MBA mados vadyba - drabužių majoras
IFA Paris
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Paris, Prancūzija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas, Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
24 - 24 months
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 14 800 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Paraiškos mokestis 150 EUR - Mokestis už mokslą: 9500 EUR už internetinę programą
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
IFA Paris MBA sertifikuota FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Trukmė: 24 mėnesių programa anglų kalba
- Miesteliai: Paryžius, Stambulas
- Formatas: Paryžius arba Stambulas/Paryžius
- ECTS kreditai: 120
- Paraiškos mokestis: 150 eurų
- Mokestis už mokslą: 14 800 eurų
- Ribota: 25 mokiniai vienoje klasėje
„Visas 360 laipsnių vaizdas į mados verslą“
Įvadas
rūdos, kaip niekad, mados profesionalai turi parodyti lankstumą ir gebėjimą prisitaikyti prie sunkesnės ekonominės aplinkos, bet taip pat prie besikeičiančių vartotojų tendencijų ir mados sistemos pokyčių, didėjant tvaresnės ir etiškesnės verslo praktikos paklausai. Įmonės ieško vadybininkų, galinčių sukurti patrauklesnę ir socialinę patirtį, kad paskatintų vartotojus prisijungti, ir gali užtikrintai naršyti novatoriškas strategijas skaitmeninėje aplinkoje.
Nuo 2008 m. Siūlomas mūsų MBA mados valdymas buvo visiškai atnaujintas, kad būtų galima visapusiškai pasinaudoti IFA Paris paveldo ir kultūros ypatumais bei mūsų patirtimi pažangiausių technologijų srityje ir pritaikant tvaresnę mados pramonės praktiką.
Mūsų prioritetas: suteikti absolventams puikius rinkodaros ir valdymo įgūdžius, reikalingus norint naršyti šiame besikeičiančiame kraštovaizdyje. Kadangi pramonė stengiasi sukurti daugiau nišų, kad išlaikytų ilgalaikį savo produktų ar paslaugų pelningumą, sukūrėme TRIJAS pagrindines įmones, kurios sujungia tradicinį prancūzišką savoir-faire ir nuodugnų ateities mados poreikių supratimą. drabužiai, mados žiniasklaida ir prabangos pramonė:
- Drabužiai (ši programa)
- Prabanga
- Žiniasklaida
Populiarėjant socialinei žiniasklaidai, vėl atsirado atsakomybės ir skaidrumo, kaip pagrindinių mūsų visuomenės vertybių, sąvokos. Įvairovės, įtraukties ir aplinkos išsaugojimo sąvokos buvo pagrįstai pakeltos iš „mados faux pas“ statuso į būtinus klausimus, kuriuos reikia išspręsti.
Ar mada mus žlugdo? Į šį klausimą sunku atsakyti, nes prekės ženklai ir vartotojai atsidūrė prieš savo pareigas. Nepaisant to, mes turime moralinę pareigą atsakyti!
Mados vadybos MBA - „Apparel Major“ buvo pertvarkyta siekiant užtikrinti, kad kandidatai būtų apmokyti tapti sąmoningais pramonės lyderiais. Šios programos įgyvendinamos pedagoginės strategijos centre yra gebėjimas skaityti ir numatyti visuomenės pokyčius.
Mūsų MBA kursai yra sukurti atsižvelgiant į ECTS sistemą, kaip nustatyta Bolonijos konvencijoje. Baigę studijas, dalyviai iš viso surinks 120 ECTS, kuriuos galės perkelti, jei norės tęsti studijas. Ši programa taip pat yra sertifikuota FEDE (Fédération Européenne Des Écoles).
Norite gauti daugiau informacijos apie šią MBA programą el. Paštu? Spustelėkite čia → Siųsti man daugiau informacijos!
Šią MBA programą taip pat galima studijuoti internetu mūsų nuotolinio mokymo svetainėje IFA Paris - Learn Online. Norėdami gauti visą informaciją apie visą šio kurso internetinę versiją, apsilankykite: MBA mados vadyba - drabužių majoras (internete).
