Ką daro vyną arba šampaną išskirtinis? Kaip vartotojai vertina ir pirkti kai perticular vynų vėl ir vėl? Ką vartotojai tikisi iš prabangaus viešbučio? Sužinokite, kaip sukurti išskirtinę patirtį vyno ir viešbučių vartotojams, ir kaip padidinti jų lojalumą šiame konkrečioje rinkoje, jeigu paslaugos yra pagrindiniai svarbiausi sėkmės veiksniai.

Prabangus kodai ir rinkos dalyviai

  • Prabangos prekių ženklai ir vyno, kulinarija ir svetingumo industrijos
  • Prabangus kodai ir prekinio ženklo tapatumas
  • Ūkio prabangių kelionių pramonė
  • Vyno ir gastronomijos ekonomika

Rinkodara, skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos vyno ir svetingumo industrijos

  • Prabangus rinkodara
  • Gamintojas valdymas svetingumą
  • Gamintojas valdymas vyno pramonėje
  • Prekės ženklo valdymas bauda kulinarijos pramonės
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Ryšiai su visuomene, renginių strategija ir komunikacija
  • El verslo ir skaitmeninės rinkodaros
  • Socialinė žiniasklaida ir el reputaciją
  • Mediaplanning ir KPI

valdymas

  • Pradedant savo etiketę
  • Statybos verslo planą
  • Prognozavimas ir logistika papuošalai
  • Firmos strategija
  • Žmogiškųjų išteklių komandos formavimo ir vadovavimo
  • Intelektinės nuosavybės teisė ir licencijavimas
  • etika ir tvarumas

Vyno degustacija, baudos kulinarija ir paslaugos prabanga pramonė

  • Paslaugos prabangos pramonės
  • Naujo produkto kūrimo
  • Pakuotė ir dizainas
  • grooming
  • Gerovė ir SPA
  • Vyno degustacija seminaras
  • Bauda kulinarija seminaras

Konsultavimas projektą arba degustacijas, išvykas ir apsilankymus iš pirmaujančių virėjų

Programa mokoma:
  • Anglų
  • Prancūzų kalba

Peržiūrėti 3 daugiau kursų EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2019
Duration
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date