MBA Specializuotas prabangos ir mados valdymas ir rinkodara

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Prabangos ir mados MBA vadyba ir rinkodara šiandien yra žinoma ir pripažinta kaip viena iš geriausių būdų patekti į šią veiklą po 13 metų egzistavimo.

Jos tikslas - suteikti studentams ne tik žinias ir analizuoti šių sektorių analizės priemones, ekonomines, menines ir kultūrines, bet ir kompetenciją, kuri laikoma svarbia bet kuriam asmeniui, turinčiam ar norinčiam turėti profesinio valdymo veiklą šiose srityse. domenai, nepriklausomai nuo funkcijos: vadybininkas, produktų vadybininkas, pirkimo vadybininkas, operacijų direktorius, mažmeninės prekybos direktorius, vizualinis prekybos direktorius, komunikacijos direktorius, renginių direktorius, mažmeninio mokymo direktorius.

Nuo pagrindinių šios veiklos sričių, tarp kurių kūrimas, tendencijos, šiuolaikinis menas, formavimasis į šią konkrečią valdymą abejoja dizaino ir mados srovėmis istoriniais, geografiniais ir sociologiniais aspektais skersiniu būdu. Taigi studentai, mokydami, mokomi mados rinkodaroje .

Ji taip pat svarsto „skaitmenines, sparčiai besivystančias šalis, naujas ekonomikos“ sudedamąsias dalis, kurios yra šiuo metu įmonių siekiamų įgūdžių dalis.

Turnyrinė lentelė

  • SMBG programos paleidimo kaina ir dešimt geriausių reitingų nuo pat pradžių
  • 2013 m. Pedagogų apdovanojimų nugalėtojas
  • Laimėtojas EDUNIVERSAL World 2017 Geriausi meistrai: 18-oji tarp 50 geriausių pasaulyje
  • Penkta pagal SMBG-Eduniversal geriausių meistrų, MS ir MBA 2017 kategoriją „Prabangus valdymas“ kategorijoje.

tikslai

Multidisciplininis, galintis numatyti, net ir paskatinti pokyčius, jaunasis vadovaujantis mokytojas, pasiruošęs įvairioms valdymo funkcijoms: kūrimui, būsimų galimybių nustatymui, projektų inžinerijai visais aspektais - gamyba , rinkodara, finansai, valdymo kontrolė, komandos valdymas ir pokyčių valdymas.

Kas yra mokymas?

  • Šios pramonės šakos studentams, norintiems integruoti prabangos rinkodaros dalį ir madą, atitinkančią jų išskirtinumo sektorių.
  • Studentai iš prekybos, valdymo ir finansų sektorių, norintys atitikti istorinius, ekonominius ir kultūrinius šių veiksnių veiksnius, kartu su šio sektoriaus praktikos žmogiškosiomis ir meninėmis sudedamosiomis dalimis, pvz., Mažmenine ir vizualine prekyba.
  • Mokslo srities studentams, norintiems pakeisti savo pasaulinį požiūrį į savo komponentus tiek svajonių, tiek ekonominių.
  • Profesionalams, turintiems tik dalinę patirtį numatomose srityse (tik sektoriuje ir konkrečioje veikloje), norintiems išplėsti savo regėjimo lauką ir supratimą bei praturtinti jų įgūdžius.
  • Profesionalai, kurie daugiausia dirbo atsakingose pareigose, siekdami gilinti savo sektoriaus žinias, kad sustiprintų jų veiklos potencialą.
  • Persikvalifikavusiems žmonėms be tiesioginės profesijos praktikos patirties.

programa

Tokiu būdu išreiškiama prabangos ir mados MBA vadyba ir rinkodara: kursai, konsultacijos, konferencijos, prabangūs forumai, ekskursijos, susitikimai su prabangiomis mados ir šiuolaikinio meno institucijomis, atvejų analizė , projektų seminarai, realūs įmonių atvejai, susiję su grupių tiriamomis rinkomis, nustebimo ataskaita, stažuotė, ciklo atminties pabaiga.

Taigi mokymas suskirstytas į 4 modulius:

1 modulis: prabanga ir mada

  • Istorija ir pasaulinė prabangos ekonomika
  • Susijusios jėgos: prabangos grupės, istorija, strategija
  • Meno rinka
  • Mados dirbtuvės: mados ir tekstilės, juvelyriniai dirbiniai
  • Šiuolaikinio meno ir kultūros parodų projektas
  • Turizmas ir prabangūs viešbučiai
  • Kvepalų pagrindai

2 modulis: prabangus marketingas

  • Teisinė apsauga ir teisės aktai
  • Tarptautinė rinkodara
  • Tarpasmeninis bendravimas
  • Reklamuotojo komunikacija
  • Rinkodaros valdymas, prekės ženklo valdymas, vizualinis
  • Marketingo

