MBA Prabangos prekės ženklo valdyme

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Ši naujoviška MBA programa reaguoja į didėjančią kvalifikuotų vadybininkų paklausą ir kruopščiai supranta prabangos prekės ženklo valdymo strategijas ir priemones.

Programa grindžiama „MBA Luxury Brand Marketing“ sėkme ir tęsia puikią platformą pasaulinės prabangos rinkos raidai.

MBA Luxury Brand Management programa yra skirta aprūpinti kandidatus, kurie turi atitinkamą vadybinę patirtį su specialistų pažangiosiomis žiniomis ir įgūdžiais pereiti į kitą savo karjeros lygį.

Programos dizainas padės studentams įgyti gilų supratimą apie valdymo sudėtingumą prabangos organizacijų kontekste, ypač dėl to, kad prabangios rinkos ir toliau tampa konkurencingesnės ir daugialypės, o prabangos vartotojai tampa labiau poliarizuoti.

Visoje programoje daug dėmesio skiriama duomenų rinkimui ir analizei, siekiant paremti sudėtingą sprendimų priėmimą. Studentai tobulins analitinius įgūdžius, reikalingus norint išnagrinėti įvairius klausimus, turinčius įtakos prabangos sektoriui, ir gebėjimą kurti kūrybingus sprendimus. Aktyvus patirtinis mokymasis suteiks studentams galimybę plėtoti strateginį mąstymą, lyderystę, tarpasmeninius ir grupinius įgūdžius bei gilesnę verslo perspektyvą. Problemų sprendimo gebėjimai taip pat bus ugdomi atliekant atvejų tyrimus, verslo žaidimus ir gyvus trumpikės projektus, sukurtus bendradarbiaujant su pirmaujančiomis prabangos organizacijomis.

Prabangūs prekių ženklai ir toliau bus sėkmingi per pagrindinius autentiškumo, išskirtinumo ir meistriškumo elementus, tačiau šiandien jie turi būti subalansuoti su 24/7 prieinamumu ir neatidėliotinais bei atspindėti skaitmeninių technologijų pažangą ir didėjančią vartotojo galią. MBA Luxury Brand Management nagrinėja, kaip prabangos prekės ženklai turi rasti novatoriškų būdų, kaip spręsti klasikinį kompromisą tarp retumo ir pasaulinės plėtros.

Pagrindiniai moduliai

Prabangos perspektyvos ir praktika

Sukurta kritiškai įvertinti prabangos koncepcijos sudėtingumą ir pasaulinio prabangos sektoriaus raidą. Studentai analizuos, kaip prabangos vertės suvokimas išsiskiria įvairiuose produkto / rinkos kontekstuose, ir ištirs, kaip individualių vartotojų savybės, socialinė dinamika ir su prekės ženklu susiję veiksniai turi įtakos sprendimams įsigyti prabangos gaminių ir paslaugų.

Finansai ir turto valdymas

Sukuria kritišką šiuolaikinio turto valdymo suvokimą ir remiasi ankstesniu studentų valdymo poveikiu finansų valdymo principams ir metodams. Modulyje daugiausia dėmesio bus skiriama visiems trims pagrindiniams turto valdymo aspektams: turtų kūrimui, turto išsaugojimui ir turto perdavimui.

Prabangus platinimas ir mažmeninė prekyba

Pateikiama kritinė valdymo tendencijų ir pokyčių, susijusių su prabangos prekių ir paslaugų mažmenine prekyba ir platinimu, analizė. Išnagrinėtos prabangos mažmeninės patirties dimensijos - ypatingą dėmesį skiriant skirtingo pranašumo sukūrimui, naudojant parduotuvių vaizdo kūrimą ir klientų aptarnavimą.

Strategija Lyderystė ir socialinė atsakomybė

Leidžia studentams kritiškai išanalizuoti vadovų vaidmenį formuojant, įgyvendinant ir vertinant prabangos sektoriaus organizacijų strategiją. Studentai skatinami apsvarstyti vadovavimo svarbą kuriant, ginant ir išnaudojant strateginius pajėgumus organizacijose. Modulio tikslas - padėti studentams atlikti svarbų lyderio vaidmenį savo būsimoje prabangos sektoriaus karjeroje.