Priėmimai
Studijų programa
Kurso struktūra
1 metai:
Pirmieji metai yra skirti pagrindinių įgūdžių ir kompetencijų įgijimui klasėje.
Šis intensyvus ir praktinis mokymas vyksta per dėstomus modulius, suskirstytus į keturias modulių grupes.
Dvi iš šių modulių grupių sudaro pagrindinius MBA mados valdymo komponentus. Tai būdinga visoms trims pagrindinėms sritims (prabangos, drabužių, žiniasklaidos):
Rinkodara ir vadyba
Ši grupė apima modulių, kurie bus nuosekliai planuojami remiantis rinkodaros plano struktūra, seriją. Bendras studentų įgytų žinių rinkinys paruoš juos:
Išanalizuokite sudėtingus rinkodaros iššūkius, remdamiesi praktiniais atvejų tyrimais
Strategiškai paskirstykite išteklius, kad pasiektumėte iš anksto nustatytus tikslus
Sukurkite prekės ženklo DNR, leidžiančius pasiekti tvarų konkurencinį pranašumą.
Verslo problemos
Gebėjimas klausytis ir interpretuoti rinkų signalus yra pagrindinė šių dienų vadovų sudedamoji dalis. Ją reikia nuolat auginti. Šio modulio grupavimo metu studentai atras mados industrijos ypatybes ekonominiu ir finansiniu požiūriu.
Be pagrindinio modulio, ši aprangos dalis yra sutelkta į dvi modulių grupes, kurios sudaro beveik pusę mokymo programos:
Mados procesai
Studentai puikiai supranta visus mados namų logistikos veiklos etapus, nuo tiekimo ir pirkimo iki mažmeninės prekybos ir platinimo.
Kolekcijos kūrimo metu studentai yra panardinami į dirbtuvių aplinką, leidžiančią jiems gauti intensyvų ir praktinį mokymą, pagrįstą kiekvienu mados kolekcijos kūrimo etapu, nuo sukūrimo iki komercializavimo.
Mados aplinka
Ši modulių grupė parengia mūsų studentus, kad jie atitiktų būsimus konkurencingos mados pramonės poreikius, nesvarbu, ar tai būtų naujų technologijų taikymas, pažangiausių kokybės procesų įgyvendinimas ar šiuolaikinių mados reiškinių svarstymas.
2 metai:
Antrieji metai yra skirti šių įgūdžių įgyvendinimui ir eksperimentavimui, atliekant privalomą stažuotę ir parengiant Capstone disertaciją – unikalų ir individualų projektą, kuris labai priklauso nuo IFA Paris mokymosi atliekant pedagogiką.
Tikimasi, kad „Capstone“ projekte studentai sukurs ryšį tarp kurso žinių ir praktinio supratimo apie naujausią geriausią pramonės praktiką, kad parengtų visavertį verslo planą.
Galiausiai, nuo pradžios iki baigimo ir nepaisant jų buvimo vietos, IFA Paris magistrantūros studentai gaus naudos iš unikalaus skyriaus, vadinamo „Karjeros ir absolventų centru“, parama.
Pasinaudojęs tvirtu bendradarbiavimu su tokiomis grupėmis kaip LVMH, Richemont ar Kering, Karjeros ir absolventų centras suteiks prieigą prie išskirtinių prekės ženklo pristatymo renginių, madų šou, meno parodų ar profesionalių parodų, kad sukurtų savo studentų profesinį tinklą.
Kreditai:
1 metai: 60 ECTS
Rinkodara ir vadyba – 18 ECTS
Verslo klausimai – 13 ECTS
Mados procesai – 16 ECTS
Mados aplinka – 13 ECTS
2 metai: 60 ECTS
Praktika – 20 ECTS
Capstone projektas – 40 ECTS
Programos mokestis už mokslą
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Pasaulinės dizaino, mados ir prabangos prekių MBA studijos
- Bologna, Italija