MBASTUDIES.LT

Peržiūrėti Ištęstinės studijos EMBA studijų programas in Bologna Italija

EMBA arba verslo administravimo studijos vadovams yra skirtos jau gana daug darbo patirties turintiems verslo specialistams. Šio tipo studijos yra kuriamos, taip jos studentams galėtų padėti kilti karjeros laiptais ar pakreipti savo karjerą kiek kita linkme. Kadangi darbo metu studentų įgytos patirtys ypatingai praturtina studijas, būtent šio tipo studijų programos studentams tikrai suteikia visapusiškesnį išsilavinimą.

MBA arba Master of Business Administration yra dvejų metų studijų programa. Norint siekti MBA, studentai pirmiausia turi gavau bakalauro susijusioje srityje. Be MBA programą, studentai gauna su verslu susijusios kursinių Tas kvalifikuotas juos eksploatuoti ir valdyti įmones ir įmones.

 

Oficialiai žinoma kaip Italijos Respublikoje, šalyje yra rasti Pietų Europoje. Oficiali kalba yra italų ir kultūros turtingas sostinė Roma. Daugelis pasaulio 's seniausių universitetų yra Italijoje, ypač Bolonijos universiteto (įkurta 1088). Yra trys Superior Aukštųjų mokyklų su "universiteto statusas ", trys institutai su doktorantūros kolegijų statusą, o funkcija ne magistrantūros ir antrosios pakopos lygmenyje.

Tarp vienas iš labai senų miestų Italija, Bologna visada buvo labai įžymus vieta apsilankyti ir gauti išsilavinimą. Švietimo įstaigos, kaip antai Bolonga universiteto pasigirti gerai išsilavinusių dėstytojų ir švietimo viduramžių meno, muzikos ir kultūros.

Prašyti daugiau informacijos apie Ištęstinės studijos EMBA studijų programas in Bologna Italijoje 2019

Rezultatai Filter

Tarptautinis MBA

Bologna Business School
Internetu ir universiteto miestelyje Ištęstinės 15 mėnesiai Susisiekti su mokykla Italija Bologna

Tarptautinė MBA yra skirta vadovams, specialistams ir konsultantams, kurie nori vadovauti įmonėms skaitmeninės transformacijos ir tarptautinio augimo procese, žinodami, kad šie iššūkiai artimiausioje ateityje nustatys jų konkurencinį pranašumą. „Master“ teikia skaitmenines naujoves į verslo sprendimų centrą ir sukuria vertę prekiniams ženklams, paslaugoms ir vartotojams, kurdama holistinį požiūrį į žinias, nustatydama skaitmeninius įgūdžius be išimtinių techninių ir specialistų diskusijų lentelių ir vietoj jų susiejant su visa organizacija .