accredited by the Commission on Institutes of Higher Education (CIHE) of the New England Associa ... Skaityti daugiau

Les Roches is a co-educational hospitality management school offering higher education programs that is accredited by the Commission on Institutes of Higher Education (CIHE) of the New England Association of Schools and Colleges. Skaityti mažiau