Strateginis prekės ženklo valdymas

Tiria gaminio pobūdį ir vaidmenį prekės ženklo pristatymo ir įvairių prabangos sektorių patirties požiūriu. Jame pabrėžiamas veiksmingo prekių ženklų valdymo prabangos prekių ir paslaugų sektoriuje svarba, išsamiai nagrinėjant santykinę literatūrą, paremtą kontekstiniais pavyzdžiais.

Prekių ženklų valdymo teisiniai aspektai

Sutelkia dėmesį į kontekstinį teisinių aspektų aspektus, kad jie būtų prieinami tiems, kurie neturi išankstinio teisinio intelektinės nuosavybės teisės ar teisės tyrimo. Jis suteikia pagrindą kritiniam, analitiniam ir teisiškai kūrybiniam mąstymui, nagrinėjant teisinius klausimus, susijusius su prekių ženklais, domenų vardais, išjungimu, dizaino teisėmis, patentų teisėmis, autorių teisėmis ir su reklamos standartais susijusiais klausimais.

Tyrimo projektas: projektavimas ir metodai

Supažindina studentus su mokslinių tyrimų metodais ir laiko valdymo įgūdžiais, būtinais jų mokslinių tyrimų projektui. Modulis suteikia esminių žinių apie mokslinius tyrimus pagrindinėse srityse ir kritiškai vertina alternatyvius mokslinių tyrimų modelius.

Disertacija

Galutinis programos elementas yra disertacija, kuri suteikia jums galimybę kurti ir atlikti originalų tyrimą pasirinktinėje prabangos prekės ženklo rinkodaros srityje. Kaip dalį mokslinių tyrimų, studentai turi galimybę taikyti teorijas, sąvokas, teorijas ir sistemas, įvestas moduliuose, kurie anksčiau buvo mokomi. Disertacija gali būti viena iš trijų formų: taikomųjų tyrimų projektas, tyrimo projektas arba verslo konsultavimo projektas.

Mokymas ir mokymasis

Studentai, studijuojantys „MBA Luxury Brand Management“, bus nedidelės ir orientuotos klasės, vietinių ir tarptautinių studentų, kurie dalijasi valdymo patirtimi ir naudojasi pasaulinio lygio dėstytojų mokymu, derinys su mokslinių tyrimų ir profesine patirtimi bei glaudžiais ryšiais su pramone.

Kiekvieno asmens įvairovė ir patirtis, įgyta klasėje, yra viena iš pagrindinių GCU London stiprybių. Programa skirta skatinti neoficialius tarpusavio paramos ir žinių mainų tinklus, padedant jiems tapti veiksmingais, nepriklausomais, visą gyvenimą trunkančiais mokiniais. Tarptautiniai akademikai iš Prancūzijos, Ispanijos, Italijos, Taivano, Kinijos ir JAV lankėsi GCU London norėdami sužinoti apie mūsų mokymą.

Vertinimas

Programoje naudojami keli vertinimo metodai, kurie skiriasi įvairiais moduliais, įskaitant grupinį darbą, atvejų analizę, rašytinius kursinius darbus, grupinius pristatymus, projektus ir mokslinius tyrimus.

Absolventų galimybės

Ankstesni MBA absolventai pradėjo kurti stiprią karjerą visame pasaulyje pripažintose organizacijose. Mūsų tarptautiniai absolventai įsidarbino savo šalyse Europoje, Indijoje, Pakistane, Nigerijoje, Kanadoje, Meksikoje, Indonezijoje ir Kinijoje.

Paskutinį kartą atnaujinta Kovas 2019

Apie mokyklą

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of Lond ... Skaityti daugiau

GCU London is a professional postgraduate university campus of Glasgow Caledonian University (GCU), located in an ultra-modern environment in the heart of London. Situated in Spitalfields, one of London’s most attractive locations, GCU London is in proximity to the capitals globally recognised financial and fashion industries. The campus offers a range of MBA and courses, high quality teaching and links with international businesses. GCU London provides students with an enriching and diverse learning experience underpinned by a vibrant international, intellectual and cultural life. We attract students from over 56 countries, from a range of backgrounds from all corners of the world. Skaityti mažiau