Verslo administravimo magistras - skaitmeninis valdymas
USEK - Holy Spirit University of Kaslik
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Jounieh, Libanas
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
18 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 480 / per credit
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2024
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
USEK verslo mokykla (UBS), bendradarbiaudama su ESSCA (École Supérieure des Sciences Commerciales d'Angers), „Conférence des Grandes Écoles“ (CGE) ir AACSB, EQUIS bei trigubai akredituotų AMBA nariu, dabar gali pasiūlyti unikalų programa Libane, suteikianti studentams dvigubą diplomą:
- ESSCA specializuotas skaitmeninio valdymo magistro laipsnis;
- Vykdomoji MBA iš USEK.
Ši programa, pristatyta ESSCA miestelyje Paryžiuje ir akredituota „Conférence des Grandes Écoles“ (CGE), taip pat pristatoma USEK Libane ir yra skirta jauniems Libano profesionalams.
Suinteresuotiems kandidatams ji siūlo šias specializacijas:
- Skaitmeninis valdymas, įmonių skaitmeninės transformacijos galimybė, kuri sudaro lyderius-vadovus, kurie dirba judriais metodais ir kurie gali sukurti skaitmeninę strategiją savo prekės ženklo naudai (B2C arba B2B);
- Skaitmeninio valdymo, verslo plėtros galimybė, kuri sudaro vidinius verslo vadybininkus, kurie gali vykdyti ir plėtoti aukščiausios klasės technologinius projektus, kartu užtikrindami, kad būtų išsaugoti ekonominiai įmonės skaitmeninės veiklos rezultatai.
Programos tikslai
Ši programa sudaro skaitmeninius valdytojus, galinčius:
- Skaitmeninio verslo modelių apibrėžimas strateginiams iššūkiams
- Įvaldyti vartotojo patirtį, didelius duomenis ir žiniatinklio rinkodaros svertus
- Rinkodaros strategijų sinchronizavimas ir įmonės skaitmeninės veiklos augimo stebėjimas
- Elektroninio verslo veiklos kūrimas ir kontrolė
- Kultūrinių ir organizacinių pokyčių skatinimas judrumu ir naujovėmis
Studijų programa
Programos trukmė – 18 mėnesių; Programos pabaigoje studentai turėtų parengti profesinį baigiamąjį darbą. Kursai dažniausiai vyksta kartą per mėnesį, savaitės pabaigoje.
Pusė programos pristatoma prancūzų kalba, o kita pusė – anglų kalba. Jo struktūra apima 38 JAV kreditus.
Mokymosi ekspedicija
Pirmojo semestro pabaigoje studentai kviečiami keliauti į Silicio slėnį, Kalifornijos technopolį, į „mokymosi ekspediciją“. Ši pažintinė kelionė apima susitikimus su inovacijas ir įmones kuriančiomis asmenybėmis, tinklų susibūrimus ir apsilankymus įmonėse, tyrimų centruose, universitetuose ir startuoliuose.
Kursai
Bendras branduolys
- DMGT515 verslo tyrimų metodai ir profesinis tobulėjimas
- DMGT520 klientų kelias, mobiliosios strategijos ir socialinė žiniasklaida
- DMGT530 skaitmeniniai verslo modeliai, inovacijos ir dideli duomenys
- DMGT525 skaitmeninė rinkodara ir prijungti įrenginiai
- DMGT510 Verslo studijų pagrindai
- DMGT535 tarptautinė mokymosi ekspedicija
1 variantas – įmonės skaitmeninės transformacijos specializacija
- DMGT610 prekės ženklo strategija skaitmeniniame pasaulyje
- DMGT615 skaitmeninė transformacija ir pokyčių valdymas
2 variantas – verslo plėtros specializacija
- DMGT625 verslo plėtros strategijos
- DMGT620 interneto dizaino ir el. prekybos platforma
Capstone
- DMGT690A profesionalus baigiamasis darbas
Bendradarbiaujant su ESSCA vadybos mokykla, Prancūzija. Studentams bus suteiktas dvigubas diplomas: specializuotas skaitmeninio valdymo magistro laipsnis iš ESSCA ir vykdomasis MBA iš USEK
1 mokymosi tikslas: Absolventai įgis strateginės skaitmeninės rinkodaros patirtį.
- Mokymosi tikslas 1. Išanalizuoti patyriminės rinkodaros strategijas, siekiant įgyvendinti elektroninio apsipirkimo patirtį.
- Mokymosi tikslas 2. Parodykite gebėjimą sinchronizuoti mobiliosios rinkodaros planą pagal kelių kanalų strategiją.
- Mokymosi tikslas 3. Išnaudoti duomenis ir sukurti efektyvaus verslo rinkodaros metodą, pagrįstą klientų žiniomis.
2 mokymosi tikslas: Absolventai praktikuosis su skaitmeninio verslo modeliais susijusias inovacijas.
- Mokymosi tikslas 1. Sukurti naujovę ir naudoti verslo modelio drobę.
- 2 mokymosi tikslas. Apibrėžti skaitmeninės komunikacijos strategiją.
3 mokymosi tikslas: Absolventai turės skaitmeninio strateginio prekės ženklo valdymo gebėjimų.
- Mokymosi tikslas. Sukurti ir įgyvendinti 360 laipsnių skaitmeninio prekės ženklo veiksmų planą.
4 mokymosi tikslas: Absolventai įgis reikiamų įgūdžių, susijusių su skaitmenine transformacija.
- Mokymosi tikslas 1. Suprasti skaitmeninę organizacijų transformaciją ir valdymo raidą, susijusią su skaitmenine plėtra.
- Mokymosi tikslas 2. Suprasti judrių projektų valdymo koncepcijas ir taikyti tinkamus valdymo metodus skaitmeninėje verslo aplinkoje.
5 mokymosi tikslas: Absolventai turės veiksmingų bendravimo įgūdžių.
- Mokymosi tikslas 1. Organizuoti, rašyti ir vykdyti žodines ir rašytines profesines ataskaitas verslui globalioje aplinkoje.
- Mokymosi tikslas 2. Kalbėkite ir pristatykite naudodami profesinius bendravimo įgūdžius ir technologijas.
Priėmimai
KARJEROS GALIMYBĖS
Ši programa suteikia šias darbo galimybes:
- Vyriausiasis skaitmeninis pareigūnas
- Rinkodaros ir skaitmeninių technologijų direktorius
- Elektroninio verslo skaitmeninis verslininkas / verslininkas
- Interneto rinkodaros projektų vadovas ir skaitmeninė komunikacija
- Skaitmeninės strategijos konsultantas
- Verslo kūrėjas
- Elektroninio verslo direktorius
- Prekės ženklo vadybininkas
- Socialinės žiniasklaidos vadybininkas
Akreditacijos
Stipendijos ir finansavimas
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Internetinis verslo administravimo magistras
- Oxford, Jungtinė Karalystė
- Sharjah, Jungtiniai Arabų Emyratai
Vadovų MBA (papildymas)
- Online United Kingdom
Vadovų MBA (finansai)
- Online United Kingdom