Programa, kuri ruošia studentams valdymo darbus per išsamų gamybos, logistikos ir kontrolės tyrimą, ypatingą dėmesį skiriant finansų strategijoms ir pasauliniam valdymui.
Išsamus marketingo ir prekės ženklo valdymo mokymas, ypatingą dėmesį skiriant socialinei žiniasklaidai.
Ypatingas dėmesys skiriamas mažmeninei prekybai, prekybai ir pardavimui internetu.
Ši programa rengia studentams įgūdžius, reikalingus sėkmingai prabangos karjerai.


Ši programa, kurią valstybė pripažino I lygiu, yra registruota „Répertoire National des Certifications Professionnelles“ (RNCP).

Ši nauja " Global Luxury Management" programa buvo sukurta siekiant suteikti ypatingą reikšmę 1990 m. Sukurtai pirmosios "Sup de Luxe" programos 30-mečiui.

Buvo akivaizdu, kad "Sup de Luxe", tapęs "Prabangos vadybos ir rinkodaros" mokytojais, pradėjo rengti šią naują programą anglų kalba.

Palyginti su kitomis esamomis programomis, šis tikslas turi būti kitoks:

  1. Tai ne „rinkodaros“ programa, bet ir „Global“ prabanga programa, mokanti bendrojo lavinimo studentus ir visą veiklą, reikalingą sėkmingai šioje srityje: verslo politika, kontrolė ir finansiniai klausimai, taip pat logistika ir tiekimas Grandinės, mokyti kandidatus, kad jie taptų vidutinės trukmės ir ilguoju laikotarpiu bendrų prabangių dukterinių įmonių vadovais pagrindinėse strateginėse šalyse.
  2. Jame akcentuojamas kūrimo valdymas ir kūrybinė komanda, nes manome, kad tai yra labai svarbus prekės ženklo išskirtos elementas ir įdomių bei išskirtinių produktų, objektų ar paslaugų teikimas.
  3. Ji ugdo specialius įgūdžius socialinių tinklų ir skaitmeninės rinkodaros srityse.
  4. Jis nori išsiskirti kaip geriausias turimas mokymas prabangių mažmeninės prekybos ir prabangos prekiaujant.

Be šio konkretaus turinio, šią naują " Global Luxury Management" programą stiprina jos dalyvavimas "Sup De Luxe" įmonėje, mokykloje ir aplinkoje, kurią gali apibrėžti:

  1. Didžiausia magistrantūros studijų magistrantūros MBA, dabar ji turi apie 1,700 absolventų, kurių dauguma dirba tarptautinėse prabangos įmonėse.
  2. Ypatingas dėmesys skiriamas glaudiems ir produktyviems santykiams su prabangos pramone apskritai ir pagrindinėmis sektoriaus įmonėmis.

Global Luxury Management“ tikisi, kad klasė apsiriboja tik nedideliu tarptautinio potencialo studentų skaičiumi, todėl tikisi, kad ji taps įdomių profilių šaltiniu prabangos kompanijoms. arba skaitmeninės rinkodaros darbo vietų kūrimas ir ilgalaikės karjeros plėtra savo įmonėje. Jis taip pat tikisi tapti tarptautinių žinių ir sąveikos apie prabangos pasaulį kryžkelėje.

Programos turinys

Bus naudojami visi mokymo metodai, įskaitant aktyvias ir internetines sistemas, tačiau dauguma kursų bus pagrįsti verslo atvejų metodu.

Programa baigs nuodugniai išnagrinėti realią verslo situaciją (komandos projektas, pristatytas prabangos kompanijai).

