MBA komunikacijos ir viešųjų ryšių srityje
EU Business School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 7 300 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Mar 2024
* Barselonos studijų mokestis. Mokestis už Miuncheną yra 22 500 eurų. Ženevos/Montreux mokslas yra 37 800 CHF per metus. Mokymas internetu yra 17 400 eurų per metus
Įvadas
Tapk žaidimų keitikliu!
Prisijunkite prie mūsų internetinės informacijos sesijos - užsiregistruokite dabar!
Komunikacijai ir viešiesiems ryšiams reikalingi įgūdžiai buvo drastiškai iš naujo apibrėžti, tobulėjant socialinei ir skaitmeninei žiniasklaidai. Šios srities profesionalai privalo koordinuoti vis sudėtingesnes viešųjų ryšių kampanijas ir apibrėžti sudėtingas strategijas bei mikrotikslus, kad organizacijos pagrindiniai pranešimai pasiektų pagrindines tikslines auditorijas. Ši programa suteiks studentams žinių, reikalingų neatsilikti nuo dabartinių tendencijų ir taikyti naujausias technologijas bei komunikacijos strategijas.
- Trukmė : trys semestrai/vieneri metai (90 kreditų)
- Vietos : Barselona, Ženeva, Montreux, Miunchenas, internete
- Mokymo kalba : anglų
- Pradžios datos : spalis/sausis/kovas
- Priėmimas: Ištisus metus
Apdovanotas laipsnis
- Studentams, studijuojantiems mūsų Barselonos ir Šveicarijos miesteliuose, valstybės pripažintas universitetinis MBA laipsnis, akredituotas Universidad Católica de Murcia (UCAM), Ispanija.
- EU Business School Šveicarijos privatus ir tarptautiniu mastu akredituotas MBA laipsnis.
Galerija
Priėmimai
Studijų programa
Skaitmeninės komunikacijos MBA (90 ECTS) yra vienerių metų trijų terminų laipsnis. Studentai baigia nuo penkių iki šešių kursų modulius per semestrą, kurie derinami su seminarais, įmonės vizitais, kviestinių pranešėjų sesijomis ir atvejų tyrimais. Norėdami baigti studijas, studentai turi baigti vadybos tyrimo metodų modulį ir disertaciją. Ši programa taip pat prieinama kaip dvejų metų, šešerių metų trukmės, neakivaizdinis laipsnis.
1 metai
1 terminas (18 Ch | 23 ekt.)
- Transformacinis valdymas ir lyderystė
- Organizacinis elgesys
- Finansinė atskaitomybė ir analizė
- Rinkodara skaitmeniniame pasaulyje
- Duomenų analizė vadovams
- Derybos
- Konsultacinė laboratorija
- Verslo panardinimo savaitė
2 terminas (21 Ch | 27 ects)
- Įmonių finansai
- Žmonių ir talentų valdymas
- Globali ekonomika vadovams
- Strategija ir sprendimų priėmimas
- Valdymo informacinės sistemos
- Bendravimas sėkmės labui
- Teisiniai klausimai ir verslo etika
- Verslo panardinimo savaitė
- Verslo strategijos modeliavimas
3 terminas (15 Ch | 20 ect)
- Viešas kalbėjimas ir vieša komunikacija skaitmeninėje eroje
- Suinteresuotųjų šalių skaitmeninės komunikacijos strategija
- Organizacinė skaitmeninės komunikacijos strategija
- Skaitmeninės žiniasklaidos strategija, planavimas ir teisė
- Prekės ženklo vertės panaudojimas skaitmeniniame kontekste
Baigimas (reikalavimai)
Disertacija
Programos rezultatas
Mokymosi rezultatai
Skaitmeninės komunikacijos MBA yra sukurta siekiant suteikti studentams esminį verslo supratimą ir atitinkamus bei šiuolaikinius profesinius įgūdžius, kurių reikia rinkodaros ir komunikacijos specialistams šiandieniniame skaitmeniniame pasaulyje. Studentai išmoks efektyviai priimti strateginius sprendimus šiuolaikinės rinkodaros ir komunikacijos srityje.
- Ištirkite integruotą rinkodaros planą kaip pagrindinį verslo plano komponentą
- Pateikti pranešimus žodžiu ir raštu remiantis patirtimi
- Sužinokite, kaip versle užmezgami abipusiai naudingi santykiai
- Palaikykite sprendimų priėmimą naudodami sąnaudų, apimties ir pelno santykius ir laipsnišką analizę.