3 modulis: strategija

  • Verslo žaidimai (modeliavimas)
  • CRM

4 modulis: įgūdžiai

  • Karjeros pastatas
  • Skaitmeninė paslauga prabangos veiklai
  • Profesionalus projektas - atmintis
  • Tarptautinė verslo analizė
  • Viešasis kalbėjimas
  • Tarptautiniai žmogiškieji ištekliai,
  • Tarptautinė verslo teisė
  • verslumas

partnerystė

Abc Luxe, DNR, ARPP (buvęs BVP), Artsphere, Balistik menas, Balenciaga, Berlutti, Carita, Cartier International, Chanel, Wheston avalynė, Chloe International, De Beers, Dior, Elie Saab, Eres, Expanscience, Estee Lauder, mados grupė (Hubert Barrère), Meno ir prabangos amatų federacija, Firmenich, Hermes, Galeries Lafayette, Marais galerijos, Galerie Mermoz, Galerie l'oeil Neuf ir Atelier Z, Givenchy, IFOP, Institut Qualiquanti, Issey Miake, ITEC (Be grožio salono), La Sultane de Saba, Pavasaris, Dekoratyvinė dailė Paryžius, LVMH, Martin Margiela, Montblancas, Galliera muziejus, Nelly Rodi, L'Occitane, Mada Paco Rabanne, Paryžiaus sostinė, Le Petit Palais, „Prada“, „Roberto Cavalli“, „Salon Heaven“, „1618 salonas“, „SEMO“, „Sephora“, „Tara Jarmon“, „Teleparis“, „Next Whos“, „Bijorca“, „Vanessa Bruno“, „JMWeston“, „Yamamoto“ ir kt.

galimybės

„Eslsca MBA“ leidžia kurti įgūdžius, kurie yra būtini bet kuriam asmeniui, turinčiam ar norinčiam turėti profesinę vadovavimo veiklą šiose srityse, nepriklausomai nuo funkcijos: vadybininkas, produkto vadovas, pirkimų direktorius, operacijų direktorius, mažmeninis direktorius, direktorius. vizualios prekybos, komunikacijos direktoriaus, renginių direktoriaus, mažmeninio mokymo direktoriaus ir kt.

Taigi mokymas suteikia galimybę naudotis šiais sektoriais:

Kūrimas, tendencijos, rinkodara, pirkimas, gamyba, reklama, vizualinė prekyba, santykiai su klientais, eksportas į Aziją ir besivystančias šalis, žmogiškųjų išteklių valdymas, skaitmeninis modelis - elektroninė prekyba, skaitmeninės animacijos ir reklamos, bendruomenės valdymas, kūrimo apsauga finansinis, mokesčių ir teisinis valdymas.

  • administratorius
  • Produkto vadovas
  • Pirkimo direktorius
  • Operacijų direktorius
  • Mažmeninės prekybos direktorius
  • Vizualinės prekybos direktorius
  • Komunikacijos direktorius
  • Renginio direktorius
  • Mažmeninio mokymo direktorius

Ir bet kokia valdymo funkcija, dėl kurios šis mokymas leidžia lengvai pritaikyti prabangos, mados ar didelės pridėtinės vertės sektoriams.

MBA absolventų profiliai mados ir prabangos valdymas

Kur jie dirba?

Alkos, Balmain, Burberrys, Hermes, Carita, Darphin, Celine, Chanel, Clarins, Clear Channel, Dior, Elie Saab, Elizabeth Arden, Natural, Giorgio Armani, Gucci, Guerlain, L'Oreal, H

Ką jie daro?

Didelėse grupėse ir MVĮ, rinkodaros, mažmeninės prekybos ar mados valdymo funkcijos: mažmeninės prekybos vadyba (parduoti), vizualinė prekyba, renginių valdymas, produktų vadybininkas, žaliavų pirkimas, tarptautinis mokymo vadovas - Mažmeninė prekyba, CRM vadybininkas, PR Manager, Brand Manager padėjėjas, verslo analitikas, produktų vadybininko prekybos rinkodaros eksportas ir kt.

Priėmimo

Mokykla siūlo jums galimybę visus kursus teikti internetu visą metus: nuo sausio iki gruodžio.

Kandidatų atranka atliekama pagal bylos medžiagą (CV kandidatūros klausimyną), po kurio seka motyvacijos interviu.

Priėmimo sąlygos

  • Licencija 3, patvirtinta arba patvirtinimo metu, skirta moksleiviui per du akademinius metus (programa MBA 1, MBA 2)
  • MBA 1, patvirtintas arba patvirtinant mokyklą per universiteto metus (programa MBA 2)
  • Taip pat gali būti taikomi įmonės vadovai
Paskutinį kartą atnaujinta Kovas 2019

Apie mokyklą

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activi ... Skaityti daugiau

Forte de ses 70 ans d’expérience, l’ESLSCA Business School Paris propose une pédagogie équilibrée entre expérience pratique et méthodologie progressive. Depuis 1949, l’école a su développer ses activités pour devenir un pôle d’excellence académique, notamment dans les domaines de la Finance, du Marketing, du Management et de la data. L’ESLSCA Business School Paris propose de nombreux cursus de formation tels que des programmes Bachelors, des MBA spécialisés ou encore des formations pour les professionnels. L’école a récemment emménagé dans son tout nouveau campus parisien de 8000m². Situé au cœur du parc de Pont de Flandre dans le 19eme arrondissement de Paris et accessible en RER, métro et tramway, ce nouvel espace moderne, lumineux et connecté a été pensé pour nos étudiants et pour leur épanouissement. Avec 15 000 anciens diplômés présents en France et à l'international, l’ESLSCA Business School Paris bénéficie d’un des réseaux les plus importants de ceux des grandes écoles de commerce et de management. Largement ouverts sur l’international, les programmes de l'ESLSCA Business School Paris contribuent à la formation des dirigeants de demain. Skaityti mažiau