MBA Global - prabangus prekės ženklo valdymas

Bendroji informacija

Apie šią programą plačiau skaitykite universiteto tinklapyje

Programos aprašymas

„MBA Global - Luxury Brand Management“ buvo sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant su prabangos sektoriaus įmonėmis. Kursai yra iš naujo įvertinami ir pritaikomi atsižvelgiant į vyraujančius ekonominius ir strateginius - ir ateities - klausimus.

Ši programa išsiskiria plačiu turiniu:

  • Tai yra „Visuotinė“ prabangos programa, mokanti studentus bendrosios vadybos srityje ir atliekant bet kokią veiklą, reikalingą sėkmei šiose srityse: verslo politikos, kontrolės ir finansinius reikalus, taip pat logistikos ir tiekimo grandinę, mokyti kandidatus tapti vidutinės trukmės ir ilgalaikiai, prabangių dukterinių įmonių vadovai svarbiausiose strateginėse šalyse.

  • Tai pabrėžia kūrybos valdymą ir kūrybinę komandą , nes mes manome, kad tai labai svarbus prekės ženklo elementas, kad jis išsiskirtų ir pateiktų įdomius ir išskirtinius produktus, objektus ir paslaugas.

  • Tai ugdo specialiuosius įgūdžius socialinės žiniasklaidos ir skaitmeninės rinkodaros srityse.

  • Ja siekiama išsiskirti kaip geriausias turimas prabangios mažmeninės prekybos ir prabangių prekių pardavimo mokymas .

Ši programa yra didelis prabangos kompanijų profilio šaltinis: tai suteikia jiems galimybę rasti absolventus, pasirengusius pradėti verslo plėtrą, mažmeninę prekybą, skaitmeninę rinkodarą ar panašias darbo vietas ir plėtoti ilgalaikę karjerą savo įmonėje. Taip pat siekiama tapti tarptautinių žinių ir sąveikos, susijusios su prabangos pasauliu, sankryža.

Ši programa suteikia trigubą diplomą:

  • Pasaulinio prabangos prekės ženklo vadybos programos „Sup de Luxe“ įkūrimo pavadinimas
  • Pripažinta Prancūzijos valstybės: RNCP įregistruotas prabangių gaminių rinkodaros ir pardavimo vadybininko vardas, nurodytas RNCP 2018 m. Gruodžio 27 d. Dekretu, paskelbtu 2018 m. Sausio 4 d. Oficialiajame leidinyje. NSF kodas 312m I profesinis sertifikavimas
  • Granito ekoleso konferencijos „MSC“ (magistras) vardas

Conférence des grandes écoles

Pasaulinių MBA absolventų atsiliepimai

« Mano patirtis„ Sup de Luxe “buvo labai dėkinga ne tik profesiniu lygiu, bet ir asmeniškai, susitikant su žmonėmis iš viso pasaulio, atrandant skirtingas kultūras ir visą gyvenimą susitikus su draugais. »

Rocio Emiliozzi, 2018 m

Programa

Programa, kuri parengia studentus valdymo darbams atlikti nuodugnius gamybos, logistikos ir kontrolės tyrimus, akcentuojant finansines strategijas ir globalų valdymą.

  • Visapusiškas marketingo ir prekės ženklo valdymo mokymas, ypatingą dėmesį skiriant socialinei žiniasklaidai.
  • Ypatingas dėmesys mažmeninei prekybai, prekybai internetu ir prekybai internetu.
  • Ši programa rengia studentus įgūdžių, reikalingų sėkmingai prabangos karjerai.

Bus naudojami visi mokymo metodai, įskaitant aktyvią ir interneto sistemas, tačiau dauguma kursų bus paremti verslo pavyzdžių metodu.

Programa baigs nuodugniai išnagrinėti realią verslo situaciją (komandos projektas, pristatytas prabangos kompanijai).

Nuodugni patirtis verslo valdymo srityje

  • Apskaitos kontrolė, atskaitomybė ir biudžetas
  • Firmos finansų valdymas
  • Pasaulinė tarptautinė strategija
  • Pasaulinė verslo politika

Prabangus rinkodaros valdymas

  • Vartotojų analizė ir vartotojų elgesys; rinkos tyrimai
  • Produktų politika ir valdymas
  • Prekės ženklo valdymas
  • Tarptautinės platinimo sistemos
  • Komunikacija ir reklama
  • Socialiniai tinklai ir skaitmeninė prekyba

Prabangūs mažmeninės prekybos ir prekybiniai pirkimai

  • Pagrindinė mažmeninės prekybos ekonomika ir valdymas
  • Išsaugokite vietą ir koncepciją
  • Prekyba ir vaizdo prekyba

Kūrimo valdymas

  • Meno valdymas ir ypatumai
  • Dizaino valdymas ir kūrybinės komandos valdymas
  • Įvadas į produkto dizainą ir komunikacijos dizainą

Prabangus talentų valdymas

  • Organizacinė plėtra
  • Talentų valdymas
  • Vykdomoji karjera prabangoje

Gamyba, tiekimo grandinė ir pirkimai. Logistika

  • Pasauliniai pirkimų šaltiniai
  • Kokybės vadyba
  • Logistika, tiekimo grandinė ir planavimo procesai

Prabangūs teisiniai klausimai

  • Prekės ženklo registracija ir intelektinė nuosavybė. Sutarties derybos ir tolesni veiksmai

Sektorių analizė

  • Kvepalai ir kosmetika
  • Juvelyriniai dirbiniai ir laikrodžiai
  • Mados valdymas
  • Vynas ir spiritas
  • Svetingumo valdymas
  • Kinijos rinkos iššūkiai
  • Galimybės kitose energijos rinkose
  • Kitų BRICS rinkų vieta

Reikalavimai

„MBA Global - Luxury Brand Management“ yra skirtas:

  • Aukštojo mokslo studentai, turintys laipsnį iš pripažinto universiteto, turintys gerus pažymius ir pasirodymus (bakalauro, magistro arba inžinerijos programos)
  • Jaunieji profesionalai, kurie tikisi paspartinti savo karjeros kelią.

Kandidatai turėtų užpildyti paraiškos formą. Gavusi ir atrinkusi bylą, žiuri atidžiai ją apžiūrės ir apklauss atrinktus kandidatus tiesioginio susitikimo metu arba naudodamasi elektronine nuoroda.

Paskutinį kartą atnaujinta Rgp. 2020

Apie mokyklą

Founded by Cartier in 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe provides the only training in the world desired and supported by professionals from the sector.

Founded by Cartier in 1990, The Institut Supérieur de Marketing du Luxe provides the only training in the world desired and supported by professionals from the sector. Skaityti mažiau