Stipendijos ir finansavimas
Galimi keli stipendijų variantai. Daugiau informacijos rasite instituto svetainėje.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
MBA, turintis skaitmeninės komunikacijos pagrindą, suteikia studentams verslo įgūdžių ir pažangių žinių komunikacijos ir viešųjų ryšių srityje. Šios MBA programos absolventai gali būti suinteresuoti šiomis profesijomis.
Korporatyvinės komunikacijos vadovas
Korporatyvinės komunikacijos vadovas yra atsakingas už organizacijos išorinę komunikaciją. Šiems specialistams pavesta aukščiausios vadovybės vardu rašyti ir redaguoti įmonės medžiagą, įskaitant pranešimus spaudai apie finansinę informaciją. Jie užtikrina, kad įmonės pranešimai būtų vienodi siekiant nuoseklumo ir patikimumo, ir yra labai svarbūs valdant krizes ir reputaciją. Jie gali tapti organizacijos atstovu spaudai ir atstovauti aukščiausiajai vadovybei renginiuose. Rinkodaros ir reklamos vadybininkai gali pasitarti su šiuo specialistu, kad užtikrintų pranešimų suderinimą. Šio specialisto atsakomybė taip pat gali būti vidinė komunikacija.
Šie specialistai yra puikūs komunikatoriai raštu ir žodžiu, turintys stiprius tarpasmeninius įgūdžius. Jie yra pasitikintys pranešėjai.
Lėšų surinkimo vadovas
Lėšų rinkimo vadovai yra atsakingi už lėšų rinkimą iš visuomenės ir aukotojų, turi gerus bendravimo ir tarpasmeninius įgūdžius. Jie gali susisiekti su pagrindiniais asmenimis, kad galėtų finansuoti veiksmus ir prižiūrėti lėšų rinkimo veiklą bei savanorius. Jie tvarkys griežtas gautų pinigų sąskaitas, siekdami užtikrinti, kad atitiktų ataskaitų teikimo standartus. Jiems taip pat pavesta rašyti lėšų rinkimo paraiškas ir pasiūlymus.
Lėšų rinkimo vadovai turi puikius bendravimo, pristatymo ir tarpasmeninius įgūdžius. Jie yra labai organizuoti.
Viešųjų ryšių direktorius
Viešųjų ryšių direktoriai yra atsakingi už strategijų, skirtų sukurti, skatinti ir palaikyti teigiamą organizacijos įvaizdį, kūrimą ir įgyvendinimą. Šie specialistai užmezga ryšius su pagrindiniais valdžios, žiniasklaidos ir visuomenės veikėjais, siekdami užtikrinti, kad įmonė turėtų paramą savo veiklai. Ryšiai su visuomene stebės viešąją nuomonę ir imsis veiksmų, kad ji būtų teigiama. Priešingai nei reklama, jie pasinaudos organizacijos naujienomis ir veikla reklamuodami įmonę be užmokesčio. Renginių valdymas gali patekti į šią sritį.
Ryšių su visuomene direktoriai yra įgudę komunikatoriai ir vedėjai. Jie turi stiprius tarpasmeninius ir organizacinius įgūdžius.
Žiniasklaidos direktorius
Žiniasklaidos direktoriai užtikrins optimalų žiniasklaidos derinį organizacijos mokamos reklamos veiklai, kad būtų pasiekti organizacijos tikslai. Šie profesionalai, atsakingi už didelius biudžetus ne ir internetinėse žiniasklaidos platformose, planuoja ir atrenka žiniasklaidos priemones, kurios geriausiai atitinka organizacijos tikslus ir tikslinę auditoriją. Jiems pavesta derėtis su žiniasklaidos pardavėjais ir turėtų turėti patikimų analitinių įgūdžių, kai nustato žiniasklaidos planą ir analizuoja našumą. Jie derins su rinkodaros skyriumi reklaminės medžiagos ir žinos pagrindines veiklas, kurios bus skatinamos ištisus metus, ir praneš apie rezultatus vadovybei.
Žiniasklaidos direktoriai turi stiprius analitinius, skaičiavimo, derybų ir ataskaitų teikimo įgūdžius.
Darbo sritys
MBA, turintis skaitmeninės komunikacijos pagrindą, suteikia studentams verslo žinių ir reikalingų įgūdžių dirbti komunikacijos ir viešųjų ryšių srityje. Šios MBA programos absolventai gali būti suinteresuoti dirbti šiuose sektoriuose ir (arba) profesinėse srityse.
- Bendravimas ne pelno organizacijose
- Komunikacija Vyriausybėje
- Krizių valdymas
- Skaitmeniniai ryšiai