MBA skaitmeninės rinkodaros strategija
De Vinci Higher Education Group
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Paris, Prancūzija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 14 900 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
MBA skaitmeninės rinkodaros strategija apima dabartines ir besikeičiančias skaitmeninimo tendencijas, kurios gali pakeisti esamus ekonomikos sektorius visame pasaulyje, įgalinti naujus gamybos ir vartojimo būdus bei paskatinti platesnius visuomenės pokyčius. Tai leidžia studentams suprasti pagrindinius skaitmeninės revoliucijos aspektus, kurie įmonėms sukelia įvairių trikdžių.
Bendrieji tikslai
Empirinių ir praktinių mokymo metodų dėka studentai įgis techninių ir vadybinių įgūdžių. Ši dviguba kompetencija palengvina prieigą prie tokių pareigų kaip skaitmeninių projektų vadovas, skaitmeninio prekės ženklo vadovas, socialinės žiniasklaidos vadovas ir paieškos rinkodaros konsultantas. Mūsų MBA studentai, atvykę iš viso pasaulio, vertina šį įvairovės ir dalijimosi patirtimi kontekstą, todėl mūsų kursas dar labiau praturtina.
Pagrindinė informacija
+ 12 mėnesių programa (6 mėnesių pamokos / 6 mėnesių praktika ar disertacija)
+ RNCP ir AMBA akredituoti (APS tinkamas / leidimas dirbti po studijų)
+ 60 ECTS
Kodėl MBA EMLV?
- Modernus miestelis Paryžiuje La Défense, didžiausias verslo rajonas Europoje
- Tarptautinė ekspozicija
- Partnerystė su tarptautinėmis įmonėmis
- Sporto patalpos ir daugiau nei 50 studentų klubų ir draugijų
- Interaktyvūs projektai su seserinėmis mokyklomis ESILV (Inžinerijos mokykla) ir IIM (Skaitmeninė mokykla)
- Dėmesys minkštiesiems įgūdžiams ir įsidarbinimo galimybėms
- Mažas klasės dydis ir individualus dėmesys
- Tarptautinis dėstytojas, įskaitant žinomus akademikus ir profesionalus
- Prieiga prie mokymosi centro, „Bloomberg“ rinkinio ir „FabLab“ 3D spausdinimo dirbtuvių
Idealūs studentai
MBA kandidatai yra patyrę specialistai, pasirengę tobulėti naujomis kryptimis, remtis dabartine patirtimi arba nukreipti savo karjerą nauja linkme.
KARJEROS GALIMYBĖS
MBA rengia studentus įvairioms profesijoms skaitmeniniame sektoriuje, pavyzdžiui, socialinės žiniasklaidos analitikas, SEO ekspertas, sąskaitų vadybininkas, srauto vadovas, skaitmeninės kampanijos konsultantas, rinkodaros vadovas, skaitmeninių projektų vadovas, turinio strategas…
Priėmimai
Studijų programa
6 mėnesių klasė, pradedant spalio mėn., Po to - 6 mėnesių praktika ar disertacija.
Mėgaukitės proga praktiškai pritaikyti tai, ką išmokote. EMLV karjeros tarnyba ir absolventų tinklas padeda studentams rasti praktikos ir darbo pasiūlymų.
Programos mokestis už mokslą
Galerija
Priėmimo į programą reikalavimai
Parodykite savo įsipareigojimą ir pasirengimą sėkmingai mokytis verslo mokykloje laikydami GMAT egzaminą – plačiausiai naudojamą stojamąjį egzaminą, kuris įvertina jūsų kritinio mąstymo ir samprotavimo įgūdžius.
Atsisiųskite GMAT mini viktoriną ir sužinokite apie klausimus, kuriuos rasite egzamine.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MBA su koncentracija skaitmeninėje rinkodaroje
- Davie, Jungtinės Amerikos Valstijos
MBA
- Berlin, Vokietija
1 metų MBA (skaitmeninė transformacija, finansai, skaitmeninė rinkodara)
- Online Switzerland