Išsami verslo valdymo patirtis

  • Apskaitos kontrolė, ataskaitų teikimas ir biudžeto sudarymas
  • Firmos finansų valdymas
  • Pasaulinė tarptautinė strategija
  • Pasaulinė verslo politika

Prabangus rinkodaros valdymas

  • Vartotojų analizė ir vartotojų elgesys; rinkos tyrimai
  • Produktų politika ir valdymas
  • Prekės ženklo valdymas
  • Tarptautinės platinimo sistemos
  • Komunikacija ir reklama
  • Socialiniai tinklai ir skaitmeninė prekyba

Prabangūs mažmeninės prekybos ir prekybiniai pirkimai

  • Pagrindinė mažmeninės prekybos ekonomika ir valdymas
  • Išsaugokite vietą ir koncepciją
  • Prekyba ir vaizdo prekyba

Kūrimo valdymas

  • Meno valdymas ir ypatumai
  • Dizaino valdymas ir kūrybinės komandos valdymas
  • Įvadas į produkto dizainą ir komunikacijos dizainą

Prabangus talentų valdymas

  • Organizacinė plėtra
  • Talentų valdymas
  • Vykdomoji karjera prabangoje

Gamyba, tiekimo grandinė ir viešieji pirkimai. Logistika

  • Pasauliniai pirkimų šaltiniai
  • Kokybės vadyba
  • Logistika, tiekimo grandinė ir planavimo procesai

Prabangūs teisiniai klausimai

  • Prekės ženklo registracija ir intelektinė nuosavybė. Sutarties derybos ir tolesni veiksmai

Sektorių analizė

  • Kvepalai ir kosmetika
  • Papuošalai ir laikrodžiai
  • Mados valdymas
  • Vynas ir spiritas
  • Svetingumo valdymas
  • Kinijos rinkos iššūkiai
  • Galimybės kitose energijos rinkose
  • Kitų BRICS rinkų vieta

Darbo aprašymas

Ši programa suteikia visuotinį ir visapusišką požiūrį į prabangos sektorių.

Studentai bus pasirengę tapti šalies vadovais arba rinkodaros plėtros vadovais, taip pat remti vadovus svarbiausiose srityse.

Tačiau jie išmokys turėti lankstumo, kad pradėtų savo karjerą pardavimo, rinkodaros ir prekybos centruose.

Pagrindinės jų kompetencijos sritys bus:

  • Skaitmeninis ir "vienas su vienu" rinkodara
  • Mažmeninė prekyba, prekyba ir vaizdo prekyba
  • Pardavimų veikla, visų pirma tarptautinių tinklų kūrimas ir valdymas
  • Plėtra ir taikomoji rinkodara
  • Tiekimo grandinė ir logistika
  • Pirkimas
  • Global Management

Jie bus pasirengę dirbti šiuose sektoriuose:

  • Mada ir aksesuarai
  • Juvelyrika ir laikrodžiai
  • Kvepalai ir kosmetika
  • Vynai ir kvepalai
  • Viešbučių ir viešbučių valdymas
  • Turizmas ir aukščiausios kokybės kelionės
  • Kiti sektoriai, kur "Prekybos" sąvoka yra plėtros ir pelningumo šaltinis

Baigę šią programą jie bus pasirengę visiškai tarptautinei karjerai.

Paraiška

„Sup de Luxe“ programa „ Global Luxury Brand Management “ skirta:

  • Aukštojo mokslo studentai, turintys laipsnį iš pripažinto universiteto, turintys gerus pažymius ir pasirodymus (bakalauro, magistro arba inžinerijos programos)
  • Bent 3 metų prasminga verslo patirtis (išskyrus neįprastus profilius)
  • Jaunieji profesionalai, kurie tikisi paspartinti savo karjeros kelią.

Kandidatai turėtų užpildyti paraiškos formą ir pridėti nuotrauką ir CV.

Prie paraiškos failo gali būti pridedama viena ar dvi rekomendacinės raidės.

Kai failas bus gautas ir pasirinktas, žiuri bus atidžiai persvarstyti ir apklausti pasirinktus kandidatus akis į akį arba per elektroninę nuorodą.

Mokymai už visą programą yra 26 000 € nuo 2019 m. Rugsėjo iki 2020 m. Gruodžio mėn.

Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 3 daugiau kursų Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE »

Paskutinį kartą atnaujinta Vasaris 28, 2019
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2019
Duration
16 mėnesių
Dieninės
Price
26,000 EUR
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2019
End Date
Grd. 31, 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Grd. 31, 2020